stasko24 Публикувано 24 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2019 (Редактирано) Здравейте колеги, От месец и половина съм притежател на 4ф 3.0 TDI 233 hp, та преди седмица ми се наложи да пътувам до В. Търново и се оказа, че нямам климатик (не работи), закарах я на сервиз където карах и B5-цата преди това и B4-ката, имам им довери и работят както трябва, та се оказа скъсан съединител на компресора, след смяна на компресора, радиатора и промивка на системата майстора ми каза, че единият вентилатор не работел, оказало се, че били 2. Та по тази причина имам няколко въпроса: - Къде точно се намират вентилаторите - майсторът ми каза, че се намирал някъде зад двигателя и трябвало да се сваля и той, за да се смени въпросният вентилатор. - Тези вентилатори имат ли бушони - Някой имал ли е подобен проблем и как го е отстранил Поздрави. Редактирано 24 Юли 2019 от stasko24 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 3 Август 2019 Доклад Share Публикувано 3 Август 2019 Перките ти са отпред зад радиаторите, като вдигнеш капака ще ги видиш. Едната (дясната) често дава проблем в управлението. Вървят комплект с дифузьора и втора ръка са 300лв. Ако си намериш само перките можеш да ги смених като свалиш бронята и издърпаш дифузьора леко напред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stasko24 Публикувано 6 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2019 (Редактирано) Благодаря за отговора. П.с Проблема е оправен срещу "скромна" сума..., но при тези коли няма как. Та да опиша проблема: 1. Скъсан съединител на компресора - ремонт (рециклиране) на компресора 2. Смяна на радиатора, заради опасения да не би да се е напълнил със стружки и други неща които могат да повредят компресора. 3. След напълване с фреон се оказа, че системата надува - поръча се нова перка която се оказа, че е отпред както сподели колегата, след поставянето на новата перка се оказа, че не тя е проблема, а модула който я управлява. - рециклира се модула. След цялата тази операция и заплатената сума получих гаранция от сервиза. След каране не повече от 100-150 км градско, при пуснат климатик отпред нещо гръмна след като огасих колата отидох да проверя какво се е случило и видях, че има разпръснат фреон на около 5 метра пред колата и по цялата решетка. п.с предницата на колата беше ок - нямаше счупена, решетка или фарове. След като захарах колат в сервиза се оказа, че на радиатора има една тапа която на новия е била с по-къс болт и заради високото налягане е изхвръкнала, след напълване на системата и поставянето на новата тапа с оригинала и оригинален болт климатика почна да духа по-добре. За операцията с тапата и новото пълнене на системата не съм заплащал нищо. Редактирано 6 Август 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Август 2019 Доклад Share Публикувано 6 Август 2019 Колегата ти беше писал, че е вероятно управлението. Не знам защо е трябвало перка да сменяте първо. Това се знае за тези кутийки на перките. Едва ли в сервиза не го знаят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k.vasilev Публикувано 6 Август 2019 Доклад Share Публикувано 6 Август 2019 Сега поне ще има изправна система от до, на фона на другите пари едва ли перката е голям разход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gotin78 Публикувано 30 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2020 Здравеите и аз имам същия проблем къде се намира това управление. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 30 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2020 @stasko24: в кой сервиз беше да не ходим ние? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2020 Отгоре на корпуса на перките трябва да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 30 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2020 Миналото лято ми блокира в движение компресора на климатика. Купих си нов "Денсо "и си го смених сам,заедно с ремък,обтегач и ролки.Не съм промивал нищо и не съм сменял радиатор,защото няма нужда.По-добре ще е да не казвам колко пари ми излезе всичко,защото е твърде малка сумата,на фона на прочетеното.Вече година и нещо и около 30хил.км. имам перфектен климатик! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tonipeev Публикувано 26 Август 2020 Доклад Share Публикувано 26 Август 2020 На 6.08.2019 г. at 15:25, stasko24 написа: Благодаря за отговора. П.с Проблема е оправен срещу "скромна" сума..., но при тези коли няма как. Та да опиша проблема: 1. Скъсан съединител на компресора - ремонт (рециклиране) на компресора 2. Смяна на радиатора, заради опасения да не би да се е напълнил със стружки и други неща които могат да повредят компресора. 3. След напълване с фреон се оказа, че системата надува - поръча се нова перка която се оказа, че е отпред както сподели колегата, след поставянето на новата перка се оказа, че не тя е проблема, а модула който я управлява. - рециклира се модула. След цялата тази операция и заплатената сума получих гаранция от сервиза. След каране не повече от 100-150 км градско, при пуснат климатик отпред нещо гръмна след като огасих колата отидох да проверя какво се е случило и видях, че има разпръснат фреон на около 5 метра пред колата и по цялата решетка. п.с предницата на колата беше ок - нямаше счупена, решетка или фарове. След като захарах колат в сервиза се оказа, че на радиатора има една тапа която на новия е била с по-къс болт и заради високото налягане е изхвръкнала, след напълване на системата и поставянето на новата тапа с оригинала и оригинален болт климатика почна да духа по-добре. За операцията с тапата и новото пълнене на системата не съм заплащал нищо. Здравей колега къде рецеклира компресора и колко парички ти излезе за рециклирането му понеже в пловдивска област няколко сервиза ми казаха че бил бутален компресора и не се рециклира моя си работи но в движение когато е спряна на място спира да работи казаха ми че не прави налягане с подаване на леко газ тръгва без проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 31 Август 2020 Доклад Share Публикувано 31 Август 2020 На 30.07.2020 г. at 18:49, OvivO написа: @stasko24: в кой сервиз беше да не ходим ние? Хората са си поели ремонта...защо трябва да бъдат заклеймявани Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване