Jump to content

Ауди А4 Куатро Б7 2,0 тди ръчна или автомат кутия?


Godfather

Recommended Posts

Добър ден.

След 6 години вярна служба продадох си Б6 1,9 131к.с. ръчка и сега дилема:

Б7 куатро ръчна кутия или автоматик и кой двигател на 2,0л. 140 или 170 коня??

С кой код на двигателя са най-безпроблемни? Б6 беше с код на двигателя AVF и останх възхитен за 80 000км. в БГ!

Благодаря на отзовалите се на въпросите ми!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За европейския пазар няма В7 2.0 Tdi куатро с автомат.   Така че, дилемата ти отпада. Вече....измежду 140 и 170 к.с. е въпрос на предпочитания, всеки вариант си има предимства и недостатъци, като разликите не са драстични. Е....остават си в единия вариант обаче 30-те конски сили повече 😀

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията, но изчетох доста неща за 2,0тди и за някакви шестостени, валове и т.н..

От цялата информация като полу лаик оставам с впечатлението, че 1,9тди помпа дюза пти Б6 е много по читав и здрав мотор на 131кс. в сравнение с тези 140 и 170к.с. при Б7??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 2007 г. В7 ги спират. 2.0 тди  8 клапаните версии твърдят,че стават, шестограма се оправя и хората си ги карат масово . Направо мини на В8  като толкова те е страх, то и без това от В6 няма особен смисъл да минеш на В7. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Късия(проблемен) шестограм го монтират мисля до края на 2009г.Относно 2.0 tdi bpw 8v без верига на маслената помпа за мен е най-добрата помпа дюза на б7.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да го разбера това, кой код на двигателя да гледам като си избирам Б7? То е хубаво и на RS  да мина ама пусти стотинки, все не стигат ха ха 

Какви са разликите при  S line с тия които не да- само визуални от вън и вътре или в окачването имат разлики и други неща?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През 2009-та не се сглобява B7! Всички 2.0 TDI независимо от кода на мотора, щом са в B7 са с шестостени и то именно от споменатите по-горе. Превантивно отиваш в сервиз, демонтират тоя детайл, ако има износване само в него го подменят с друг, ако е загладило ръбовете вътре ти го рециклират, като го правят така, че повече да няма тоя проблем. Разбира се труда по монтаж-де монтаж и ремонт е доста... Относително е, но може да ти стъпи на хилядарка..... това вече се коментира в сервиз.  Единственото съществено различно при някои от вариациите на мотора е при осем клапановата версия ( BPW), където е избегнат проблема с относително честите случаи на спукани глави. Като изключим баланс шафт модула с тоя шестостен.......2.0 и 1.9 са почти идентични. И....кола като всяка друга...не се филмирайте толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Б8 твърдят, са значително по-редки случаите на проблем с шестостена и реално не е проблем. Там пък има слухове, че при некои екземпляри, макар и рядко горивната помпа пускала стружка , а собственика сълза. 😁....абе пълно щастие няма, само от магазина поне има гаранция.

Така ако тръгнеш да ги мислиш, че всичко ще се счупи  и четеш по форуми за потенциални проблеми няма да си купиш дизелово ауди след В6 и едва ли ще се намери безпроблемна кола, от която и  да е марка особено употребявана дето само ще я караш без нищо да се счупи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло четири цилиндровите дизели при B8 по-рядко създават сериозни проблеми. Но те като цяло са и по-малко карани още, колкото и относително да е това за всеки един автомобил. Всяка съвременна кола, особено дизелова...независимо от марката е потенциална пробита кошница, през която се ръсят средства. Казвам го като ползвател на дизелови коли. Аз за себе си съм го приел и нищо не ме изненадва.   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казвам до 2009  защото първите b8  2.0 tdi cr също са с късия шестограм,който влиза в баланс вала около 18mm. Заради малката контактна площ се разбива и превърта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка 2 .0 TDI-CR  с ръчни скорости е най-евтиния и безпроблемен вариант да караш Ауди  след 2008 г. с минимум потенциални проблеми и съответно разходи .....стига да не е на 300+ 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д0бре де тия проблеми с късия шестограм кога се очакават, защото намерих една А4 170к.с. с код на мотора BRD  на 225 000км.?!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още ТОЧНО 348,24 км. и си в джаза!!! Счупено е!!!

Как изобщо ви идват тия "въпроси" на ума.......

 

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При покупка сега на 2.0 tdi 2004-2009 задължително сваляне на картера и смяна на шестограма. Ако новия пасне във вала без никакъв луфт караш 50/60к. и пак същата процедура,но ако има дори и малък луфт тогава и вала е тръгнал и се налага рециклиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

46 minutes ago, NIKO said:

Още ТОЧНО 348,24 км. и си в джаза!!! Счупено е!!!

Как изобщо ви идват тия "въпроси" на ума.......

 

 

За тази кола какво са 220 000хил.км.?

Добре де, при Б7 няма ли вариант за мотор 1,9 131к.с. от завода още, щото съм виждл на два пъти Б7 със табела 1,9 тди на задния капак?

Редактирано от Godfather
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 38 минути, Godfather написа:

 

За тази кола какво са 220 000хил.км.

 

 

На пасата със същия мотор производителя препоръчваше смяна на шестограма на 180 000.

Редактирано от skorvod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си виждал 1.9TDi, обаче няма го любимият ти AVF 131к.с.. Влагат се два двигателя BKE и BRB съответно 115к.с. и 116к.с. Обикновено тези модели B7 са доста постнички от към екстри и са с 5 степенни скоростни кутии (поне аз не съм виждал със 6). Задвижването на маслената помпа обаче е ОК и при двата двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези 1,9 пък по незнайни причини износват разпределителен вал далеч по-често от по-старите с буква А.

Няма я вече никъде тънканата от старото 1,9тди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо са тези въпроси на посоки. Няма автомобил, по който да не наливаш пари. Ако те притеснява много сумата за ремонти и поддръжка на четири цилиндровите дизели, то на шест цилиндровите ще те отчая. Просто такава е реалността. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...