Jump to content

Ауди А6 C6 - какъв двигател да избера?


Recommended Posts

градско си е по-евтино с 4.2

3.0TDI да го буташ, пак с куатро, типтроник и това финно тяло няма как да дойде под 10.5/11, при това, че не си по задрсътванията в центъра. И това са ти към 25лв мин.

Извънградско 7/9 гори 3.0, зависи и от стила. 

На 4.2 може и да имаш драми с газовата, което е криво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 198
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Разлика от 2 лв. на 100 не би следвало да се взема под внимание. С газовата драми...може и да има, но според мен хората които си купуват 4.2i искат най-добрата марка ГИ или поне по-добрата. Ако и монтирана и настроена както трябва, грижи няма да има. Моята е минала над 100К. И е прехвалена марка ВRC - ами няма грижи.

И точно по темата.....Ако сега си търсех 4Ф:

https://www.autoscout24.bg/objava/audi-a6-avant-3-0-tfsi-quattro-tiptronic---45a542c3-5a82-4035-8b7e-de66e250b014?cldtidx=14

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това от обявата изглежда добре ама идва питането има ли възможност за газ на 3.0TFSI... в града с лекота минава над 15/100 извънградско се върти около 9-10 с каране около на 10-15км над ограниченията като лесно отива и над 10 ако се настъпва... но пък има възможност с един ремап да иде на 400 коня с кажи речи същия харч на бенз. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами безплатния обяд е рядко срещано явление. ГИ предполагам, че ще може....ама кой и как ще го настрои,  е това е трудната част. Пък и кАката каза, че ще кара извънградско/магистрално. Та 9-10 със 150 на темпомат :nixweiss: ...то ако е 8 нафта с 3.0ТДИ малко кантар идва в парИ. Нема да спира на Хепи...и готово :hilezh:

И в описанието за тази кола има интересни неща: вериги, глави....първи собственик. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

градско си е по-евтино с 4.2

3.0TDI да го буташ, пак с куатро, типтроник и това финно тяло няма как да дойде под 10.5/11, при това, че не си по задрсътванията в центъра. И това са ти към 25лв мин.

Извънградско 7/9 гори 3.0, зависи и от стила. 

На 4.2 може и да имаш драми с газовата, което е криво.

Това 10 градско ако го видя при 3.0тди ще помисля, че някой е заредил колата без да знам. Минимума е 12, ако е истинско градско, не по околовръса и Цариградско.

 

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те колеги и за под 10 разход  пишат, а имаше един с осмак дето му даваше май 15 в града. Всеки може да пише всичко във форума.

Редактирано от k.vasilev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 8/16/2019 at 11:49 PM, DJANO said:

Ето резултата с дължината на ЗФ автомата в А6/А8 3ка дизей:
7a13d3ce39c19c559cf54fbb97b9e858.jpg

с BMK мотор А6 си е направо същото.

+600 оборота и 40км отгоре88EF33D7-C257-4C88-81BE-96CFCA2289C7.jpeg.8622d63d8a610705f7f8fac858a64659.jpeg3BCFC12B-59C2-4597-859C-EB9B47667712.jpeg.db05eac9787ecd3270b89b2bfa3598cd.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледаме снимки и клипчета разни-спорим за обороти , дизели ,бензини, разход и т.н -никой обаче не споменава  как се кара каляската когато се снима за форума......

На въпросния първи клип за оборотете се кара на S-не е ли нормално да са различни оборотите от тези ако се кара на D ?

След това снимки при шофиране само на D.............

Някой знае ли как приключва спора ? 

Жаси онемя горката !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да има разлика в оборотите според това дали си на Д или С.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Това с моментия разхода пълно ала бала, някой да има с фейслифтова 4Ф-ка и 3.0ТДИ да сподели ?
[mention=8909]DJANO[/mention] Колко ти тежи колата по лепенката в багажника ?
Трябва да я видя, утре ще снимам.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спорове относно на 5 -а ли е на 6-а ли -как е снимано-намесиха се размери на гуми -тип двигател и т.н-

А може и аз да съм пропуснал нещо-и никой за нищо не съм обвинил 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, DJANO написа:

Няма как да има разлика в оборотите според това дали си на Д или С.

 

Как да няма разлика? Като е на D и e на 3-та примерно и като мина на S, сваля на втора и оборотите скачат яко. 

Освен това на S има само 5 скорости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, kurty написа:

Освен това на S има само 5 скорости.

За това сигурен ли си, че аз съм виждал да пише S6 на таблото. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, kurty said:

Освен това на S има само 5 скорости.

Как ще е вярно. Това дали си на S или D не променя броя на зъбчатките в кутията... Пак си има 6 скорости. Моята примерно на магистралата със 140 е на 5-та в спорт и освен ако не караш със 180-200 няма да видиш 6-та. Ти как провери това, с лопатките ли? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да няма разлика? Като е на D и e на 3-та примерно и като мина на S, сваля на втора и оборотите скачат яко. 
Освен това на S има само 5 скорости.
Спортния режим няма как да промени предавателните числа на кутията.
Ако си на 3-та с 80 (примерно) дали ще си на S или D оборотите на мотора ще са същите, това имах предвид. Да, ако караш на Спорт винаги ще държи мотора в обороти и няма да допусне превключване на по-висока предавка.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 27 минути, HannoSLM написа:

Няма никакъв шанс 3.0тди да излезе по-евтино от 4.2 на газ при градско или дори извънградско шофиране, независимо дали ги галиш или караш бързо. 

Зависи кое и как смяташ. С FSI още се усложняват нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...