Jump to content

Въпроси относно Ауди А6 4F


D. Bibow

Recommended Posts

Аз и сам бих се ровил за цени, но реално имам колата от година и още не съм се огледал в предната част на двигателя за да знам кои неща са консумативи, по колко броя, ремъци, ролки, помпи, обтегачи....и т.н. Примерно един списък от знаещите -> 1. този ремък с тези ролки и тези обтегачи; 2. този ремък с тази помпа и т.н и т.н ще ми е улеснение като реша да обслужвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, DJANO said:


Ауди препоръчват ли смяна на даден пробег? 

Ауди препоръчват да си сменяш маслото на двигателя на 30 000 км, ти на толкова л иго сменяш на душегуба?

Препоръчват и да не се сменя на хидротрансофматора, и него ли няма да смениш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За хидрото има препоръка на 200к да се смени, не се прави на остроумен. Попитах дали има реална препоръка за веригите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Gangbango написа:

Аз и сам бих се ровил за цени, но реално имам колата от година и още не съм се огледал в предната част на двигателя за да знам кои неща са консумативи, по колко броя, ремъци, ролки, помпи, обтегачи....и т.н. Примерно един списък от знаещите -> 1. този ремък с тези ролки и тези обтегачи; 2. този ремък с тази помпа и т.н и т.н ще ми е улеснение като реша да обслужвам.

 

Всичко за което питаш е писано многократно.

Относ цените се готви за брадви по сервизите, че нали продават всички части с едни "остъпки" та ум да ти зайде ... фактурите са малко мираж и те така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Gangbango: тук си намери автомобила с точния двигател и ще видиш всички части с парт номерата им.

След това зависи какви ще сложиш и съответно цените, на които ще ги намериш

https://audi.7zap.com/en/rdw/

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте. Имам някои въпросчета. На дисплея излиза че има bluetooth на колата но телефона не го намира. Някой запознат с тоя проблем?

И още едно, задна лява светлина за задна не свети. Смених крушката и пак няма. Няма и 12 волта при мерене с уред. От дясно в багажника имаше изгорял бушон 20а, сложих 10а че нямах по-голям но явно не се намира там. Къде да търся бушон евентуално да го сменя?


Крушките на номера могат ли да де сменят с ледови и какви да търся?


Поздрави. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

крушките по стоповете нямат бушони, пуска ги центръл електрик.

 

виж дали има грешка за това и я изчисти и може да светне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен нямам светлина в левия стоп - няма и писта към мястото, при теб сигурен ли си, че има?

за BT трябва да се види в модул telephone какво има

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 


Има писта. Илизат 3-4 волта при мерене. Но не светва крушката. На таблото излиза грешка за изгоряла крушка.

При натискане на check бутона има ли някъде да пише кое за какво е и кога е грешка? Говоря за малкото дисплейче на самия километраж? :)

5e6a2e0d1d3d08ea8afa89fb25ab29f1.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може левия стоп да е от Англия, сменен и там да има само отляво светлина, но колегата може и да го е виждал да свети.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тъкмо погледнах, от лявата страна не се вижда крушката отвън, което значи че няма и да светне [emoji16] Интересно защо има крушка изобщо?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Взех ледови крушки които пише че уж не дават грешка при смяна но ще ги пробвам. Без сваляне на фаровете има ли вариант да се сменят? Става въпрос дневни светлини при габаритите?


Още едно въпросче. Свърши ми течноста за чистачките и явно засмука въздух. Като задържа лостчето пръска само при фаровете но на чистачките не излиза вода. Каква може да е причината? Попата една ли е или са две отделни?

Поздрави! :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За левия фар отместваш казнчето за хидравличната щ, за десния сваляш кутията на въздушния филтър. И да не дават грешка, крушките с вградени резистори греят много и с времето ще ти опушат рефлектора, ако преди това не умре самата крушка :)

помпите са 2, виж да не ти се е скъсала тръбичката където влиза в предния капак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията. Като каза за крушките се замислям дали да ги сменям. Но като са ледови дори с съпротивление не греят ли по-малко от обикновенните?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се че греят по-малко от обикновените отпред при рефлекторите и няма как да ги "опушат". 😆

 

Само че това не е причина да слагаш ЛЕД крушка на рефлекторен фар. Просто няма да светят добре, защото светлината не е фокусирана. Рефлектора е направен да насочва светлина идваща от една малка точка (по-точно чертичка), която представлява нажежената жичка на крушката. С ЛЕД крушките това се постига много трудно и повечето от по-евтините изобщо не могат да го постигнат. Добри са за фарове които са направени да работят с ЛЕД, като матричните.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да говоря за дневните светлини или както там се водят. На място на жълтите от снимката. Самите крушки си имат някаква липичка отпред. Те са само за през деня така или иначе. Просто не искам да са жълти.


67ea3916cd6f7aa00dca613e93de463c.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@D. Bibow: колега, давам ти два варианта лично пробвани от мен.

1. халогенна крушка светеща почти неразличимо от бяла, не се занимаваш с резистори. Може да изгори в първата година още.

https://www.ebay.co.uk/itm/H-227E-PIAA-XTREME-WHITE-P21W-382-S25-BULBS-HID-LOOK-12V-27W-1156-TYPE-19227-/192252614753

колегата @EHKOB е с такива по моя препоръка

 

така свети халогенната бяло:drl.PNG.ddfa774d4b606330cc1be59e81cce1c1.PNG

 

2. лед на осрам: взимаш си тези:

https://autopro.bg/led-krushki-osram-p21-5v-6000k-k-t-2br-84806

 

ще мигат, ще ти вади грешка, затова слагаш резистори на осрам/филипс задължително извън фара.

https://autopro.bg/tovarno-saprotivlenie-21v-kanbus-k-t-2br

 

ако искаш съвсем да заспят нещата и да не мигат, слагаш кодинг, че си с лед и забравяш за 5 години напред.

 

Аз лично съм по-доволен от вариант 2 и сега съм с него.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...