Emily Публикувано 16 Август 2019 Доклад Share Публикувано 16 Август 2019 (Редактирано) Как да изгася лампата на датчика за нивото на чистачките на а4 б6? Редактирано 16 Август 2019 от Emily Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 16 Август 2019 Доклад Share Публикувано 16 Август 2019 (Редактирано) Махни я. Или си оправи датчика. Още 49. Редактирано 16 Август 2019 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emily Публикувано 16 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2019 (Редактирано) Сменен е модула с дръжките за чистачките и новите имат бордкомпютър, който се е активирал в последствие и на дисплея свети че няма ниво на чистачките а колата няма такъв датчик. По какъв начин се маха тази лампа, за да не свети? Редактирано 19 Август 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 16 Август 2019 Доклад Share Публикувано 16 Август 2019 Изолирбанд или черен маркер върху лампата! Дръжките няма борд компютър в тях. Вероятно с VCDS би се оправило положението 17-Instruments или подобно място и прекодираш. След това черпиш по бира? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 16 Август 2019 Доклад Share Публикувано 16 Август 2019 (Редактирано) Към автора: Първо това не е лампа, а индикация на фиса за ниско ниво на течността за чистачки и не се маха с VCDS както те съветват по-горе. Ето ти отговора на въпроса, копирано от тема на колегата @Mu Цитат ..."След като се активира борд компютъра, ако нямате датчик за нивото на течността в казанчето на чистачките ,на дисплея ще излезе индикация че нямате течност. Има два начина да се реши този проблем : 1 Монтаж на датчик и окабеляване. 2 (по лесно) лъжеме борд компютъра, че всичко е ок . Аз ще коментирам втория начин, като трябва да се демонтира таблото . Между копчетата за сверяване на часовника и проверка на системата има една лайсна 15-20 см дълга която се маха и под нея са болтовете, с които е хванато таблото (те също са звезди и може да се отвият Т-27) .След като ги отвием дърпаме по посока водача малко трудно излиза, но става Имам едно руско ръководство за сервизиране на B6 там е показано със картинки как се сваля таблото но няма къде да го ъплоадна. В таблото влизат две букси синя и зелена . От първо краче (номерирано е и на колите без индикация там няма кабел) на синята букса пускаме кабел около 30 см някъде до маса и така гасим индикацията за липса на течност . Сглобяваме по обратен ред "... п.п. Ако не си уверен в себе си да разглобиш синята буксичка (за която става въпрос) и да запоиш едно кабелче на първото пинче и после да го хванеш на маса, по-добре върви при познат електричар да ти свърши работата. Успех Редактирано 16 Август 2019 от ivailo_slavov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 16 Август 2019 Доклад Share Публикувано 16 Август 2019 Ако ще запоява или преправя, не е ли по-добре колегата да си сложи въпросният датчик? Ако пък не иска, пак отиваме към 17-instruments и прекодирането? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 16 Август 2019 Доклад Share Публикувано 16 Август 2019 Става. Както му е по-лесно. Ако се сложи датчик, то после трябва да се пуска ел.инсталация от там до първото пинче на синята букса на таблото - пак се вади таблото и запоява и преправя и т.н. Прекодирането би ли го обяснил малко по-подробно, защото с това "отиваме в 17-instruments" не става много ясно - аз съм минал по тоя път и знам , че не може да се махне с VAG-COM поне при Б6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 16 Август 2019 Доклад Share Публикувано 16 Август 2019 Едната процедура отнема минути, другата часове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emily Публикувано 17 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2019 17 hours ago, ivailo_slavov said: Към автора: Първо това не е лампа, а индикация на фиса за ниско ниво на течността за чистачки и не се маха с VCDS както те съветват по-горе. Ето ти отговора на въпроса, копирано от тема на колегата @Mu п.п. Ако не си уверен в себе си да разглобиш синята буксичка (за която става въпрос) и да запоиш едно кабелче на първото пинче и после да го хванеш на маса, по-добре върви при познат електричар да ти свърши работата. Успех Благодаря много, това ни интересуваше! On 8/16/2019 at 2:20 PM, NIKO said: Махни я. Или си оправи датчика. Още 49. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 17 Август 2019 Доклад Share Публикувано 17 Август 2019 Преди 20 часа, ivailo_slavov написа: Става. Както му е по-лесно. Ако се сложи датчик, то после трябва да се пуска ел.инсталация от там до първото пинче на синята букса на таблото - пак се вади таблото и запоява и преправя и т.н. Прекодирането би ли го обяснил малко по-подробно, защото с това "отиваме в 17-instruments" не става много ясно - аз съм минал по тоя път и знам , че не може да се махне с VAG-COM поне при Б6. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_(8E)_Instrument_Cluster_(8EC/8ED/8HE) Това ли си пробвал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Август 2019 Доклад Share Публикувано 17 Август 2019 Единственото нещо което може да се направи през VAG-COM за да се изключи индикацията за чистачките, е да се изключи бордовия компютър. Да, няма да свети, ама няма да имаш и бордов компютър. Варианта с кабелчето към маса е най-лесния начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване