Jump to content

В7 2.0 TFSI проблем зацепване?


chicho_ gosho

Recommended Posts

Колеги днес сменях прословутата верига, реших да не се мъча с говноболта и направо махнах валовете, предварително всичко беше маркирано, и положение на валовете и две звена на веригата на съответните колела на валовете, пренесох марките на новата верига и ги нагласих на колелата, съответно всичко беше сглобено, валовете също по белезите. При пробното въртене на ръка обаче разпределителния вал на всмукателните клапани за момент спира понеже има луфт в колелото дето изменя фазите на газоразпределението, после като луфта изчезне вала рязко превърта и от колелото за променливото газоразпределение хвърчи масло и всмукателния пак изпреварва изпускателния вал.
Някой сблъсквал ли се е с нещо подобно? Дали когато се появи налягане на маслото в системата това ще изчезне или зацепването и предния път е било грешно?
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че се зацепва се само със специална скоба, няма как да я зацепиш правилно с белезите, които си правил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 13.08.2019 г. at 18:47, chicho_ gosho написа:

Колеги днес сменях прословутата верига, реших да не се мъча с говноболта и направо махнах валовете, предварително всичко беше маркирано, и положение на валовете и две звена на веригата на съответните колела на валовете, пренесох марките на новата верига и ги нагласих на колелата, съответно всичко беше сглобено, валовете също по белезите. При пробното въртене на ръка обаче разпределителния вал на всмукателните клапани за момент спира понеже има луфт в колелото дето изменя фазите на газоразпределението, после като луфта изчезне вала рязко превърта и от колелото за променливото газоразпределение хвърчи масло и всмукателния пак изпреварва изпускателния вал.
Някой сблъсквал ли се е с нещо подобно? Дали когато се появи налягане на маслото в системата това ще изчезне или зацепването и предния път е било грешно?
 

 

Виж тази тема колега:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

валовете се зацепват със специална скоба, която пасва само по един единствен начин на тях. Тогава няма как да се обърка нещо.... Скобата я имам. Не ми е проблем да ти я изпратя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Много благодаря колега, имам скобата, проблема при мене се оказа счупено колело на фазоразпределението което без налягане на маслото трябва да е без луфт а при мене се върти доста. Ето клип на читаво и скапано колело.
https://www.youtube.com/watch?v=1l_84Sq4BuQ

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бърз ъпдейт за следващи колеги.
При смяна на веригата както знаем проблема е скапания болт на колелото на изпускателния вал, и проблема както чета е от използване на грешните инструменти което води до замазан болт, стругар и други главоболия, инструмента трябва да е с профил М10 POLYDRIVE!!! не торкс 55, не рибе М10!!!. Вариант за намиране на читава вложка с тоя профил към момента има само в ибей и то доставка от Щатите, в Европа има само някакви ментета дето не си заслужават риска според мене. След леко ровене обаче се оказва че и болтовете на главата са с абсолютно същия профил, и такива вложки има в почти всеки читав магазин,
Самата вложка обаче е дълга и не става ако валовете са на двигателя.Аз купих вложка на Форс номера е изписан на нея.
Решението е елементарно, с лекота избиваме черната шестостенна част, после с флекса режем колкото ни е нужно, аз я отрязах дълга 3.5см, набиваме обратно в вложката и имаме перфектен инструмент.
Болта се разви толкова лесно, че направо се чудя от къде са тия драми с него, инструмента е с перфектен профил, никакви намеци за замазване, превъртане и други глупости.

force.jpg

IMG_20190818_125625.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то това си се подразбира, не е нещо ново и непознато.... По принцип стане ли дума за тоя болт(и на главата), не трябва да има изненади, всеки сервизен бюлетин(програма) на производителя, изрично указва вида и типа на инструмента, за всяка една операция.

Във Варна, лично аз знам едно магазинче, където вадят де що има инструментариум, разпространен, не толкова и много рядък, скарани са леко с ценовата логика, но стават за спешни ситуации.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Колеги дайте снимка на тази скоба за зацепване на веригата и къде я има и цена. Благодаря предварително.

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, като се има предвид, че тая верига ще я сменя веджъж май е по-добре да си платя за смяната, че цената на скобата е дебела. Та в тоя ред на мисли ако има колега от София с познания и инструменти да даде оферта за смяната :)

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питай колегите които вече са я сменили дали не продават скобата. Ако тази смяна се прави веднъж, не виждам смисъл всички да си купуваме по една скоба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е няма смисъл... Ангренажа си го смених сам, ама тук 100 лв за инструмент то се обезсмисля...

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15.08.2019 г. at 11:53, DimitarBT написа:

валовете се зацепват със специална скоба, която пасва само по един единствен начин на тях. Тогава няма как да се обърка нещо.... Скобата я имам. Не ми е проблем да ти я изпратя. 

Този колега може да ти отслужи със скоба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...
On 8/15/2019 at 1:33 PM, chicho_ gosho said:


Много благодаря колега, имам скобата, проблема при мене се оказа счупено колело на фазоразпределението което без налягане на маслото трябва да е без луфт а при мене се върти доста. Ето клип на читаво и скапано колело.
https://www.youtube.com/watch?v=1l_84Sq4BuQ

Ти как си реши проблема ,с ново колело или втора употреба от какво от къде??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте колеги, тия дни ще сменям прословутата верига, някой може ли да провери на колко Nm се стяга колелото, болтовете на капака му, болтовете на капака на клапаните и запалителните свещи. Няма ауто дата :(

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...