foreman Публикувано 16 Август 2019 Доклад Share Публикувано 16 Август 2019 (Редактирано) Здравеите, Имам следния проблем при рязко ускорение (рязко натискане на педала) колата не ускорява и връща оборотите до около 2000. Ако се кара при плавно ускорение няма проблем и си върви до 120-130км, но натисна ли газта рязко или пък кикдаун все едно влиза в сервизен режим и педала на газта спира да реагира. Ако я изгася и запаля отново всичко е нормално до следващото рязко ускорение. Като го закача на VCDS грешки не дава. Като се случи за пръв път имаше и теч от маркуча за обратна нафта при пластмасовия конектор на едната дюза. Последва смяна на конектора - теча си остана, както и проблема с ускорението, последва смяна на цялата връзка включително маркучите и вакуум към тях - теча изчезна, но проблема с ускорението остана. Последно ми смениха и дюзата - проблема с ускорението продължава. Когато я купувах 5 от дюзите бяха с отклонения на показателите, затова ги свалих и ги ремонтирах с нови разпръсквачи на бош са. В един руски форум четох, че може да е от цетката на помпата в резервоара и трябва да се почисти. Някакви други идеи? Лошото, е че съм в Украйна в едно малко градче в Донецка област и сервизите в които до сега бях са явно леко некомпетентни по отношение на дизеловите автомобили. Обикалям по сервизи повече от месец, с надеждата да го реша този проблем, за да мога да си стигна до България. Колата е Ауди 3.0 TDI 233к.с. 2008г. Редактирано 16 Август 2019 от foreman Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 17 Август 2019 Доклад Share Публикувано 17 Август 2019 свети ли ти реотанчето за подгрев на таблото като смъкне оборотите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foreman Публикувано 17 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2019 (Редактирано) Не. Нищо не светваше. В последствие като я закачах на компютъра не ми отчиташе и грешка. Но вчера като я вземаха от сервиза след смяна на едната дюза колегите казаха, че е светнало. Аз съм командировка, и ще отида до сервиза в понеделник чак... Редактирано 17 Август 2019 от foreman Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 17 Август 2019 Доклад Share Публикувано 17 Август 2019 В авариен режим е , и моята в момента е така заради дпф , ама като го оправя ще си плати :))))))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foreman Публикувано 17 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2019 ДПФ нямам, махнат е физически и софтуерно. Вихровите и ЕГР-а също са изключени от Крематора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k.vasilev Публикувано 17 Август 2019 Доклад Share Публикувано 17 Август 2019 Върни се при Креватора да погледне какво е осрал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foreman Публикувано 17 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2019 (Редактирано) Колата, върви една година без проблем, нищо не е осрал. А и както казах съм в Украйна и то в източната част Донецк, ако го погледнеш къде е на картата малко няма как да се върна при него. Онема два дни. Въпроса е в това състояние ще успея ли да се добера до България... Редактирано 17 Август 2019 от foreman Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k.vasilev Публикувано 17 Август 2019 Доклад Share Публикувано 17 Август 2019 Би трябвало, просто ще караш по ограниченията и с по-висок разход. Аварийният режим е точно затова, предпазва те да не прецакаш турбото или други компоненти като ти ограничава бууста, зарежда общи карти и т. н. Пиша го обаче с условието, че дизел несъм имал, подобна лсучка имах на турбо бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foreman Публикувано 17 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2019 (Редактирано) Тя иначе върви нормално. Само при рязко натискане на педала, ускорение го прави, ако държа до 2000-2500 оборота без резки ускорения не влиза в авариен режим. И турбото е ново плюс мотора за управление. Редактирано 17 Август 2019 от foreman Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 18 Август 2019 Доклад Share Публикувано 18 Август 2019 Имах приятел с подобен проблем оказа се дебитомера заминал, и не му е давало грешка във Ваг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foreman Публикувано 18 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2019 Интересено. Утре ще я взема от сервиза и ще закача да видя какво се случва... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Август 2019 Доклад Share Публикувано 20 Август 2019 ФЦА клапана в помпата пробвай с друг втора употреба и обратната нафта трябва да се премери дали държи 10 бара налягане. k.vasilev шпек ти ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 20 Август 2019 Доклад Share Публикувано 20 Август 2019 даааа бе, трудно... към автора: направи лог живи данни на 1,3 ,11 канал в engine module и го пусни тук, ще е добре да се хване и като забие, т.е. я настъпи рязко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foreman Публикувано 21 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2019 След, като я взех от сервиза, я пробвах беше значително по-добре, нямаше течове никакви и забива само на яко настъпване ако е педала докрай, набира здраво и в един момент забива около трета-четвърта предавка. Отпусна ли педала тръгва пак, не се е налагало да я гася. На третия път започна да мига реотанчето за подгрев. Като я изгасих и запалих обаче изчезна. Върнах се до сервиза, да ми поръчат един дебитомер, да го сменим и да пробвам с нов да го отхвърля като вариант. Лошото, е че я вкарах на друго място заради климатика, и се оказа, че компресора е заминал. Сега го правят, като я взема ще сменя дебитомера и ще направя лога с живи данни. Крематоре, така като ми кажеш ФЦА клапана на помпата все едно те разбрах брат... 😂 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Август 2019 Доклад Share Публикувано 21 Август 2019 Електрическия клапан на помпата за високо налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foreman Публикувано 21 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2019 21 minutes ago, kpematop said: Електрическия клапан на помпата за високо налягане. Тия казаха, че са я гледали помпата била наред уж. Колко може да им се вярва не знам, проблема е, че и те вдигаха рамене и се чудеха от кво е... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Август 2019 Доклад Share Публикувано 21 Август 2019 CR3 може да вкара всеки в дълбоки размисли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foreman Публикувано 21 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2019 CR3? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Август 2019 Доклад Share Публикувано 21 Август 2019 Common rail 3 като това чудо 3.0 тди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 21 Август 2019 Доклад Share Публикувано 21 Август 2019 Нямаш ли някаква програма да я закачиш и да направиш логове на 1-ви, 3-ти и 11-ти канал с пълна газ, да се види какво става с горивото, с турбото и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Август 2019 Доклад Share Публикувано 21 Август 2019 Адски бързо му пада налягането в рейла и няма да го хване на диагностика според мен. 22-ри канал му трябва за налягането на нафтата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Август 2019 Доклад Share Публикувано 21 Август 2019 щом е мигало погряването, има грешка. Вижте каква е и сигурно там е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foreman Публикувано 21 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2019 (Редактирано) 1 hour ago, mili 75 said: Нямаш ли някаква програма да я закачиш и да направиш логове на 1-ви, 3-ти и 11-ти канал с пълна газ, да се види какво става с горивото, с турбото и т.н. Имам VCDS, но колата е в Bosh да й правят компресора на климатика, като я взема ще закача и ще пусна лога. Ще видя и 22-ри. Турбото го гледаха и него казаха, че е добре. Ама кво да му е като е чисто ново аз го сменях преди година заедно с мотора за управление. Нещо по налягането на гориворо е ама какво е..., ако не е дебитомер де. Редактирано 21 Август 2019 от foreman Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foreman Публикувано 2 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2019 Днес вземах кошника от Bosh Service Украйна, със сменен компресор на климатика, изсушител или квото там се води, промита система и зареден фреон срещу скромната сума от 500 евро... лошо ми е. Както и да е закачих колата на VCDS-а както казах и по-рано грешки не дава никакви освен тази: Address 01: Engine Labels: 059-907-401-ASB.clb Part No SW: 4F0 910 402 E HW: 4F0 907 401 C Component: 3.0L V6TDI G000AG 0040 Revision: --H03--- Serial number: Coding: 0011372 Shop #: WSC 30521 264 75740 VCID: 1F4D557ECEBDDABC01-804A 1 Fault Found: 006480 - Radiator Fan (V7) P1950 - 002 - Movement Restricted / Jammed - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 11 Reset counter: 255 Mileage: 199299 km Time Indication: 0 Date: 2019.09.02 Time: 16:36:17 Freeze Frame: RPM: 1512 /min Torque: 179.4 Nm Speed: 34.7 km/h Duty Cycle: 53.7 % Duty Cycle: 55.6 % Duty Cycle: 53.7 % Duty Cycle: 55.6 % Readiness: 0 0 0 0 0 което няма нищо общо с проблема. Прикачвам живите данни на канали 1, 3, 11 и 22 плюс снимка на данните от дюзите. Ако Ви говорят нещо и ако някой има идеа каква е причината ще съм благодарен да ми каже. Дебитомера още не съм го сменил. В сряда се надявам да го свърша и това... Канали 1, 3, 11 на VCDS - видеоКанали 1, 22, 11 на VCDS - видео Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 3 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2019 Колега, живите данни на посочените канали ги вземи при пълна газ, като задържиш 5-6 секунди педала до долу да стигне поне 4000 оборота. Така както си ги взел не може да се разбере нищо- Намери си една права и дръж педала на макс, по възможност поне на 4-та или 5-та предавка. Турбото и дебитомера хич ги няма по принцип, ама направи логовете както ти казах, за да е сигурно. Турбото пишеш че е ново, да не би да не е адаптирано моторчето за управление на геометрията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване