Jump to content

Проблем с типтроник


Gangbango

Recommended Posts

  • Отговори 64
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Тя и моята е от най-първите кутии (но с ъпдейтнат софтуер при Стефан) и сработи процедурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с последна версия ли си и с zf6 жълтото или zf8 зеленото масло?

той искаше да ми я ъпдейтне, но нещо се спекох и му казах да я остави :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сменял маслото, оригиналното ZF6 си е. С последната версия съм, ъпдейта го правих началото на 2016г при Стефан, от тогава съм минал 65000км.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В порше януари месец ми казаха, че само за 11-те литра масло искат 1250 лева. За работа, филтри и т.н. не стигнах да питам. В ДасАуто беше почти 1000 със всичко. В 6 плюс май ми казаха, че е 450-500 със работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 литра ли? Защо тогава комплектите за обслужване на кутията са с по 7 литра масло? Как изобщо имат клиенти, щом намирам комплекта в Германия и с доставката до тук излиза 530лв (7л масло ZF8, филтър, гарнитури, болтове, магнити). И труд да сложиш.......та чак 1250 лева. Нинам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия 11 литра не е ясно от къде идват ама както и да е. Най-вероятно за смяна с машина ... понеже по каталог и в ELSA кутията събира всичко на всичко 9.8 литра.

Едното са цени от Порше, другото е цена за комплект на ZF и от там идва тази разлика. От друга страна в един от хвалените сервизи искат за смяна на маслото към 900 лв с комплект от ZF и те така... Изводите може всеки сам да си ги направи. Цената по ЕТКА за маслото е 62 Евро с ДДС в Германия. Тънкият момент е, че цените по ЕТКА за България за по-високи.

 

Даже цената за 11 литра е била с някаква остъпка може би :D

И цена на маслото в немско ....

 

това са парт номерата за обслужване на кутията

 

image.png.de1c1d5477c1e70d170254751606d9a4.png 

 

Та продължавайте да си купувате части от България със супер остъпки и т.н. приказки от хиляда и една нощ.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, това ATF явно е доста скъпичко, 50 евра за литър, а ZF Lifeguard 8 е с доста по-нормална цена. Не се ли предполага, че ZF-8 е напълно подходящо за автоматика и няма нужда от изхвърляне с другото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миии другото теоретично би трябвало да е същото. Все пак ZF правят кутиите. А ауди могат да си праскат 100-200-300% надценка и пей сърце. Отделно не само зф и ауди имат LG8  масло. RAVENOL, FEBI и т.н. също предлагат... въпрос на личен избор. Да някои неща е направо задължително да са оригиналдъ ама за маслата това от ауди не е с нищо повече от алтернативните, а често остава назад особено двигателното масло. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе по темата за моя проблем.....не знам какво да ви кажа. Развитие все още няма, по простата причина, че изключително рядко се явява и дори да искам да я види майстор, няма шанс да се уцели точно при него да се случи. Иначе от предишния собственик разбрах, че плътно на 60 000км е обслужвал автоматика. Сега при мен остават 2000км до смяна, ако следвам неговия интервал. Не знам дали 60 000 е малко или много, по-скоро ми се вижда среден интервал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интервала силно се влияе от начина на шофиране и къде:

- агресивно = по-малък интервал

- теглене на ремарка/каравана = по-малък интервал. 

- градско със задръствания отново намаля интервала

- поддържане на много високи скорости извънградско също го намаля.

По спецификация ЗФ го дават да се сменя на около 80к, ако се тегли товар - 60к. 

Редактирано от DJANO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мултитроника беше 60 000 км, за типтроника май 100 000 беше препоръчително но както знаем коли отвън идват и на 300 000 км без да е сменяно маслоот.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 8/6/2019 at 2:22 PM, VBI said:

@miro888 @mili 75  При мен така се реши проблема с подритването:

 

 

много рядко имах леко тупване от 3-та на 2-ра в задръствания и тръгни-спри.

Направих процедурата от @VBI, на когото искам и да благодаря, че я пусна.

Не знам дали е само на психическа основа (но и да е - ми стига), но кутията включва още по-добре сега и като че ли и по-добре ускорява колата... кой знае...

Само се питам дали всичко това не може да се направи набързо през VCDS с нулиране на адаптациите в модул autotrans и engine? Някой може ли да каже?

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, че се е получила адаптацията, иначе по въпроса би трябвало да може и чрез VCDS с нулиране в контролера на скоростната кутия, но не съм го пробвал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, OvivO написа:

много рядко имах леко тупване от 3-та на 2-ра в задръствания и тръгни-спри.

Направих процедурата от @VBI, на когото искам и да благодаря, че я пусна.

Не знам дали е само на психическа основа (но и да е - ми стига), но кутията включва още по-добре сега и като че ли и по-добре ускорява колата... кой знае...

Само се питам дали всичко това не може да се направи набързо през VCDS с нулиране на адаптациите в модул autotrans и engine? Някой може ли да каже?

При кутиите след средата на 2006 г. може с VCDS, мисля JML им беше кода при 3,0 тди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз така и не мога да разбера какъв модел на зф ми е кутията. Рофих в нета по код - HNL KJC, но така и не разбрах 6hp19 ли е 6hp19a, 6hp26 или 6hp28....😫

Мисля че е първия вариант но не съм убеден на 100 процента

Редактирано от Mindburn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...