Doncho Indzhov Публикувано 25 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2019 (Редактирано) Здравейте, преди минути ме остави колата, предаде ме... Какво се случи: както си карах, трябваше да мина по-бързо и настъпах малко повечко, около 2500-3000 оборота. Колата изрита и загасна. След това се мъчих да я запаля, но само въртеше. Сложих диагностиката и гледам налягането е ниско, 7 бара ли нещо такова. Имате ли идея, от кое може да е този проблем? Благодаря, поздрави! Редактирано 26 Юли 2019 от VBI Грешка в заглавието Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2019 Ако става дума за налягането на нафтата, разгедай за течове. Ако няма такива сигурно е клапана. грешките какви са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 26 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2019 Да, налягането на нафтата. Ето снимка от грешките, преди да ги изтрия. IMG_0951.HEIC Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 26 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2019 На мен ми изглежда като някой кабеляк/букса да се е осрал. Огледай и отзад при акумулатора какво се случва, защото имаш грешка и от батъри мениджмънт модула. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 26 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2019 Тази грешка и друг път ми е излизала за батерията, но не е правила такъв проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2019 Ако имат дата и час грешките, виж дали някоя е по-стара. Ако има такава, едва ли е свързана със сегашния проблем. Иначе както е писал колегата прилича да е станало нещо с кабелите - огледай ги. И най-вече този към клапана на рейката - отляво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 27 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2019 Ще сменя клапана, дано да е от него, ако не, ще я закарам в сервиз да я разгледат. Този клапан за всички BMK мотори един и същ ли е и някой има ли парт номера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 2 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 2 Август 2019 Здравейте, днес смених клапата и отново 7,10 налягане и не може да запали. При свалянето на клапана от ГНП-то, нямаше стружки. Някакви идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Август 2019 Доклад Share Публикувано 3 Август 2019 Този клапан, който си сменил не е за налягането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 3 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 3 Август 2019 Днес си играхме, в крайна сметка, май излезна, че е ГНП. Ще го сменяме него, да видим, какво ще е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Август 2019 Доклад Share Публикувано 3 Август 2019 Не съм попадал на информация за помпа, която не може да направи налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 3 Август 2019 Доклад Share Публикувано 3 Август 2019 On 8/2/2019 at 10:37 PM, Doncho Indzhov said: Здравейте, днес смених клапата и отново 7,10 налягане и не може да запали. При свалянето на клапана от ГНП-то, нямаше стружки. Някакви идеи? Щом си с БМК няма как да имаш стружки. Помпите на БМК и АСБ са чугунени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 11 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2019 Здравейте, смених ГНП-то и колата запали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване