Jump to content

След смяна на съединителите


Deyan V

Recommended Posts

Здравейте,

 

Преди месец в сервиза на Чавдар ми смениха двата съединителя на DSG-то на A6 4G 2011.

Обаче след смяната (и адаптацията) колата много грубо включва от 3та на 2ра (не подава достатъчно газ за плавно включване).

Чува се едно чукане и придърпва. От сервиза ми обясниха че със смяната на съединителите е сменен и кит на мехатроника.

С този кит вече има други налягания и трябва да се обнови софтуера на мехатроника..обаче понеже моята е от първите от 2011-та, това не може да стане и трябва да си намеря платка от някой по-нов мехатроник..

 

Бях записал час в Das Auto..но след коментарите за тях тук го отмених и си записах час за утре в Порше София Запад.

Ще видим утре какво ще ми кажат от Порше, но е вероятно да трябва да се сменя платката (макар че се надявам че там ще успеят да го адаптират).

 

Друго странно е че Чавдар прави адаптация, но след 1-2 дни се губи..и той не знае защо..но се губи връзката на колата с кутията и адаптацията се ресетва до тази по подразбиране (дефолтната).

 

Звънях на "Мишо" който бил спец по тези кутии в БГ (доста ми го похвалиха), при което той ми обясни че целия месец го няма и че в малкото моменти в които го има в БГ, работи по коли за които хората са готови да харчат големи суми, подбира си клиентите, държи колата доста седмици и в моя случай би разглобил всичко да види какво са направили (ако изобщо реши да ме приеме).

Тези думи ме подразниха и реших да не работя с него, ако ще да е господа на DSG кутиите. 

 

Ако някой е имал подобни проблеми, ще се радвам да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кутията нямам мнение, но за Мишо мога да споделя същото усещане, което имаш и то отпреди 10г. 

Може и да разбира много, но още повече се надценява, не знам откъде толкова балъци да му се връзват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Балъци сте вие, че той стои и само вас ви чака, искам да дойда утре да ми отвориш кутията, че не мога да чакам, и като 15 човека преди това са се обадили, кога да ви приеме. Като искаш да ти оправи проблема обаждаш се, записваш си час и забравяш после. Иначе, ходиш при Коко, Моко, Дас ауто, Мас ауто, и после псуваш. Дано не съм прозвучал рязко, но това е реалността. А на колегата му пожелавам успех, дано после се похвали че в Порше са му адаптирали кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо леко грубичко ми звучи да каже на колегата,че си подбира клиентите според сумата.Кажи,че нямаш възможност да ме вземеш и не ми обяснявай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що се обадиха от Порше..казаха че мехатроника е за смяна според тях..което ме съмнява понеже преди смяната на съединителите мехатроника си беше наред.

В Порше 3к е нов мехатроника и около 500лв смяната...май ще търся от някоя блъсната

Редактирано от Deyan V
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И последно положението е такова, че търся майстор, който да може да ремонтира мехатроника..може би има изгорял соленоид (или друго..не знам). 

От порше са му обновили софтуера но той не работи както трябва.

 

Някой може ли да препоръча сервиз/майстор който се занимава с ремонт на мехатроници?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо можете да го иронизирате и да му се дразните колкото искате, но е факт че е най-добрият. Аз съм един от многото, на които е спестил пари, време и нерви. Човекът работи на 3 различни места, в 3 различни държави и е нормално да си цени времето и да си подбира клиентите. Бил е честен и директен с колегата Deyan V, което аз го виждам като плюс. При Мишо често има коли оплескани от другите прехвалени майстори и сервизи. Такива коли, с предишни опити за ремонти са в пъти по-трудни за диагностициране и ремонтиране, затова е казал, че трябва да се разглоби и прегледа всичко от-до. За същото време обаче може да направи няколко други коли, по които никой не се е упражнявал и да изкара много повече пари. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Deyan V написа:

И последно положението е такова, че търся майстор, който да може да ремонтира мехатроника..може би има изгорял соленоид (или друго..не знам). 

От порше са му обновили софтуера но той не работи както трябва.

 

Някой може ли да препоръча сервиз/майстор който се занимава с ремонт на мехатроници?

 

 

На Мишо му е писнало от такива ,като тебе дето са отишли и са дали 4000-6000лв на други сервизи,без да ти решат проблема и като отидеш после при него и ти каже същата сума ,започваш да ревеш . " Аз нова кутия да си бях купил" и подобни изказвания. На него също му е неприятно това че си хвърлил едни пари на вятъра,но той какво да направи? Да бръкне да плати от джоба си и да ти я оправи ли? Започва да ти обеснява първо ,второ ,трето и т.н какво трябва да се направи за да разбереш, ама ако си само ти и още десетима добре, пък то .....сте една камара пострадали. 

Има един колега с А5 ца, дето мина през Колъо от малинова долина и два пъти през Дас Ауто ,че накрая при Мишо. И се оказа ,че въпреки сменените съединители от лошия ремонт са се запалили и новите съединители.Мишо ми сподели, момчето е дало 9 бона за ремонти, как да му кажа сега че трябват пак нови съединители? 

Ей колегата ,ако чете във форума да сподели,да не пиша от негово име! Ако още е в този форум и не е сменил марката. То като се напатиш така и намразваш марката,не майсторите!

Едно кило брашно да имаш,на майстор го дай! В твоя случай ,майстора се казва Чавдар, какво ревеш против Мишо?

Редактирано от icebobo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, icebobo написа:

..... и два пъти през Дас Ауто........

Абсурд, това все едно да се подхлъзнеш и паднеш два пъти, като и двата пъти се нанижеш на случайно попаднал  наблизо и удобно стърчащ за целта нож.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсурд зер! Момчето отива с рекламация ,че колата пак не е добре и те я оставят да вземат мехатроника до го пратят на ремонт в Германия.🤣 

В интерес на истината ,доколкото знам след като Мишо му оправи колата, от Дас Ауто са му върнали сума от втория ремонт.

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш ли? Това ,което могат ръцете на Мишо ,никой не може да му го вземе!

Аз като негов клиент,не се оплаквам от лошо отношение. Мога да кажа,че след ремонта два пъти ми е звънял да пита всичко наред ли е с автомобила и да ме чуе как съм! При това без да се познавам преди ремонта с него.

Имал съм много автомобили и монтьори покрай тях,но не ми се е случвало такова отношение!

Всеки си е силен в своята област. Аз не разбирам от скоростни кутии и когато отида при човек който разбира, отивам с уважение към това което умее. Ако отида и му кажа: Ей чшш ,я да видиш тая кутия ,ама веднага че нещо бързам. Махни тея коли от подемника,мойта е по важна!

Е ми ще си търся друг сервиз после със сигурност.😀

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой където иска да ходи, каквото иска да казва, накрая всички знаем, че само Мишо успешно може да ремонтира кутиите на ВАГ, иначе всички могат да ги сменят цели с нови за една камара пари. Пък за адаптации не искам и да споменавам.

Към автора - ако не искаш да я ремонтираш години наред, следвай внимателно следните прости стъпки: обади му се следващата седмица, след 18:00, дръж се адекватно по телефона, попитай го кога му е удобно да минеш да види колата и да си запишеш час. После влез пак тук и напиши подробно какво е станало.

А отговора на твоя конкретен въпрос е - не, няма друг освен Мишо който да ги ремонтира.

Редактирано от mhi406vt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, но след ъпдейта на софтуера вчера в Порше, кофти включването от 3та на 2ра доста по рядко го прави. Сега в ~75% от случаите включва добре.

Чудя се изобщо струва ли си да се оди по мъките и да се вкарват още хиляди в това. Приемчика в Порше каза че не може да се прецакат новите съединители заради това.

