Jump to content

Проблем с типтроник


Gangbango

Recommended Posts

Аз също направих процедурата на @VBI ей така за спорта да видя какво ще стане и бих казал, че се усеща някакво леко подобрение. Иначе преди време съм резетвал и с VCDS (моята е 1вата половина на 2016 и все пак може да се резетва така) и тогава помня, че риташе адски много между предавките докато се адаптира. Според мен 2та вида резетване не са съвсем едни и същи, с оглед на поведението на кутията след всеки от тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Канал 000 в Adaptation на кутията и му цъкаш Do it. Нещо такова беше. Довечера ак имам време ще го видя, че на изуст го пиша.

Редактирано от DJANO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, ясна е работата. Хидротрансформатора започва да сдава багажа. Днес на тракия при автопилот и 140км/ч се яви скачането на оборотите и се усещаше все едно подавам и отпускам газта. Осатвих я да го прави колкото иска и след 10-15 секунди се кротна и повече не го направи за 250км. Сега, тъй като на колата само това е проблема, смятам да го оправям и да я карам още. Та...ако реша рециклиране във Варна ли е най-доброто място?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бързaй дa обвинявaш кутуятa, нaпрaи първо кaчественa диaгностикa, тия кутии сa стрaшно издръжливи и не се предaвaт тaкa лсно.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 9/5/2019 at 11:59 PM, Gangbango said:

Колеги, ясна е работата. Хидротрансформатора започва да сдава багажа. Днес на тракия при автопилот и 140км/ч се яви скачането на оборотите и се усещаше все едно подавам и отпускам газта. Осатвих я да го прави колкото иска и след 10-15 секунди се кротна и повече не го направи за 250км. Сега, тъй като на колата само това е проблема, смятам да го оправям и да я карам още. Та...ако реша рециклиране във Варна ли е най-доброто място?


Ако е имало осезаемо приплъзване трябва да е забила грешка в контролера на кутията. Прочети я и виж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега в Неделя ще се видя с повече свободно време и имам кабел с VCDS. Ще се пробвам, но как се чете от кутията? На работещ двигател ли, на загасен ли? Кой канал и какво трябва да виждам?

Редактирано от Gangbango
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втори канал. Пусни пълен скан и виж дали има нещо на Address 02: Auto Trans.

Ето инфо от Ross tech:

 

 

Coding

To Code this transmission, make sure Ignition is ON, but Engine is NOT running.
When replacing this module use the coding from the original unit or the repair manual coding charts.

Adaptation

Special Procedures

Defined Test Drive

Prerequisites:

  • Ignition ON and Engine ON.
  • No Fault Codes stored.
  • Transmission Oil Temperature must be between 60 °C and 90 °C.
    • If the procedure does not succeed in the first try, make sure the temperature is above 80 °C.
  • All driving and braking has to be done in partial load, avoid full throttle/braking!
  • Normally the adaptation needs to be carried out when:
    • Transmission Control Module has been recoded
    • Input Shaft has been replaced
    • Hydraulic Unit has been replaced
    • Transmission Control Module has been replaced
    • Transmission has been replaced


[Select]
[02 - Transmission]
[Adaptation - 10]
Channel 00
[Read]
[Save]
[Done, Go Back]
[Measuring Blocks - 08]
Block 010 (in 1st Row)
Block 011 (in 2nd Row)
[Go!]
Check fields 2, specification is ADP OK.

  • Move the selector lever in position D and drive with partial load 20 m / 70 ft forward, then brake to standstill.
  • Hold the brake for 10 seconds.
  • Move the selector lever in position R and drive with partial load 20 m / 70 ft reverse, then brake to standstill.
  • Hold the brake for 10 seconds.

The procedure needs to be repeated at least 5 times and can be repeated up to 10 times until the measuring values show ADP OK.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен клатеше здраво заради DPF е беше и в авариен режим :) след  чистенето  изчезна :)  ако ми беше казал някой няма да повярвам ако не го бях видял с очите си .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колата ми е А6 4Ф 3,2 ФСИ . Относно клатене на оборотите при постоянна скорост ходих за смяна на софтуер - без разлика. Сутрин на студено работи добре , но като загрее започва да клати . Също при тръгване има забавяне и рязко потегляне ,а подавам газ бавно. Свалих скоростите и  ремонтирах хидрото във Варна . Вчера я сглобих и пак същото ,след като загрее.Ако имате идея от какво друго може да е ще съм благодарен !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като аз съм пуснал темата, а почти не се включвам с коментари, ще кажа, че съм мълчалив, защото от 700км насам проблема не се е появявал и не е загатвал, че го има. Сякаш се самоизлекува без нищо да съм правил. Единствено смених стила на каране. От както я имам, 1 година я карам като пенсионер, а в последните 700км я смачквам по-често и може и да си внушавам, но като я разхождам чат пат по-агресивно работи като швейцарски часовник. За сега не мога да дам категорично заключение дали е хидрото или някоя друга система по колата. Явно ще се чака проблема да се появи с пълна сила и тогава да се търси какво е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

И аз имам същия проблем, като е запаля и не е загряла до към 50 градуса, добре. Но спра ли да я държа в обороти и отпусна педала на газта започва едно страшно играене и тресене. Включа ли N или P малко се успокоява, но като поседя. Пак си започва с играта. Сменил съм и 6-те дюзи, мислех, че е от егра, но не е. Остана да е от хидрото. Направи ми впечатление, че се чува едно щтракане като натисна спирачката като е на P, но не ми се вярва да има общо... и забелях, че от време на време ми  префключва по- грубо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...