Jump to content

Задни спирачки


A.Y.

Recommended Posts

Здравейте, интересува ме на 4F седан задните спирачни апарати и не вентилирани плътни дискове, дали могат да се заменят с такива от фейслифтовата. Вентилираните дискове и апаратите към тях, примерно от 2010г. Налага ли се доработка някаква? Благодаря!

Снимките са примерни!

thumb5.png

thumb6.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е да се види и шенкела (или както там се казва), дали е един и същ, ауди много обичат да правят различни спрямо моторизацята дизел бензин в6/в8 и т.н. За кой мотор иде реч, за предните на 347 ли ще са или 360мм което е може би най оптималният ъпгрейд. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти е след 2006г аятомобила, (с 12 шлицови моторчета за ръчната) можещ да вземеш апарати и супорти от фейс. Ако си с 6 шлицови моторчета, трябва да търсиш задни апарати от кола с ес лайн спирачки преди средата на 2006г.

А може да вземеш апаратите направо с моторчетата 

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, задни вентилирани дискове не са ли стандартните?

Аз мойта с такива си дойде, да не са част от външния s-line?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0TFSI също идва с 347/330... ама дали е стандартно така идея си нямам, въпреки че накладките за 347мм дискове са доста малки на фона на големите спирачни апарати. Към автора ако ще сменяш и предните дискове търси си 360мм от А6 или А8. Pes6koo и поне още един съфорумец са правили такъв ъпгрейд би трябвало и при теб да е болт он така да се каже. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, Моето време също идва за смяна на предни дискове, обаче се чудя какви да са. Разбрах, че на "zimmerman" са доста добри и също искам да са най-големите - 360мм. 

Понеже и не знам откъде да си поръчвам части и гледам, че тук цената е най-добра за диск - 130лв.

80D2E8C0-000C-4059-9FC6-09BE1F9A0098.png

Редактирано от LEWLY
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре гледайте за оригинални в ибей... моите задните бяха Zimmerman дупчени ау ама нищо особено и имаха микропукнатини около дупките... вече ако се търсят висок клас дискове tarox примерно са опция, но за тях пък има противоречиви мнения по форумите. Супер дупер ат повер също бих пропуснал... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора на темата ,моята кола е а4 б8 аз смених задните 300мм заводски с други 330мм от Кю 5 ,направо сложих другия апарат със супорта и смених алуминиевата ламарина която е зад диска .IMG_1478.jpgIMG_1481.jpg същата процедура направих и с предните от 320мм на 345 мм IMG_1485.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако на някой му се занимава, моля да сподели някакви нарязани или дупчени за предни 360мм и съответно откъде могат да се поръчат. Благодаря!! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригинални от ибей или tarox от UK. Обаче цената им няма да ти хареса 350 евракис без ддс. ЕВС може би... ама тях лично за мен ги отпаднаха понеже попаднах на доста негативни отзиви по чуждестранните форуми. 

Освен дисковете е добре да се вземат и подходящи накладки, примерно феродо ds2500, но и те са цифра... 

Отделно според мен лично е добре да се смени и спирачната течност с висок клас дот4, ако има бюджет да се сменят и спирачните маркучи с метална оплетка. HEL са добър избор, комплект предни и задни са 85 паунда с безплатна доставка в Англия и после габко или ггбг до България. 

@Carlosr Твоите каква марка са, и би ли споделил малко отзиви как се държат, колко км и врътна и т.н.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Аз сложих дискове MTec Brakes от Англия ,имате опция дали да са нарязани надупчени 5 различни вида и също так доплатих 8 паунда да са с това черното покритие против корозия .Предната кола я карах с такива 5 години и останах доволен имайки в предвид ,че пътувам често и колата е постоянно натоварена .Мисля, че си заслужават цена -качество .И също смених маркучите точно с тази марка HEL performance и ресйнгова спирачна течност .За момента карам с обикновенни накладки ТРВ


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за снимките. А относно ламарината, неможа ли да поеме диаметъра на новите дискове. За нея изобщо не помисли, понеже видимо имам място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламарината не играе кой знае каква роля, даже при по агресивно използване на спирачките пречи много за охлаждането на дисковете.

 

@Carlosr Определено полезна информация.

Интересно е, че MTec Brakes предлагат и двукомпонентни дискове с възможност за изработване по индивидуални размери.

Ако цената е близка до тази на размерите които има в каталога то това би бил доста добър ъпгрейд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за снимките. А относно ламарината, неможа ли да поеме диаметъра на новите дискове. За нея изобщо не помисли, понеже видимо имам място.

Да диаметъра на ламарината позволява , но имаше нещо което пречи на новия апарат и маркучите и ако не искаш да я сменяш просто я изрежи малко ,все пак е алуминиева и се реже лесно ,така че ако нямаш други ламарини просто преправи твоите


Sent from my iPhone using Tapatalk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако двукомпонентните излиза пак към 150 паунда комплекта за 360мм, определени си заслужава :)

Интересно като тегло как са, понеже дупчения Зимерман е 14кг бройката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уви двукомпонентни няма на такива цени или поне не съм виждал иначе 360мм които имат са 390 евракис ... и това е цена само на дисковете.

Така наречените камбани (bells) се купуват отделно ... уви performance спирчаките са скъпо начинание, но пък според мен са един от значителните ретрофити/подобрения.

Вече дали са нужни е въпрос на лични виждания, сметки, стил на шофиране и т.н.

Oтносно теглото ще са по-леки, с колкот точно ... идея си нямам.

 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Някой може ли да ми даде ВИН на А6/S6, която е с оригинални предни апарати и дискове на 360мм и задни на 330мм. Да видя къде и  колко ще излязат като комплект. Навсякъде все ВИН искат 😄

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RS6 4F e със 390 и 356

S6 4F e със 385 и 330

А6 бронирано е със 360 и 330

А6 стандартно са с 347 и 330 при фейслифта (говорим за V6, V8 Моторите)

другите сетъпи не съм ги гледал.

 

Ако си фейслифтова кола може да се наложи да сменяш шенкели.

 

Относно цените, отваряш eBay и търсиш/дебнеш за оригинални дискове и накладки освен ако нямаш мераци за нещо по-добро.

 

п.с. Големи търговци без ВИН са като изгубени.

 

Ето ти и малко парт номера.

 

image.png.fe15aeb2b00cef380fbbdb4c70af1c79.png

 

image.png.21bd63d9dfa1f3327487576bd276eca0.png

image.png

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Казаха ми , че точно от А8 D3 взимат апаратите със супортите за 360мм дискове и ги монтират директно. Моята не е фейса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този случай трябва да си плъг енд плей за предните.

Реално това трябва да е най-оптималният ъпгрейд спрямо цена/подобрение и възможности за джанти ... влизат и 17-ки ако добре помня.

След това идват спирачки от S6, но те пак са двубутални, ползват същите накладки като за 360мм дискове и те така.

И накрая са спирачките от RS6 ... ама там цените са брутални.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...