Денис987 Публикувано 26 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2019 (Редактирано) Здравейте от скоро имам ауди а8 д3 2004 г. От няколко дни колата започна да ми дава някакъв проблем с въздушното окачване светят ми и зелената и жълтата светлина за окачването.... От време на време спират да светят и колата се изравнява. Съмнявам се в предните възглавници но когато е оставя на сутринта колата не е легнала на земята прави ми впечатление че отзад е много вдигната а от пред не може да е вдигне толкова.възможно ли е колата ако е вдигана без да се заключи окачването нежо да е изгорял или нещо друго. Може ли някой да ми даде съвет къде да търся проблема. Редактирано 26 Юли 2019 от Денис987 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 26 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2019 Вероятно имаш малък теч и компресора е дал фира, за да не може да я изправи. Виж какви грешки записва в контролера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Денис987 Публикувано 26 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2019 (Редактирано) Възможно ли е нещо друго защото като е копйвах ми казаха че е рециклиран компресора и трябвало да и оправя градоси те на колата защото се съмнявам да са е качвали без да заключват колата а и когато е обслужва и там се съмнявам да са е качвали без да заключват колата... Редактирано 6 Август 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 26 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2019 Колата ако е вдигана на подемник няма да се "ошашка", дори да не са заключили окачването. Виж първо какви са грешките, така е само гадаене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D. Antonov Публикувано 27 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2019 16 hours ago, Денис987 said: ....някакъв проблем с въздушното окачване светят ми и зелената и жълтата светлина за окачването.... От време на време спират да светят и колата се изравнява. Съмнявам се в предните възглавници.... Брат, ако си от София скачай до Smatic на ‘Заводска’ при Централните Гробища. И аз като теб съм отскоро радостен собственик на D3 W12. Наскоро правих профилактика при тях (защото като купувам нещо втора ръка искам да разбера възможно най-много какво е реалното му състояние) Та... въпреки че не ми светеше нищо по таблото и въздушното си работеше добре, се оказа че дясната възглавница изпуска (прегледа го правиха пред мен). Замерват и налягането на компресора и т.н. И всичко това само за 40 кинта. Без да имам нещо общо с тях и да правя реклами това за София са най-добрите майстори на въздушно окачване (те правят САМО това.. не се занимават с нищо друго) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 27 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2019 Много рязко някак влизаш, а реално и за двата известни сервиза (сматик и вабонти) има негативни и позитивни отзиви. Повече тук и в други теми на форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D. Antonov Публикувано 27 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2019 Може и така да звучи, съгласен съм ... но казвам моя experience. За мен лично 40 лв са смешни пари за такава профилактика и проблемите които може да предотврати! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 27 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2019 Да това е добре да се правят някои неща профилактично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yuksel Публикувано 17 Август 2023 Доклад Share Публикувано 17 Август 2023 Здравейте собствениците на Ауди а8 и опитните монтьори закупих от 2 седмици Ауди а8 d3 за сега всичко е ок има комфорт, обаче има едно скърцане което е непоносимо особено когато мина през неравности или дупки започва едно скърцане чува се от пред от лявата страна на въздушните възглавници . Има ли някой представа какъв е проблема или само трябва да се намаже или пръсне със масло може ли някой да ми помогне със съвет Какво трябва да направя ? Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeH Публикувано 17 Август 2023 Доклад Share Публикувано 17 Август 2023 Първо виж тампоните на стабилизиращата щанга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yuksel Публикувано 17 Август 2023 Доклад Share Публикувано 17 Август 2023 (Редактирано) Оке може да са скъсани ли имаш предвид утре ще проверя . Благодаря за реакцията Редактирано 4 Септември 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeH Публикувано 17 Август 2023 Доклад Share Публикувано 17 Август 2023 Оригинално са залепени за щангата, с времето се откъсват, гумата се втвърдява и разсъхва и при триене в щангата започва едно скрибуцане при неравности на пътя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yuksel Публикувано 17 Август 2023 Доклад Share Публикувано 17 Август 2023 (Редактирано) 👍 Редактирано 4 Септември 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TKM Публикувано 19 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2023 Или някоя възглавница ти издиша или компресора. Според мен може и да са двете. Рециклиране на компресора е 150-200 лв. на възглавницата също. Отиди в сервиз да ти замерят стойностите на възглавниците, така лесно ще се разбере дали са те или компресора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 26 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2023 Какво означава "замерят стойностите на възглавниците" ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TKM Публикувано 15 Януари Доклад Share Публикувано 15 Януари (Редактирано) На 26.12.2023 г. at 21:18, kurty написа: Всяка възглавница има модул и определени стойности, на които се надува. Може да се зададат по-високи и примерно колагата ти в режим Comfort да е една идея по-висока, или пък по-ниска. Имат си заводски допустими стойности. Съответно пък това товари компресора, ако е по-вдигната. Ако ги замерят и се види на място, че една от 4-те е с по-ниски атмосфери, то може би проблема е от нея. Редактирано 16 Януари от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeH Публикувано 17 Януари Доклад Share Публикувано 17 Януари @TKM Къде са тези модули на всяка възглавница и къде гледаш налягането на всяка по отделно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване