hristo__ Публикувано 7 Август 2019 Доклад Share Публикувано 7 Август 2019 Здравейте, Закупих a4 b8 3.2 FSI quattro 2008г с CALA двигателя на 151к км с пълна сервизна история до януари тази година. Няма записи за смяна на ремъци, ролки и т.н. затова реших че е хубаво да се подменят. Смених масло и филтри (без горивен, който бил в резервоара). Сега искам да сменя пистовия ремък, ролките, термостат, водна помпа, свещи. Някой има ли списък с ролките около ремъка, които трябва да се сменят? Също нещо друго бихте ли препоръчали да се смени предвид че предницата ще бъде свалена? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dochi Публикувано 9 Август 2019 Доклад Share Публикувано 9 Август 2019 провери внимателно пласмасовите водни тръбички по двигателя и сепаратора на маслените пари който е под колектора,о пръстените на датчиците на разпределителните валовеи и гарнитурите на капаците на клапаните,дай си генератора на профилактика/четки/провери му ролката да не е блокирала,колата има 3 диференциала в които има масло,маслото на кутията ако е автомат,бензиновия филтър аз го смених,провери тампоните на двигателя,ролките са две паразитна 06E 903 341 A и обтягаща 06E 903 133 Q Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristo__ Публикувано 9 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2019 Благодаря за информацията. За тампоните наистина може да има някой за смяна, тъй като скоростния лост се поклаща при каране. Колата е ръчка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 23 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2019 Махай го този тумор докато е време, ако не го махнеш те чакат само главоболия и пари на вятъра. Ако все пак решиш да го задържиш и дойде време за вериги само оригинални части, иначе след 20к км пак на ново 3-4к лв. Проблемни също са и колекторите с клапите, продават се заедно с един вакум клапан на тях, на скромната цена от 650лв в Ауди. Моята масло не е горяла, но аз слагах само оригинално, съветвам те и ти да слагаш оригинално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristo__ Публикувано 24 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 24 Септември 2019 Отдавна я обслужих и ще си я покарам докато ми омръзне. Доста приятна кола се оказа откъм вървеж и комфорт. За момента не изглежда да има някакви проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 24 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2019 това е възможно най-спънатия мотор, след като 2.7тди ме изпревари на магистралата като спрял, и не можах да го настигна. Гори много, не върви и няма продаване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristo__ Публикувано 24 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 24 Септември 2019 Да не си бил забравил ръчната дръпната 😂 На магистралата точно е доста пъргава. До 200 ги вдига за нула време, но моята е ръчка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 24 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2019 След една година като дръпнеш чертата ще разбереш за какво ти говоря, 15000лв бензин, 4000лв вериги, 2000лв консумативи. Сега имам А5 2.0тди 170кс, направо се родих, 2.5 пъти по-нисък разход, няма скъпи обслужвания, съвсем малко по-мудна е. А и един съвет, проверявай нивото на маслото редовно, че да не ти претракат веригите преждевременно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 24 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2019 Ясно, дебела ти е била. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 24 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2019 (Редактирано) Чак пък дебела ... просто се опитвам да кажа, че вървежа и не оправдава големия разход и скъпата подръжка за 11 годишен автомобил. Редактирано 25 Септември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 24 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2019 Е, аз нещо по-различно ли казах... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 25 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2019 On 8/7/2019 at 12:59 PM, hristo__ said: Сега искам да сменя пистовия ремък, ролките, термостат, водна помпа, свещи. Защо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 25 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2019 Предполагам защото по предписание се сменят на всеки 120 000, свещите на 60 000 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristo__ Публикувано 25 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2019 Вече ми се е чупила паразитна ролка в Гърция и сменям всичко като купя кола. Излиза доста по-евтино от пътна помощ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 25 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2019 Ако в историята на колата има обслужване на ремъци и ролки последните 2-3 години изчакай още. Оригиналния комплект ремъци и ролки го дават за 120к или 5-6 години (не помня кое от двете), което настъпи първо. Щом имаш историята провери там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristo__ Публикувано 25 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2019 Както вече казах обслужването е направено отдавна. В историята на колата нямаше записи за частите, които подмених. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 25 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2019 Значи правилно си направил. Ако си сменял термостат следи колата как се държи, че при мен преди време се оказа дефектен и не отваряше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 25 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2019 4 hours ago, hristo__ said: и сменям всичко като купя кола. По тази логика много по-евтино ще ти излезе направо да си купиш нова кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristo__ Публикувано 25 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2019 Ремък, водна помпа, свещи, паразитна, обтяжна, ролка на алтернатор - излязоха грубо 300 и малко лв. Термостат имаше само оригинален за 230лв. За труд пари не съм давал. Ако взема нов автомобил само смяната на масло ще ми е тази сума... А ако искам най-бързия двигател, както е в този модел, цената за А4 отива на над 80к. Каското не ми се мисли колко ще е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 25 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2019 Ако е само това - ОК. Но под "всичко" аз останах с впечатление, че става въпрос и за гуми, дискове, накладки и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 26 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2019 На 25.09.2019 г. at 13:28, hristo__ написа: Ремък, водна помпа, свещи, паразитна, обтяжна, ролка на алтернатор - излязоха грубо 300 и малко лв. Термостат имаше само оригинален за 230лв. За труд пари не съм давал. Ако взема нов автомобил само смяната на масло ще ми е тази сума... А ако искам най-бързия двигател, както е в този модел, цената за А4 отива на над 80к. Каското не ми се мисли колко ще е. Термостати има и афтърмаркет. Започват от 30лв, има Gates, Magnat Marelli, Hepu за около 70лв. Аз лично сложих Хепу, проблеми не съм имал. Оригиналния беше 160лв в Авточойс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване