Jump to content

Въпроси относно Ауди А6 4F


D. Bibow

Recommended Posts

Здравейте. Станах собственик на въпросния автомобил с двигател 3.0 тди 225 коня. 

Тъй като за първи път съм собственик на ауди, и по конкретно на тази спецификация, автоматик.

Какво трябва да сменя първоначално освен масло на двигателя, маслен, въздушен и горивен филтър?

Мотора е с код ВМК. С верига или ремък е? Колата е 10  месец 2004. Взех я от първи собственик купувана от Италия на 131к. километра.

 

Каква марка масла филтри ще препоръчате? 

 

 

viber image 2019-07-20 , 00.11.06.jpg

viber image 2019-07-20 , 00.10.21.jpg

Редактирано от D. Bibow
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колко колометра се сменяват?
Колко литра масло побира мотора?
И за скоростите сменя ли се маслото и на колко колометра? Предполагам и филтъра заедно с маслото?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относително е на какъв пробег се износват. Основно зависи колко често е сменяно маслото на мотора и с какво. Събира 8.2л масло. За скоростите са много противоречиви мненията, но производителя препоръчва смяна на всеки 80к. Сменя се филтъра, гарнитурата и магнитите в картера на автомата.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите до сега. Има ли значение филтрите на коя марка да взимам. Порпимцип на други коли съм взимал на МАNN.


ПП: Страничните огледала как мога да ги направя и има ли начин изобщо като се заключи колата да се прибират?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледалата...точно отникъде не стават. Събира малко над 7л. мАсло. Филтри...Кнехт. Маслото за скоростите...около 6 л. Хубаво е, да се смени и на дифовете и раздатката (2 л. / 0.5 л.)

Редактирано от petio_venkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още не е регистрирана но работя по морето а съм от Благоевград и искам за 1-2 дни да я регистрирам и да сменя масла филтри и да я разхода до морето да и се порадвам. След това и аз мисля да сменя веригите и масла на скорости и диференциали да съм си спокоен.

 

 

ПП: Иначе не се чува тракане на верига или каквото и да е отпред при двигателя.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, LEWLY написа:

Огледалата се прибират от джойстика, където си ги наместваш.

Но не и със заключването. А въпросът беше точно такъв.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, D. Bibow said:

Още не е регистрирана но работя по морето а съм от Благоевград и искам за 1-2 дни да я регистрирам и да сменя масла филтри и да я разхода до морето да и се порадвам. След това и аз мисля да сменя веригите и масла на скорости и диференциали да съм си спокоен.

 

ПП: Иначе не се чува тракане на верига или каквото и да е отпред при двигателя.

 

Смяната на вериги не е шега работа и не виждам смисъл да се прави, ако не се чуват/тракат и т.н. Смени маслото, покарай и тогава се хвърляй на такова сериозно обслужване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нали видяхте, че колата е от първи собственик и е на 131 000 км. на 15 години.Само да те питам колега, ти вярваш ли в това си твърдение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19 minutes ago, DJANO said:

Смяната на вериги не е шега работа и не виждам смисъл да се прави, ако не се чуват/тракат и т.н. Смени маслото, покарай и тогава се хвърляй на такова сериозно обслужване.

Докато не изтрака нещо сериозно викаш няма да се пипа? Вие сигурно така правите на Габрово но кол ан 15 години да се чака не ми се вижда мноог смислено. Вече тая смяна на вериги не е нищо особно, научиха се да я правят дори без да свалят мотора.

9 minutes ago, mili 75 said:

Е нали видяхте, че колата е от първи собственик и е на 131 000 км. на 15 години.Само да те питам колега, ти вярваш ли в това си твърдение?

Нали какво си мисли всеки българин като си купи кола? Само моята е на реални километри, преебах системата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези вериги си се чуват, ако са за смяна. Да, има случаи да скъса и без да е тропала, но да вземем всички профилактично да си ги сменим, а?

 

Към колегата:

колата не е на 130 хиляди, но не е важен толкова пробегът, а как е поддържана колата. 

След задължителните масло и филтри, може на втори етап да смениш:

- раздатка и дифове

- ангренажен ремък и ролка за горивна помпа - и този ремък се къса

- пистов ремък с ролка и обтегачи, водна помпа, евентуално термостат

 

в добър сервиз да ѝ направят цялостен оглед и да ти кажат за какво да се готвиш за смяна и си приоритизирай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

35 minutes ago, k.vasilev said:

Докато не изтрака нещо сериозно викаш няма да се пипа? Вие сигурно така правите на Габрово но кол ан 15 години да се чака не ми се вижда мноог смислено. Вече тая смяна на вериги не е нищо особно, научиха се да я правят дори без да свалят мотора.

Нали какво си мисли всеки българин като си купи кола? Само моята е на реални километри, преебах системата. 


Ауди препоръчват ли смяна на даден пробег? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и смяната не е 350 лв на веригите, че да ги смени човек просто ей така.

Има коли на по 400к с оригинални вериги, има и такива на 200 к да са сменяли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...