psycho87 Публикувано 12 Август 2019 Доклад Share Публикувано 12 Август 2019 (Редактирано) Здр, от месец съм собственик на а6 4ф фейс 3.0тди. правих диагностика в ауди, и всичко беше супер. Корекциите на дюзите като я купих бяха в нормите според мен(първата снимка). Онзи ден както си карах с 90 и почна да почуква леко при ускорение. Спрях, видях че има +5 корекция на 1ва дюза и картерни газове(втората снимка). Прибрах колата с пътна помощ. Отворих днес да видя дифтунгата на 1ви, понеже имаше лек шум понякога. Беше си ок... Паля да видя дали съм сглобил... Нито тракане, нищо... Корекции няма(3тата снимка).. Само малко картерни газове. Имате ли идеи тея дифтунги могат ли да причинят картерни газове? Иначе гледах в 1вицилиндър с камерата и не видях нещо проблемно, до колкото позволява резолюцията на китайското ендоскопче. 5та дюза не можах да извадя, предполагам от там е фъскало. Утре ще си направя обратен чук и ще видя какво е положението. Редактирано 12 Август 2019 от psycho87 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 12 Август 2019 Доклад Share Публикувано 12 Август 2019 5 е много. Виж на 72-77 какво става, там е по-показателно обаче не разбирам къде видя нещо за картерни газове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
psycho87 Публикувано 12 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2019 картерни газове видях като отворих капачката за маслото, и от там димеше. Иначе +5 предполагам е максимална корекция - все едно неработещ цилиндър. Утре ще проверя и на 72-77 канал какво става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 13 Август 2019 Доклад Share Публикувано 13 Август 2019 Аз останах с впечатление, че си ги видял с компютъра. Мисля, че е нормално като отвориш капачката на добре загрял мотор да има някакъв дим. Вече колко е много е друг въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 13 Август 2019 Доклад Share Публикувано 13 Август 2019 Ами нормално е много ясно, тия коли са по на 500 000 километра вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
psycho87 Публикувано 13 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 13 Август 2019 моята не е на 500 000 шегата на страна... преди случката нямаше дим. Освен това дим тръгва веднага щом запаля, независимо топъл/студен е мотора. Имам надежда да е от дифтунгата на 5ти цилиндър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 13 Август 2019 Доклад Share Публикувано 13 Август 2019 Възможно е да вкарва изгорели газове. Само че няма да са картерни газове, а изгорели газове от цилиндъра. Щом и на студен мотор го има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
psycho87 Публикувано 13 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 13 Август 2019 Лъч надежда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
psycho87 Публикувано 14 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2019 такаа... смених дихтунгите, съскане вече няма. Стойностите на дюзите са следните: 1ви цилиндър +0.05мг +7мс +8мс +21мс 2ри цилиндър +0.24мг +17мс +14мс +15мс 3ти цилиндър +0.14мг +15мс +15мс +17мс 4ти цилиндър -0.33мг +21мс +9мс +10мс 5ти цилиндър +0.19мг +3мс +2мс +1мс 6ти цилиндър -0.42мг +3мс -6мс -4мс На мене първа втора и трета не ми изглеждат наред... иначе разхода ми е чудесен - 6.5 извънградско, 10.5 градско. Равномерна работа на мотора без пушек от ауспуха. Ще съм благодарен за по къдърно мнение. Въпроса е че ще мога да ги дам на стенд след 2 месеца чак, и дали да оставя колата да се кара, или да се прибира в гаража и да не се пипа до тогава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 14 Август 2019 Доклад Share Публикувано 14 Август 2019 Малко запушени ги дава, иначе са добре. Пробвай с добавка Протек ако искаш и после смени горивния филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Август 2019 Доклад Share Публикувано 14 Август 2019 Възможно е да са на + корекциите заради загубата през дихтунгите. Тия показания не са моментни, а с натрупване. След 2000км може да се пооправят, ако е било заради дихтунгите. Освен това и така не са толкова зле. Ако няма пушеци и спиране на стартера не ги пипай. Само на първи цилиндър третото е по-зле. Ако ти се занимава провери само на първи дюзата. Ако е зле на стенда прави и другите. Ако е добре я връщай и не пипай другите. Обаче интересно защо е започнало да изпуска. Изядени ли са дихтунгите? На снимката не ми изглежда изгоряла и затова да е изпускала. От добавки може да пропикаят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
psycho87 Публикувано 14 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2019 Имаше 1 духнала дихтунга, но смених всичките за всеки случай - останалите бяха ОК. Още не съм много наясно с дизеловите мотори, понеже до сега съм имал само бензин... предполагам ЕГР и ДПФ нямат нищо общо с картера, така че духане от там ще значи проблем със сигменти/бутало/гарнитура... (щом имам здрави дихтунги). Днес или утре ще замеря и компресията и ще ми се изясни състоянието с цилиндрите. Каквото и да излезе ще се прави, понеже колата ми харесва. Не очаквайте близките дни обява "кaпaн" на черна А6 в мобилето Благодаря за отговорите за дюзите. Поизясниха ми се тези показатели вече. Колкото до добавки... предния собственик знам че слагаше BDC и периодично за чистене на дюзи, съответно и аз продължих с BDC-то. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Август 2019 Доклад Share Публикувано 14 Август 2019 за какво ще я мериш компресията, ако няма проблеми? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
psycho87 Публикувано 15 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2019 Ами заради дима от капачката на маслото. Вчера като покарах пак се разчука и дигна корекциите като загря мотора в трафика. Всичко се изчисти обаче като напълних резервоара с нова нафта извода е че съм се набълбучил с нафта с вода от омв Търговище. Сега и корекциите са супер, няма изпарения от капачката... Всичко си е както преди. Благодаря на отзовалите се за мненията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
psycho87 Публикувано 15 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2019 Май съм качил стара снимка... ама така де.. драмите приключиха благополучно. Поне се хванах и смених дихтунгата, която ми съскаше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Август 2019 Доклад Share Публикувано 20 Август 2019 Всички духат през капачката, нали има клапан при вентилацията на картера. Една кола ще разбереш дали е ок като покараш 5000км - ако не долееш литър масло и не гори над 13-14 в жегите е ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 20 Август 2019 Доклад Share Публикувано 20 Август 2019 Добре е майсторе - кой ще ти даде да караш кола 5000 километра и после да я върнеш? Освен ако не е на лизинг да кажем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Август 2019 Доклад Share Публикувано 20 Август 2019 Не, ти си купуваш колата и разбираш след 5000км какво си си купил. Аз също купувам коли на сляпо по снимка на търгове. Къде оцелвам, къде гризвам дървото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 20 Август 2019 Доклад Share Публикувано 20 Август 2019 (Редактирано) Да, така съм съгласен. Ако има присадки в маслото ще се усетиш чак след като го смениш Имам познат джамбазин дето слага на всички кенефи (нови, стари) от меда ( на бардал някакава гадост). Той ми е разправял че повечето го правят веднага след автовоза без да се интересуват как са двигателите - да се застраховат един вид. Редактирано 20 Август 2019 от kostaIliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Август 2019 Доклад Share Публикувано 20 Август 2019 Всички бухат добавки и доста са се отворили да спират грешки по моторната електроника на VAG, а на БМВ направо спират грешките и в останалите модули... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
psycho87 Публикувано 8 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2019 Та няколко месеца по късно... оказа се че имам стружки в дюзите. За момента смених всичко по горивната система от кола донор, и вече 6-7000км карам без ядове. На пролет ще имам пак време да се занимавам, и мисля превантивно да сменя помпата с CP3 и да пратя дюзите на kremator. За съжаление обаче за смяната на помпата няма много инфо в нета. Разбрах само че се взема комплект с колелото на вала и стойката, и че май няма да запали след подмяната и трябва настройка. Ако някой е чувал нещо, моля да сподели - най-вече от коя разновидност на двигателя е най-добре да се търси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 8 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2019 Продава се ремонтен комплект за CP4 помпа на Bosch. Няма смисъл да даунгрейдваш към CP3. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 8 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2019 Като я ремонтира сигурно ли е, че няма пак да се повтори това със стружките ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 8 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2019 Ако спомагателната помпа под купето работи, няма да задере. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
psycho87 Публикувано 9 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2019 Тя и старата под купето си работеше ама... иначе проверих опциите, разглобих и помпата да видя. Продават се буталца и вал, но след стружките се надира и самото алуминиево тяло. Не знам до колко си заслужава да се ремонтира. До колкото четох старата помпа дава по добър дебит на ниски обороти и подмяната имала само +сове. Нямам лични наблюдения и мнения от хора с опит... само четено по чужди форуми основно за 2.0тди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване