Jump to content

Проблемче с 3.0tdi cdya - евентуално дюзи


psycho87

Recommended Posts

Здр, от месец съм собственик на а6 4ф фейс 3.0тди. правих диагностика в ауди, и всичко беше супер. Корекциите на дюзите като я купих бяха в нормите според мен(първата снимка). Онзи ден както си карах с 90 и почна да почуква леко при ускорение. Спрях, видях че има +5 корекция на 1ва дюза и картерни газове(втората снимка). Прибрах колата с пътна помощ. Отворих днес да видя дифтунгата на 1ви, понеже имаше лек шум понякога. Беше си ок... Паля да видя дали съм сглобил... Нито тракане, нищо... Корекции няма(3тата снимка).. Само малко картерни газове. Имате ли идеи :)

тея дифтунги могат ли да причинят картерни газове? Иначе гледах в 1вицилиндър с камерата и не видях нещо проблемно, до колкото позволява резолюцията на китайското ендоскопче.

 

received_2092668537694837~2.jpeg

received_1230426883807672.jpeg

received_2937047383186929.jpeg

5та дюза не можах да извадя, предполагам от там е фъскало. Утре ще си направя обратен чук и ще видя какво е положението.

Редактирано от psycho87
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

картерни газове видях като отворих капачката за маслото, и от там димеше. Иначе +5 предполагам е максимална корекция - все едно неработещ цилиндър. Утре ще проверя и на 72-77 канал какво става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз останах с впечатление, че си ги видял с компютъра.

 

Мисля, че е нормално като отвориш капачката на добре загрял мотор да има някакъв дим. Вече колко е много е друг въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята не е на 500 000 :D шегата на страна... преди случката нямаше дим. Освен това дим тръгва веднага щом запаля, независимо топъл/студен е мотора. Имам надежда да е от дифтунгата на 5ти цилиндър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да вкарва изгорели газове. Само че няма да са картерни газове, а изгорели газове от цилиндъра.

Щом и на студен мотор го има.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

такаа... смених дихтунгите, съскане вече няма. Стойностите на дюзите са следните:

1ви цилиндър
+0.05мг
+7мс  +8мс  +21мс

 

2ри цилиндър
+0.24мг
+17мс  +14мс  +15мс

 

3ти цилиндър
+0.14мг
+15мс  +15мс  +17мс

 

4ти цилиндър
-0.33мг
+21мс  +9мс +10мс

 

5ти цилиндър
+0.19мг
+3мс  +2мс  +1мс


6ти цилиндър
-0.42мг
+3мс -6мс  -4мс

 

На мене първа втора и трета не ми изглеждат наред... иначе разхода ми е чудесен - 6.5 извънградско, 10.5 градско. Равномерна работа на мотора без пушек от ауспуха. Ще съм благодарен за по къдърно мнение. Въпроса е че ще мога да ги дам на стенд след 2 месеца чак, и дали да оставя колата да се кара, или да се прибира в гаража и да не се пипа до тогава.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да са на + корекциите заради загубата през дихтунгите.

Тия показания не са моментни, а с натрупване. След 2000км може да се пооправят, ако е било заради дихтунгите.

 

Освен това и така не са толкова зле. Ако няма пушеци и спиране на стартера не ги пипай. Само на първи цилиндър третото е по-зле.

Ако ти се занимава провери само на първи дюзата. Ако е зле на стенда прави и другите. Ако е добре я връщай и не пипай другите.

Обаче интересно защо е започнало да изпуска. Изядени ли са дихтунгите? На снимката не ми изглежда изгоряла и затова да е изпускала.

 

От добавки може да пропикаят. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше 1 духнала дихтунга, но смених всичките за всеки случай - останалите бяха ОК. Още не съм много наясно с дизеловите мотори, понеже до сега съм имал само бензин... предполагам ЕГР и ДПФ нямат нищо общо с картера, така че духане от там ще значи проблем със сигменти/бутало/гарнитура... (щом имам здрави дихтунги). Днес или утре ще замеря и компресията и ще ми се изясни състоянието с цилиндрите. Каквото и да излезе ще се прави, понеже колата ми харесва. Не очаквайте близките дни обява "кaпaн"  на черна А6 в мобилето :D Благодаря за отговорите за дюзите. Поизясниха ми се тези показатели вече.

Колкото до добавки... предния собственик знам че слагаше BDC и периодично за чистене на дюзи, съответно и аз продължих с BDC-то.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами заради дима от капачката на маслото. Вчера като покарах пак се разчука и дигна корекциите като загря мотора в трафика. Всичко се изчисти обаче като напълних резервоара с нова нафта :D извода е че съм се набълбучил с нафта с вода от омв Търговище. Сега и корекциите са супер, няма изпарения от капачката... Всичко си е както преди. Благодаря на отзовалите се за мненията :)

received_2937047383186929.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май съм качил стара снимка... ама така де.. драмите приключиха благополучно. Поне се хванах и смених дихтунгата, която ми съскаше.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички духат през капачката, нали има клапан при вентилацията на картера. Една кола ще разбереш дали е ок като покараш 5000км - ако не долееш литър масло и не гори над 13-14 в жегите е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е майсторе - кой ще ти даде да караш кола 5000 километра и после да я върнеш? Освен ако не е на лизинг да кажем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, ти си купуваш колата и разбираш след 5000км какво си си купил. Аз също купувам коли на сляпо по снимка на търгове. Къде оцелвам, къде гризвам дървото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, така съм съгласен. Ако има присадки в маслото ще се усетиш чак след като го смениш Имам познат джамбазин дето слага на всички кенефи (нови, стари) от меда ( на бардал някакава гадост). Той ми е разправял че повечето го правят веднага след автовоза без да се интересуват как са двигателите - да се застраховат един вид.

Редактирано от kostaIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички бухат добавки и доста са се отворили да спират грешки по моторната електроника на VAG, а на БМВ направо спират грешките и в останалите модули...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Та няколко месеца по късно... оказа се че имам стружки в дюзите. За момента смених всичко по горивната система от кола донор, и вече 6-7000км карам без ядове. На пролет ще имам пак време да се занимавам, и мисля превантивно да сменя помпата с CP3 и да пратя дюзите на kremator. За съжаление обаче за смяната на помпата няма много инфо в нета. Разбрах само че се взема комплект с колелото на вала и стойката, и че май няма да запали след подмяната и трябва настройка. Ако някой е чувал нещо, моля да сподели - най-вече от коя разновидност на двигателя е най-добре да се търси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продава се ремонтен комплект за CP4 помпа на Bosch. Няма смисъл да даунгрейдваш към CP3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя и старата под купето си работеше ама... иначе проверих опциите, разглобих и помпата да видя. Продават се буталца и вал, но след стружките се надира и самото алуминиево тяло. Не знам до колко си заслужава да се ремонтира. До колкото четох старата помпа дава по добър дебит на ниски обороти и подмяната имала само +сове. Нямам лични наблюдения и мнения от хора с опит... само четено по чужди форуми основно за 2.0тди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...