Jump to content

Проблем с климатроник/компресор


stasko24

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

От месец и половина съм притежател на 4ф 3.0 TDI 233 hp, та преди седмица ми се наложи да пътувам до В. Търново и се оказа, че нямам климатик (не работи), закарах я на сервиз където карах и B5-цата преди това и B4-ката, имам им довери и работят както трябва, та се оказа скъсан съединител на компресора, след смяна на компресора, радиатора и промивка на системата майстора ми каза, че единият вентилатор не работел, оказало се, че били 2. 

Та по тази причина имам няколко въпроса: 

 - Къде точно се намират вентилаторите - майсторът ми каза, че се намирал някъде зад двигателя и трябвало да се сваля и той, за да се смени въпросният вентилатор.

 - Тези вентилатори имат ли бушони

 - Някой имал ли е подобен проблем и как го е отстранил

 

 

Поздрави.

Редактирано от stasko24
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Перките ти са отпред зад радиаторите, като вдигнеш капака ще ги видиш. Едната (дясната) често дава проблем в управлението. Вървят комплект с дифузьора и втора ръка са 300лв. Ако си намериш само перките можеш да ги смених като свалиш бронята и издърпаш дифузьора леко напред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. 

 

П.с Проблема е оправен срещу "скромна" сума..., но при тези коли няма как. 

Та да опиша проблема:

1. Скъсан съединител на компресора

  -  ремонт (рециклиране) на компресора

2. Смяна на радиатора, заради опасения да не би да се е напълнил със стружки и други неща които могат да повредят компресора.

3. След напълване с фреон се оказа, че системата надува - поръча се нова перка която се оказа, че е отпред както сподели колегата, след поставянето на новата перка се оказа, че не тя е проблема, а модула който я управлява. 

    -  рециклира се модула. 

 

След цялата тази операция и заплатената сума получих гаранция от сервиза. След каране не повече от 100-150 км градско, при пуснат климатик отпред нещо гръмна след като огасих колата отидох да проверя какво се е случило и видях, че има разпръснат фреон на около 5 метра пред колата и по цялата решетка. п.с предницата на колата беше ок - нямаше счупена, решетка или фарове. 

След като захарах колат в сервиза се оказа, че на радиатора има една тапа която на новия е била с по-къс болт и заради високото налягане е изхвръкнала, след напълване на системата и поставянето на новата тапа с оригинала и оригинален болт климатика почна да духа по-добре. 

За операцията с тапата и новото пълнене на системата не съм заплащал нищо. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата ти беше писал, че е вероятно управлението. Не знам защо е трябвало перка да сменяте първо.

Това се знае за тези кутийки на перките. Едва ли в сервиза не го знаят.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Миналото лято ми блокира в движение компресора на климатика. Купих си нов "Денсо "и си го смених сам,заедно с ремък,обтегач и ролки.Не съм промивал нищо и не съм сменял радиатор,защото няма нужда.По-добре ще е да не казвам колко пари ми излезе всичко,защото е твърде малка сумата,на фона на прочетеното.Вече година и нещо и около 30хил.км. имам перфектен климатик!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
На 6.08.2019 г. at 15:25, stasko24 написа:

Благодаря за отговора. 

 

П.с Проблема е оправен срещу "скромна" сума..., но при тези коли няма как. 

Та да опиша проблема:

1. Скъсан съединител на компресора

  -  ремонт (рециклиране) на компресора

2. Смяна на радиатора, заради опасения да не би да се е напълнил със стружки и други неща които могат да повредят компресора.

3. След напълване с фреон се оказа, че системата надува - поръча се нова перка която се оказа, че е отпред както сподели колегата, след поставянето на новата перка се оказа, че не тя е проблема, а модула който я управлява. 

    -  рециклира се модула. 

 

След цялата тази операция и заплатената сума получих гаранция от сервиза. След каране не повече от 100-150 км градско, при пуснат климатик отпред нещо гръмна след като огасих колата отидох да проверя какво се е случило и видях, че има разпръснат фреон на около 5 метра пред колата и по цялата решетка. п.с предницата на колата беше ок - нямаше счупена, решетка или фарове. 

След като захарах колат в сервиза се оказа, че на радиатора има една тапа която на новия е била с по-къс болт и заради високото налягане е изхвръкнала, след напълване на системата и поставянето на новата тапа с оригинала и оригинален болт климатика почна да духа по-добре. 

За операцията с тапата и новото пълнене на системата не съм заплащал нищо. 

Здравей колега къде рецеклира компресора и колко парички ти излезе за рециклирането му понеже в пловдивска област няколко сервиза ми казаха че бил бутален компресора и не се рециклира моя си работи но в движение когато е спряна на място спира да работи казаха ми че не прави налягане с подаване на леко газ тръгва без проблем. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 30.07.2020 г. at 18:49, OvivO написа:

@stasko24: в кой сервиз беше да не ходим ние?

Хората са си поели  ремонта...защо трябва да бъдат заклеймявани :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...