Николай Бобанов Публикувано 26 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2019 Колеги искам да попитам мога ли да сменя крушките на късите светлини с ксенонова светлина без да сменям нищо друго по фаровете? Колата е А4 Б5 2001 г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 26 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2019 Нищо не се сменя, пробиват се капачките и се лепят баластите под фара, желателно да са slim. Това ако са с лупи, ако са рефлектори, не се слага ксенон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Бобанов Публикувано 27 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2019 С лупи са. Колата е след втория фейслифт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 27 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2019 (Редактирано) Мятай ги. Капачките се пробиват с такова свредло: Редактирано 27 Юли 2019 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Бобанов Публикувано 28 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2019 Благодаря за отговора! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MartinB5 Публикувано 10 Август 2019 Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 Здравейте!Имам същия прблем с късите.Сложих ксенона на Б5 96г дизел турбо, но светеха едно каране след това праеха проблем.Има напрежение 13.45в горе долу след слагането.Но когато ги слагах без да ги "паля" на кабелите не светнаха после с запалване на колата и пускане на къси.Поне опрайх мъглата и дългите. Остава след като сложих късите пак си светят, но зор докато опраа кабелите.Нямам схема защото трудно намирам.Отделно са тънки както в казват и натоварва ключа за включване.Последно допълвам когато ги слагах ксенона без палене имаше после 11,84в, а не 12 нагоре!?Затова Ви моля за помощ защото всеки ден карам, а тука полицията няма да хареса не светещи фарове Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AserEl Публикувано 17 Август 2019 Доклад Share Публикувано 17 Август 2019 Добре де а възможно ли е да се сложи ксенон на рефлекторен фар Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Август 2019 Доклад Share Публикувано 17 Август 2019 Всичко може, но фара трябва да има капачка която не позволява крушката да свети право напред. Иначе ще заслепява жестоко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MartinB5 Публикувано 24 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2019 Здравейте, чак сега можех да се появя.Ксенона е супер само че релета се слагат.Аз като намера релета ще публикувам.Върнах крушките щото натоварва както казах прекъсвачите на лостчето и т.н.Много ток дърпат за през него.Фаровете са с лупи.Основно лятото ще нагряват така че да му се мисли!Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 24 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2019 Колко вата е този ксенон който си сложил? Не съм чул някой да слага релета на ксенон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СапиенсА Публикувано 24 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2019 Карах В5-ца с 55W-тов ксенон близо шест години, без релета и подобни измислици. Новият собственик я търкаля със същите ксенони вече трета година. И той без проблеми. Това с релетата е абсурд. Виж ако онази бялата джаджа в ключа е нагоряла/стопена, ксенона ще я довърши, било с или без релета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 25 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2019 Няма как ксенона да натоварва повече от халогенната ламБа... не се слагат такива щуротии като релета и т.н. хубав ксенон САМО на фарове с лупи, ако не свети добре, рециклаж на лупите с нови покрития и газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2019 На ксенона пусковия ток на самия баласт е по-голям и това в определена степен натоварва ключа повече в момента на пускането им. Иначе след като запалят, ксеноновите лампи харчат по-малко ток, като мощност са 35W срещу 55W на обикновени крушки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zevsa Публикувано 29 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2019 А биващ ксенон който да няма паразитни неща при работа? Четох тук там че често се случват смущения по ел-а на колата или приемането на станции на радиото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 29 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2019 Аз съм доволен от xenon.bg и от autopro.Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Бобанов Публикувано 30 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 Колеги, благодаря на всички за отговорите който сте публикували, отказах се от слагането на ксенон. За сега ще бъда със старите фарове с халогенна крушка.! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 30 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 И защо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Бобанов Публикувано 30 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 Ами исках да и сложа за да е по шик 😃 , но и така ми харесва , за сега така ще я карам и така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 30 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2019 шик не знам, но поне се вижда много по-добре. Лично аз, никога не бих оставил какъвто и да било халоген, ако имам възможност да сложа ксенон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 2 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2019 Абе послъгват търговците. Една халогенна ламБа Osram H7 Original дава 1500 lm светлинен поток, при 3000K цветна температура. "Супер-пуперите" Osram, за които твърдят, че са +150%, са също с 1500lm светлинен поток, по официални данни на Osram. Ксенон.бг дават 3200lm за 35W AC ксенони, което не е 300%, а 213%, при 4300K. Това си е с 1/3 по-малко от заявената разлика. Затова лично бих сложил 55W AC ксенони на 4300K , които ще се включват не директно от ключа, а през релето за дневните светлини. Но тъй като не пътувам много нощем и по тъмно, нямам зор за бързо модернизиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 2 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2019 Коментирано е многократно защо по-добрият избор е 35-ватовият ксенон. То и ватовете не са толкова, ама това няма значение. Лъжа или не, ксенона свети много по-добре от каквато и да е халогенна крушка, без значение с 300 или 215%. Тия Осрами на няколко коли съм засичал, че за 8-10 месеца си заминават. Ксенон за има-няма 80лв кара с лекота над година на крушките, в повечето случаи доста по-дълго и една куршка от масов цокъл е 10лв. Талиги от генерациите 8L и B5 с никакъв ксенон не проглеждат като нормални коли, но разликата от халогенната крушка, е осезаема. Общо взето, какво е казал Нико, си е така. Аз също съм от доволните от ксенон.бг с 35W 4300K. Имах /не/удоволствието преди покупката да тествам техен ксенон на 5000К и беше неприятно изживяване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 2 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2019 Ами човешкото зрение е така устроено, че при 5000К за нормално възприятие е необходимо 2 до 3 пъти по-силно осветление. Така пише в учебниците по осветителна техника. Над 5000К светлината става твърде синкава и много далече от жълто-зеления спекгър, в който човешкото око е най-чувствително. Е, може да изглежда много "шик" ама освен заслепяване на отсрещните коли, друга полезна работа не върши. Колкото до трайността на халогенните лампи, на Osram H7 Original производителят дава 550 часа живот. Всички останали "супер-пупер" са с по-ниска идръжливост и стигат до 150 часа живот. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Бобанов Публикувано 28 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2019 Добре а възможно ли е ако сложа ксенона да не свети със същия обхват както с обикновените фарове, защото съм виждал на много коли със слаган ксенон да светят някакси не толкова далеч и светят някакси много надолу включително и на коли с лупи,ако ме разбирате какво имам предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fish_man Публикувано 2 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2020 (Редактирано) На 29.11.2019 г. at 19:41, zevsa написа: А биващ ксенон който да няма паразитни неща при работа? Четох тук там че често се случват смущения по ел-а на колата или приемането на станции на радиото. Биващ и не създаващ проблеми е ОЕМ-ския, вземай и слагай смело. На 28.12.2019 г. at 19:56, Николай Бобанов написа: Добре а възможно ли е ако сложа ксенона да не свети със същия обхват както с обикновените фарове, ... След замяна на вида крушки ще ти се наложи да си направиш реглаж на фаровете иначе и ти ще сваляш гарги в полет. Вземи и се обади на тоя младеж, да вземе да ти оправи рефлекторите и слагай един ОЕМ ксенон с крушки на 4100-4300K. Редактирано 2 Януари 2020 от Fish_man Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Бобанов Публикувано 5 Януари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2020 @Fish_man Колата е Б5 2001 и е с лупи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване