Jump to content

Какво да обслужа на 3.2FSI 2008г


hristo__

Recommended Posts

Здравейте,
Закупих a4 b8 3.2 FSI quattro 2008г с CALA двигателя на 151к км с пълна сервизна история до януари тази година.
Няма записи за смяна на ремъци, ролки и т.н. затова реших че е хубаво да се подменят.
Смених масло и филтри (без горивен, който бил в резервоара).
Сега искам да сменя пистовия ремък, ролките, термостат, водна помпа, свещи.
Някой има ли списък с ролките около ремъка, които трябва да се сменят?
Също нещо друго бихте ли препоръчали да се смени предвид че предницата ще бъде свалена?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери внимателно пласмасовите водни тръбички по двигателя и сепаратора на маслените пари който е под колектора,о пръстените на датчиците на разпределителните валовеи и гарнитурите на капаците на клапаните,дай си генератора на профилактика/четки/провери му ролката да не е блокирала,колата има 3 диференциала в които има масло,маслото на кутията ако е автомат,бензиновия филтър аз го смених,провери тампоните на двигателя,ролките са две паразитна 06E 903 341 A и обтягаща 06E 903 133 Q

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията. За тампоните наистина може да има някой за смяна, тъй като скоростния лост се поклаща при каране. Колата е ръчка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Махай го този тумор докато е време, ако не го махнеш те чакат само главоболия и пари на вятъра. Ако все пак решиш да го задържиш и дойде време за вериги само оригинални части, иначе след 20к км пак на ново 3-4к лв. Проблемни също са и колекторите с клапите, продават се заедно с един вакум клапан на тях, на скромната цена от 650лв в Ауди. Моята масло не е горяла, но аз слагах само оригинално, съветвам те и ти да слагаш оригинално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна я обслужих и ще си я покарам докато ми омръзне.
Доста приятна кола се оказа откъм вървеж и комфорт. За момента не изглежда да има някакви проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е възможно най-спънатия мотор, след като 2.7тди ме изпревари на магистралата като спрял, и не можах да го настигна. Гори много, не върви и няма продаване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не си бил забравил ръчната дръпната 😂

На магистралата точно е доста пъргава. До 200 ги вдига за нула време, но моята е ръчка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След една година като дръпнеш чертата ще разбереш за какво ти говоря, 15000лв бензин, 4000лв вериги, 2000лв консумативи. Сега имам А5 2.0тди 170кс, направо се родих, 2.5 пъти по-нисък разход, няма скъпи обслужвания, съвсем малко по-мудна е. А и един съвет, проверявай нивото на маслото редовно, че да не ти претракат веригите преждевременно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак пък дебела ... просто се опитвам да кажа, че вървежа и не оправдава големия разход и скъпата подръжка за 11 годишен автомобил.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече ми се е чупила паразитна ролка в Гърция и сменям всичко като купя кола. Излиза доста по-евтино от пътна помощ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако в историята на колата има обслужване на ремъци и ролки последните 2-3 години изчакай още. Оригиналния комплект ремъци и ролки го дават за 120к или 5-6 години (не помня кое от двете), което настъпи първо. Щом имаш историята провери там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както вече казах обслужването е направено отдавна.

В историята на колата нямаше записи за частите, които подмених.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи правилно си направил. :zustimm: Ако си сменял термостат следи колата как се държи, че при мен преди време се оказа дефектен и не отваряше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, hristo__ said:

и сменям всичко като купя кола.

По тази логика много по-евтино ще ти излезе направо да си купиш нова кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремък, водна помпа, свещи, паразитна, обтяжна, ролка на алтернатор - излязоха грубо 300 и малко лв.

Термостат имаше само оригинален за 230лв. За труд пари не съм давал.

 

Ако взема нов автомобил само смяната на масло ще ми е тази сума...

А ако искам най-бързия двигател, както е в този модел, цената за А4 отива на над 80к. Каското не ми се мисли колко ще е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 25.09.2019 г. at 13:28, hristo__ написа:

Ремък, водна помпа, свещи, паразитна, обтяжна, ролка на алтернатор - излязоха грубо 300 и малко лв.

Термостат имаше само оригинален за 230лв. За труд пари не съм давал.

 

Ако взема нов автомобил само смяната на масло ще ми е тази сума...

А ако искам най-бързия двигател, както е в този модел, цената за А4 отива на над 80к. Каското не ми се мисли колко ще е.

Термостати има и афтърмаркет. Започват от 30лв, има Gates, Magnat Marelli, Hepu за около 70лв. Аз лично сложих Хепу, проблеми не съм имал. Оригиналния беше 160лв в Авточойс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...