Jump to content

Проблемче с 3.0tdi cdya - евентуално дюзи


psycho87

Recommended Posts

Здравейте! Някой може ли да ме ориентира къде точно под купето се намира тази спомагателна помпа?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под краката на пасажера точно се пада.

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.имам следния проблем двигатела на празен хот люла хаотично не в ритъм смисъл се е дно някой цилиндър изчезва пак идва и така. Преди около половин година подмених всички дюзи с чисто нови, поради тази причина, и сега същия филм. В движение вс е ок няма шумове от двигатела не тресе или прекъсва. Ако някой може да даде съвет каде да търся проблема ще съм благодарен!!!става дума за А6 С6 3.0 дизел 240 к.с

Редактирано от Petleshkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги открих проблема!!!Помпата е задрала и от там всичко останало по горивната система е боза,за съжаление.Голям какшкавал са по новите коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

То и колегата, който започна темета е открил същото.

 

На помпата се развива датчик - май за дебита и там се гледа за стружки. Лошото е, че ако не изчистиш всичко може пак да създава проблеми. А всичко значи помпи, резервоар, тръбички, датчици, дюзи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, за чистенето знам. В момента гледам едно CDYA за покупка и всички корекции (72-77) са на +, което би могло да означава (но не е задължително), че дюзите са позапушени и една от причините може да са стружките.  Иначе проблем няма - работи много равномерно.

 

Това са параметрите на дюзите

1ви цилиндър
-0.14мг
0.0мс  +2.0мс  +5.0мс

 

2ри цилиндър
+0.00мг
+13.0мс  +9.0мс  +9.0мс

 

3ти цилиндър
+0.05мг
+23.0мс  +14.0мс  +14.0мс

 

4ти цилиндър
-0.71мг
+18.0мс  +9мс +14мс

 

5ти цилиндър
+0.19мг
+1.0мс  +6.0мс  +10.0мс


6ти цилиндър
+0.56мг
+5.0мс +4.0мс  +13.0мс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че това е датчика, който се развива

 

image.png.932b7cb25f6251c3c3e02b549a1db5d5.png

 

И ако вътре имаме картинката - главата във фризера и всичкото по горивната система се сменя.

image.png.4c8db8ad2714410397138eda4e87949d.png

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това ще да е

преди 5г като си купувах четох много и реших, че е по-здравословно да си взема стария мотор с желязната помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@tsborissov , моята причука един път и я прибрах на пътна помощ. След това отворих датчика и видях стружките. Имах корекция на 1ви цилиндър +5мг. Наложи се да я местя няколко пъти след това... работеше си пак така равномерно и без шум. Ремонта не е толкова страшен колкото го описват. Сам си я правих, и ми отне седмица, при положение че я имах от 1 месец и идея си нямах кое как става. С втора употреба части ми излезе около 1700лв ремонта. Всичко чистих с брейк клийнър и продъхвах с компресора за въздух. Колата е тип топ вече 7000км. Сега си пратих старите дюзи на колегата от форума за пълна ревизия, и си ги връщам на колата. Не се плаши толкова от този проблем. Има и вариант за смяна на CP4 помпата с по здравата CP3, но още не съм го направил. Като имам повече информация ще направя тема :)

П.С. като източих нафтата от стария филтър, беше пълна с едни бели отлагания - мисля че беше парафин.

Редактирано от psycho87
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...