Jump to content

1.8T Труден първи страт!!!


Recommended Posts

преди 38 минути, NIKO написа:

А така!! Ко ше се занимаваш с ремонти-мемонти, шиткай и т'ва е!!!

Само ако попаднеш на продавач, със същите "разбирания"..... Е, пак ше я шитнеш!^_^

До сега аз не съм успял да оправя проблема за съжаление .

А ще ми интересно колегата как се е справил с този проблем. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой беше пуснал тема, бедни ли сме. Не бедни, а направо не знам какво сме. Ей го и този колега, пуснал тема писал уж се мъчил а накрая - оправих я и край . Явно нищо не направил и сега го е срам да пише.

Аз не разбрах,  това дето Бъзе писа- просмуквашите инжектори на газта провериха ли се, или от тях смуче, каквото може да смуче ?! 

Щото няма да е първата дето не пали мистично

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така сега при мен се оказа картерната вентилация и от там ми беднее горивото и за това няма палене сутрин!

Оправих си картерната вентилация и всичко е 6. Един съвет от мен преди да давате луди пари за чаркове и да подменяте здрави си проверете всички маркучи вакуум и картерна вентилация има разни клапички малки и тях ги смених ремонт 30лв и проблема е решен. Ако вие пукната картерната вентилация от там смуче въздух който влиза след дебитомера тоест не измерен въздух и почва беднее сместа и става ужас. За една бройка да си продам колата от този скапан проблем. Почти година се боря с този проблем. Картерната вентилация под смукателния колектор сменята всичко там и всичко е ОК !!!

Успех !!!

Редактирано от Иван Йорданов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...