Jump to content

Проблем при ускорение


foreman

Recommended Posts

Здравеите,

 

Имам следния проблем при рязко ускорение (рязко натискане на педала) колата не ускорява и връща оборотите до около 2000. Ако се кара при плавно ускорение няма проблем и си върви до 120-130км, но натисна ли газта рязко или пък кикдаун все едно влиза в сервизен режим и педала на газта спира да реагира. Ако я изгася и запаля отново всичко е нормално до следващото рязко ускорение. Като го закача на VCDS грешки не дава.
Като се случи за пръв път имаше и теч от маркуча за обратна нафта при пластмасовия конектор на едната дюза. Последва смяна на конектора - теча си остана, както и проблема с ускорението, последва смяна на цялата връзка включително маркучите и вакуум към тях - теча изчезна, но проблема с ускорението остана. Последно ми смениха и дюзата - проблема с ускорението продължава. Когато я купувах 5 от дюзите бяха с отклонения на показателите, затова ги свалих и ги ремонтирах с нови разпръсквачи на бош са. В един руски форум четох, че може да е от цетката на помпата в резервоара и трябва да се почисти. Някакви други идеи? Лошото, е че съм в Украйна в едно малко градче в Донецка област и сервизите в които до сега бях са явно леко некомпетентни по отношение на дизеловите автомобили. Обикалям по сервизи повече от месец, с надеждата да го реша този проблем, за да мога да си стигна до България. Колата е Ауди 3.0 TDI 233к.с. 2008г.

Редактирано от foreman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Нищо не светваше. В последствие като я закачах на компютъра не ми отчиташе и грешка. Но вчера като я вземаха от сервиза след смяна на едната дюза колегите казаха, че е светнало. Аз съм командировка, и ще отида до сервиза в понеделник чак...

Редактирано от foreman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата, върви една година без проблем, нищо не е осрал. А и както казах съм в Украйна и то в източната част Донецк, ако го погледнеш къде е на картата малко няма как да се върна при него. Онема два дни. Въпроса е в това състояние ще успея ли да се добера до България...

Редактирано от foreman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало, просто ще караш по ограниченията и с по-висок разход. Аварийният режим е точно затова, предпазва те да не прецакаш турбото или други компоненти като ти ограничава бууста, зарежда общи карти и т. н. Пиша го обаче с условието, че дизел несъм имал, подобна лсучка имах на турбо бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя иначе върви нормално. Само при рязко натискане на педала, ускорение го прави, ако държа до 2000-2500 оборота без резки ускорения не влиза в авариен режим. И турбото е ново плюс мотора за управление. 

Редактирано от foreman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ФЦА клапана в помпата пробвай с друг втора употреба и обратната нафта трябва да се премери дали държи 10 бара налягане.

k.vasilev шпек ти ли си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

даааа бе, трудно...

към автора: направи лог живи данни на 1,3 ,11 канал в engine module и го пусни тук, ще е добре да се хване и като забие, т.е. я настъпи рязко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След, като я взех от сервиза, я пробвах беше значително по-добре, нямаше течове никакви и забива само на яко настъпване ако е педала докрай, набира здраво и в един момент забива около трета-четвърта предавка. Отпусна ли педала тръгва пак, не се е налагало да я гася. На третия път започна да мига реотанчето за подгрев. Като я изгасих и запалих обаче изчезна. Върнах се до сервиза, да ми поръчат един дебитомер, да го сменим и да пробвам с нов да го отхвърля като вариант. Лошото, е че я вкарах на друго място заради климатика, и се оказа, че компресора е заминал. Сега го правят, като я взема ще сменя дебитомера и ще направя лога с живи данни. Крематоре, така като ми кажеш ФЦА клапана на помпата все едно те разбрах брат... 😂

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21 minutes ago, kpematop said:

Електрическия клапан на помпата за високо налягане.

 

Тия казаха, че са я гледали помпата била наред уж. Колко може да им се вярва не знам, проблема е, че и те вдигаха рамене и се чудеха от кво е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш ли някаква програма да я закачиш и да направиш логове на 1-ви, 3-ти и 11-ти канал с пълна газ, да се види какво става с горивото, с турбото и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адски бързо му пада налягането в рейла и няма да го хване на диагностика според мен. 22-ри канал му трябва за налягането на нафтата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, mili 75 said:

Нямаш ли някаква програма да я закачиш и да направиш логове на 1-ви, 3-ти и 11-ти канал с пълна газ, да се види какво става с горивото, с турбото и т.н.

 

Имам VCDS, но колата е в Bosh да й правят компресора на климатика, като я взема ще закача и ще пусна лога. Ще видя и 22-ри. Турбото го гледаха и него казаха, че е добре. Ама кво да му е като е чисто ново аз го сменях преди година заедно с мотора за управление. Нещо по налягането на гориворо е ама какво е..., ако не е дебитомер де.

Редактирано от foreman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Днес вземах кошника от Bosh Service Украйна, със сменен компресор на климатика, изсушител или квото там се води, промита система и зареден фреон срещу скромната сума от 500 евро... лошо ми е. Както и да е закачих колата на VCDS-а както казах и по-рано грешки не дава никакви освен тази:

 

Address 01: Engine        Labels: 059-907-401-ASB.clb
   Part No SW: 4F0 910 402 E    HW: 4F0 907 401 C
   Component: 3.0L V6TDI  G000AG  0040  
   Revision: --H03---    Serial number:               
   Coding: 0011372
   Shop #: WSC 30521 264 75740
   VCID: 1F4D557ECEBDDABC01-804A

1 Fault Found:
006480 - Radiator Fan (V7) 
               P1950 - 002 - Movement Restricted / Jammed - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 11
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 199299 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2019.09.02
                    Time: 16:36:17

             Freeze Frame:
                    RPM: 1512 /min
                    Torque: 179.4 Nm
                    Speed: 34.7 km/h
                    Duty Cycle: 53.7 %
                    Duty Cycle: 55.6 %
                    Duty Cycle: 53.7 %
                    Duty Cycle: 55.6 %

Readiness: 0 0 0 0 0 

 

което няма нищо общо с проблема. Прикачвам живите данни на канали 1,  3, 11 и 22 плюс снимка на данните от дюзите. Ако Ви говорят нещо и ако някой има идеа каква е причината ще съм благодарен да ми каже. Дебитомера още не съм го сменил. В сряда се надявам да го свърша и това...

 

Канали 1, 3, 11 на VCDS - видео

Канали 1, 22, 11 на VCDS - видео

  

IMG_20190902_192801.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, живите данни на посочените канали ги вземи при пълна газ, като задържиш  5-6 секунди педала до долу да стигне поне 4000 оборота. Така както си ги взел не може да се разбере нищо- Намери си една права и дръж педала на макс, по възможност  поне на 4-та или 5-та предавка. Турбото и дебитомера хич ги няма по принцип, ама направи логовете както ти казах, за да е сигурно. Турбото пишеш че е ново, да не би да не е адаптирано моторчето за управление на геометрията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...