 

Иначе намерих обява в OLX на човек от Поморие/Бургас, който прави ремонти на такива мехатроници:

https://www.olx.bg/ad/diagnostika-i-remont-na-mechatronic-0am-dq-200-02e-dq-250-0b5-dl501-CID360-ID6KNx1.html

 

Но пак трябва да се сваля и изпраща по куриер..ако има добри майстори на мехатроници тук, ще е най-добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е щом като и в олх почнах те да си правите колите.... 

Не размени ли две думи с човека, не си е работа според мен! 

Вслушай се в съвета на mhi406vt от преди 3 поста. 

Успех ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Просто не си струва. На този етап (след обновяването на софтуера на мехатроника в Порше) проблема се получава рядко. И като имаме предвид, че съм дал 4000лв за смяната на съединителите и че Мишо ще ме одере няколко хиляди и колата ще стои неподвижна месец - просто не си струва..ще си карам така.

 

А ако изкочи мехатроник 2ра употреба на изгодна цена - ще го сменя. Така или иначе след 1-2г. мисля да ъпгрейдвам Аудито

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Ходил съм при Мишо с някакви оплаквания,че чувах чукания при смяна от P на R и на D,човека си игра половин час да гледа и пробва колата,включва ми някакви модули,кодове,нови менюта,говорихме си,всичко общо 1 час и накрая ми каза: "Брате,иска ми се,ама няма за какво да ти взема парите,колата ти е здрава,това са нормални неща,на които не трябва да им обръщаш внимание,карай си колата,докато някой ден ти изпише gearbox malfunction,може и да е след 10 000км. ,може и след 50 000 да е и тогава идваш и за 5000 правиме цялата кутия,всички ремонти на парче,водят само до нови бъдещи отваряния на кутията,прави се всичко наведнъж и това е." ,като човека даже не пожела да ми вземе пари за този един час,през който се занимава с мен и тъпите ми въпроси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за последния месец при Мишо съм свидетел на два случая, при които съединителят уж е сменен в един от известните софийски сервизи за ремонт на съединители там между дървеница и студ. град,  там някаква долина беше (няма да споменавам име да не излезе, че ги злепоставям), единия човек ми е познат и съединителят е сменен преди няколко години, другият пич е с една синя S4 B8 и съединител сменен март месец тази година за 3800, след което два пъти ходил за рекламация, та на въпросните две коли съединителят беше с щампа xxx/09, което иде да каже че съединителят не е сменян и си е оригиналния, може би само фрикционите са сменени, които са 70 паунда в ибей. Така че, авторът първо да се увери че съединителят му наистина е сменен, това за всеки случай му казвам да знае ме някой път се случва, и в никакъв случай не казвам че при него точно такъв е случаят. От там насетне пак бих му напомнил, че освен Мишо няма кой да ремонтира мехатроника му, просто да си го знае и да не си дава парите напразно, но това не означава, че го карам да ходи при Мишо, ще е интересно да сподели после мнение как са се развили нещата и какво се е случило. Има тука във форума и един неграмотник дето пред блока си ги ремонтира, ако някой е ползвал услугите му и е излязло тънко да сподели, и ние ще започнем там да ходим.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно си прав и Аз днес бях при Мишо сменили на човека фрикционите и го ожулили като за велик ден, моита кола в момента е на стенда за смяна на съединител и каквото там е необходимо, да даваш пари, но веднъж се отваря прави се всичко което трябва, затваряш и караш спокоино , за отношението на мишо мога да кажа" каквото повикало такова се обадило", както казват хората .Аз лично съм повече от доволен ,невероятно отношение , даже ми се обади да закарам колата по рано от колкото се бяхме уговорили и ремонта на всичко е три дни не цял месец както се изказват разни чули не дочули дори след като направи всичко казва че трябва първите няколко стотин километра да си наблизо , евентоално ако стане нещо да може да реагира адекватно ,а това че за по дребни неща не взима пари бях свидетел лично , така че хора не се изхвърляите да черните някой ,ако вие самите не оважавате неговия труд и нямате отношение .С ваште камани по ваште глави

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...