Jump to content

Проблем с въздушното окачване


Денис987

Recommended Posts

Здравейте от скоро имам ауди а8 д3 2004 г. От няколко дни колата започна да ми дава някакъв проблем с въздушното окачване светят ми и зелената и жълтата светлина за окачването.... От време на време спират да светят и колата се изравнява. Съмнявам се в предните възглавници но когато е оставя на сутринта колата не е легнала на земята прави ми впечатление че отзад е много вдигната а от пред не може да е вдигне толкова.възможно ли е колата ако е вдигана без да се заключи окачването нежо да е изгорял или нещо друго. Може ли някой да ми даде съвет къде да търся проблема. 

Редактирано от Денис987
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Възможно ли е нещо друго защото като е копйвах ми казаха че е рециклиран компресора и трябвало да и оправя градоси те на колата защото се съмнявам да са е качвали без да заключват колата а и когато е обслужва и там се съмнявам да са е качвали без да заключват колата... 

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ако е вдигана на подемник няма да се "ошашка", дори да не са заключили окачването. Виж първо какви са грешките, така е само гадаене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16 hours ago, Денис987 said:

....някакъв проблем с въздушното окачване светят ми и зелената и жълтата светлина за окачването.... От време на време спират да светят и колата се изравнява. Съмнявам се в предните възглавници....

Брат, ако си от София скачай до Smatic на ‘Заводска’ при Централните Гробища. И аз като теб съм отскоро радостен собственик на D3 W12. Наскоро правих профилактика при тях (защото като купувам нещо втора ръка искам да разбера възможно най-много какво е реалното му състояние) Та... въпреки че не ми светеше нищо по таблото и въздушното си работеше добре, се оказа че дясната възглавница изпуска (прегледа го правиха пред мен). Замерват и налягането на компресора и т.н. И всичко това само за 40 кинта. Без да имам нещо общо с тях и да правя реклами това за София са най-добрите майстори на въздушно окачване (те правят САМО това.. не се занимават с нищо друго)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много рязко някак влизаш, а реално и за двата известни сервиза (сматик и вабонти) има негативни и позитивни отзиви.

Повече тук и в други теми на форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и така да звучи, съгласен съм ... но казвам моя experience. За мен лично 40 лв са смешни пари за такава профилактика и проблемите които може да предотврати!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Здравейте  собствениците на Ауди а8 и опитните монтьори  закупих от 2 седмици  Ауди а8 d3  за сега всичко е ок има комфорт,  обаче има едно  скърцане което е непоносимо  особено когато мина през  неравности или дупки  започва едно скърцане чува се от пред от лявата страна  на въздушните възглавници .

Има ли някой представа  какъв е проблема  или само трябва да се намаже или пръсне  със  масло  може ли някой да ми помогне  със съвет  Какво  трябва да направя ?

Благодаря предварително 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оке  може да са скъсани ли имаш предвид   утре ще проверя . Благодаря за реакцията 

 

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригинално са залепени за щангата, с времето се откъсват, гумата се втвърдява и разсъхва и при триене в щангата започва едно скрибуцане при неравности на пътя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Или някоя възглавница ти издиша или компресора. Според мен може и да са двете. Рециклиране на компресора е 150-200 лв. на възглавницата също. Отиди в сервиз да ти замерят стойностите на възглавниците, така лесно ще се разбере дали са те или компресора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
На 26.12.2023 г. at 21:18, kurty написа:

 

 

Всяка възглавница има модул и определени стойности, на които се надува. Може да се зададат по-високи и примерно колагата ти в режим Comfort да е една идея по-висока, или пък по-ниска. Имат си заводски допустими стойности. Съответно пък това товари компресора, ако е по-вдигната. Ако ги замерят и се види на място, че една от 4-те е с по-ниски атмосфери, то може би проблема е от нея.

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...