Теодорски Публикувано 11 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2019 Здравейте! Някой може ли да ме ориентира къде точно под купето се намира тази спомагателна помпа?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 15 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2019 (Редактирано) Под краката на пасажера точно се пада. Редактирано 18 Ноември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petleshkov Публикувано 20 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2019 (Редактирано) Здравейте.имам следния проблем двигатела на празен хот люла хаотично не в ритъм смисъл се е дно някой цилиндър изчезва пак идва и така. Преди около половин година подмених всички дюзи с чисто нови, поради тази причина, и сега същия филм. В движение вс е ок няма шумове от двигатела не тресе или прекъсва. Ако някой може да даде съвет каде да търся проблема ще съм благодарен!!!става дума за А6 С6 3.0 дизел 240 к.с Редактирано 20 Ноември 2019 от Petleshkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2019 Обратната нафта държи ли 10 бара? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petleshkov Публикувано 20 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2019 В петък мога да я закача за да видя дюзи реико и т. н.колко трябва да държи на обратна нафта и на кои канал да го видя??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2019 Трябва ти манометър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petleshkov Публикувано 20 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2019 (Редактирано) Има ли вероятност да е някои датчик на реика на помпа или пак дюзи Редактирано 20 Ноември 2019 от Petleshkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petleshkov Публикувано 3 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2019 Колеги открих проблема!!!Помпата е задрала и от там всичко останало по горивната система е боза,за съжаление.Голям какшкавал са по новите коли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsborissov Публикувано 21 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2020 @psycho87 и @Petleshkov, как разбрахте за стружките, кое се разглобява за да се види? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2020 То и колегата, който започна темета е открил същото. На помпата се развива датчик - май за дебита и там се гледа за стружки. Лошото е, че ако не изчистиш всичко може пак да създава проблеми. А всичко значи помпи, резервоар, тръбички, датчици, дюзи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsborissov Публикувано 21 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2020 Да, за чистенето знам. В момента гледам едно CDYA за покупка и всички корекции (72-77) са на +, което би могло да означава (но не е задължително), че дюзите са позапушени и една от причините може да са стружките. Иначе проблем няма - работи много равномерно. Това са параметрите на дюзите 1ви цилиндър -0.14мг 0.0мс +2.0мс +5.0мс 2ри цилиндър +0.00мг +13.0мс +9.0мс +9.0мс 3ти цилиндър +0.05мг +23.0мс +14.0мс +14.0мс 4ти цилиндър -0.71мг +18.0мс +9мс +14мс 5ти цилиндър +0.19мг +1.0мс +6.0мс +10.0мс 6ти цилиндър +0.56мг +5.0мс +4.0мс +13.0мс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsborissov Публикувано 21 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2020 Предполагам, че това е датчика, който се развива И ако вътре имаме картинката - главата във фризера и всичкото по горивната система се сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2020 това ще да е преди 5г като си купувах четох много и реших, че е по-здравословно да си взема стария мотор с желязната помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
psycho87 Публикувано 22 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2020 (Редактирано) @tsborissov , моята причука един път и я прибрах на пътна помощ. След това отворих датчика и видях стружките. Имах корекция на 1ви цилиндър +5мг. Наложи се да я местя няколко пъти след това... работеше си пак така равномерно и без шум. Ремонта не е толкова страшен колкото го описват. Сам си я правих, и ми отне седмица, при положение че я имах от 1 месец и идея си нямах кое как става. С втора употреба части ми излезе около 1700лв ремонта. Всичко чистих с брейк клийнър и продъхвах с компресора за въздух. Колата е тип топ вече 7000км. Сега си пратих старите дюзи на колегата от форума за пълна ревизия, и си ги връщам на колата. Не се плаши толкова от този проблем. Има и вариант за смяна на CP4 помпата с по здравата CP3, но още не съм го направил. Като имам повече информация ще направя тема П.С. като източих нафтата от стария филтър, беше пълна с едни бели отлагания - мисля че беше парафин. Редактирано 22 Февруари 2020 от psycho87 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
psycho87 Публикувано 13 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2020 След намеса от petarik. Мното точен и отзивчив! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 17 Март 2020 Доклад Share Публикувано 17 Март 2020 Супер са дюзите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване