Jump to content

Audi A3 8PA 1,6 бензин, 102 к.с. Дросел клапа


alexbg90

Recommended Posts

Здравейте, момчета. Пристигнах на морето безпроблемно... И като решихме да се разходим с колата, светна EPC и checka. Закарах я до най-близкия майстор и като я закачи на компютър каза, че е дросел клапата. Подлежи ли на почистване или трябва да се слага нова? Ауди А3 8PA 1,6 бензин 102 к.с., старият мотор, 2009 година е колата. Благодаря предварително за информацията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте отново. За съжаление, моята сага с дросел клапата продължава. Целият проблем тръгна на морето - стигнах до майсторите и като я закачиха излезна като проблем "Механичен проблем на дросел клапа". Сменихме я с китайска ENGITECH дросел, всичко беше точно, но минах около 400-500 км и отново светна EPC и Check. Вече отидох при моите майстори, отново закачане на VAG COM и  отново излезна като грешка Дросел клапата. Предположихме, че китайската може да е менте и я сменихме с Pierburg (която струва около 600 лева) - минах пак около 300-400 км и отново изби този проблем :( Направихме пълна проверка на ел. инсталацията и по нея всичко е наред. Можете ли да дадете няккави насоки, дали е възможно тази грешка да е следствие на някакъв друг проблем? Важно уточнение е, че частите, които купихме са чисто нови, а не втора ръка. При всяко поставяне на нова дроселова клапа, след това е извършена и адаптация.

Редактирано от alexbg90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи една бърза проверка за състоянието на бушон N8  в моторния отсег 10 ампера е бушона.

Пффф... Може и да не е N8 при бензиновия двигател, нека светилата в областта да помогнат кой е предпазителя за дросела.

Редактирано от allex
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Да разкажа как се разви цялата ситуация: Купих 3-та дросел клапа, но оригинална на Audi/VW - втора ръка, марка VDO. Вече 3 седмици карам и то вече изминах голям километраж и нямам никакви проблеми. Реално за мен остава питанката - все на менте части ли съм попадал, или просто колата си търси оригиналната? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
На 17.09.2019 г. at 18:07, alexbg90 написа:

ENGITECH

Купих и поставих същата,опцията за да направиш адаптация не работи,изписва error.Вие как я направихте?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еngitech са най-голямите боклуци с извинение . Както казва колега понякога не минава и адаптацията. Другото , което е ,че след смяна на дросел клапа , задължително се прави адаптация . Говорим за бензинови коли :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 28.12.2019 г. at 10:07, POPCORN написа:

 

Моята е дизел,каква е разликата с дроселите за адаптация.Защото не мога да направя и си я карам така върви си иначе.

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 28.12.2019 г. at 13:56, karadjov_77 написа:

 

Aдаптация на дросела се прави само на бензинови коли . На Дизелови не . При бензина всеки път като се маха или като се почиства или като е паднал акумулатора се прави адаптация на дросела . При дизеловите коли играе роля предимно за палене и гасене. При тях адаптация няма. Виж като се направи адаптация на бензинова кола може да не иска да държи обороти или да претриса , а може и да не иска да пали :)

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи всичко е наред с дросела,благодаря колега!Можеш ли да,изразиш мнение за стоиностите на дюзите дали са във норма,защото мисе покачи разхода определено,а все още няма миносови температури.

0-02-0a-ea4de697f59cf3ca6fb3abefdcc8b563eb8351ee843e0c65dd0fe67ede1e9b93_20eb5932.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 28.12.2019 г. at 16:21, karadjov_77 написа:

 

 по тези стойности , които виждам дюзите са перфектни. Дюзите е хубаво да се гледат обаче на топъл двигател . Но от това , което виждам не би трябвало да се притесняваш за тях :) термостата отваря ли ? 

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знаех за топъл двигател,на студен ги замерих!Градско колата достига бързо 90 градоса,след което на извън градско пада на около 70 и там стои стрелката.Парното от време на време почва да духа хладко,когато си пожелае пак топло.Така е вече от месец.Термостата ли е,или е нещо за обезвъздушаване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така . Стрелката винаги отива по-бърьо на 90 градуса от водата. Това , чр е на 90 градуса незначи , че водата е. Направи си пример с диагностиката и ше видиш . Стрешката отиде ли веднъж на 90 градуса не трябва да пада по никаква причина. Хубаво е да ср закачи на диагностика . Ако нвма грешки най-вероятно си за термостат. Ако на празен ход качва температура и при постоянно каране на една опредрлена температура пада  значи термостата е прецакан . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...