Jump to content

Скоростна кутия А6 3.0 tdi


Nanyo

Recommended Posts

Колеги можели малко инфо за проблем с АУДИ А6 3.0 КУАТРО 2006 г. Дизел

Паркирах на улица с голям наклон, след като тръгнах изключи кутията и светнаха всички лампи за скоростите. След което заработи на авариен режим само на първа и до 5000 оборота и 50 км . Прибрах я до вкъщи постоя около 30 минути и заработи нормално. Какъв може да е проблема. Кутията е автоматик с типтроник мисля има две пера на волана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При наклон аз първо дърпам копчето за ръчната и тогава отпускам. Трудно ли превключи от Р на R и D?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като даде на P и загаси, дръпна ли ръчната преди да отпуснеш спирачката или остави първо скоростите да поемат тежестта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисълта ни е.....като паркираш на наклон, какво правиш първо? Даваш на P ,  пускаш спирачката и оставяш колата да се лашне и да се опре на скоростите ли? Ако така правиш е вредно за кутията и ако е бил доста голям наклона може от това да се е получил проблем. При такива наклони, пък и да не е много голям, най-добре спираш, даваш P, дърпаш ръчната и чакаш хубаво да стегне и чак тогава отпускаш крачната спирачка. Аз това винаги съм го правил даже и на предишната ми кола, която беше с ръчни скорости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така направих първо на  р  и загасих двигателя без да включа ръчната.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D

Май не прочиташ всичко дето пише!

Основния момент е като си паркирал по наклон, дърпаш ли ръчната преди да пуснеш крачната спирачка или изобщо не я пипаш ръчната спирачка? То в крайна сметка може проблема ти изобщо да няма общо с това, но е добре да се прави превантивно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не дърпам ръчна. 

Може ли препоръки за сервиз за диагностика

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом по-късно се е оправила кутията, може да е предупреждение. За напред не оставяй кутията да поема теглото на колата, а първо ръчната и после отпускаш крачната за да не се лашне колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че е станал проблем ако не е дръпнал ръчната.

Има един "храповик", дето прещраква ако е претоварен, но доколкото знам няма опасност за кутията.

Все пак не се препоръчва да се остава само на "P" когато има по-голям наклон

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P е като неутрална но се задейства и един заключващ механизъм за да не мърда колата и ако не пускаш ръчна на наклон може единствено да ти се износи/прецака въпросния блокаж а не цялата кутия, и да тръгне сама колата. Търси проблема другаде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да я карам на диагностика.

Във Пловдив ми препоръчаха майстор арменец . 

Точно така стана нямаше мощност по наклона на горе, пуснах я назад на равното включи на авариен режим. След може би 10 км до вкъщи зага сих я и след запалването отново заработи нормално. Два дни я карам засега няма проблем. Мисля ако маслото не е добро, или помпата е засмукала въздух, след което се е обезвъздошила. Има ли такъв вариант при автоматична скоростна кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Размишлявам си на глас.....има ли възможност чисто механично и флуидно, ако е била паркирана с муцуната надолу на големия наклон, да е избягало маслото от хидрото и после докато се напълни отново да не може да превключва? Примерно....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друго което ми идва като идея е износването на къединителя.

Това възможно ли е да преплъзва и да бърка компютъра.

 

 

 

 

 

преди 1 минута, Gangbango написа:

Размишлявам си на глас.....има ли възможност чисто механично и флуидно, ако е била паркирана с муцуната надолу на големия наклон, да е избягало маслото от хидрото и после докато се напълни отново да не може да превключва? Примерно....

Муцуната бешенагоре.

Но скоростите ги включва много добре почти не се усеща при смяната им няма да изтракват или придърпва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карай си и не го мисли за сега, следи си колата. 

На наклон даже може на спирачка -включваш на N, дърпаш ръчната, когато захапе - на P и вече няма как да товари кутията и блокажа. 

Ползвай си ръчната често, за да си се раздвижва редовно, аз я пускам винаги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...