stef_nikolaev Публикувано 17 Август 2019 Доклад Share Публикувано 17 Август 2019 (Редактирано) Здравейте колеги, Колата е Q5, но до колкото знам е базирана на същата платформа като А4 B8 и може повече хора да имат опит с подобен проблем. Тъкмо взех колата от сервиза, след смяна на предни долни носачи и забелязвам, че воланът в крайно ляво или дясно положение се върти по-трудно от обикновено. При леко завиване, например по-малко от половината ход, всичко е ОК, но при пълно навъртане воланът се усеща прекалено стегнат и не се изправя автоматично. Пропуснах да кажа, че в сервиза са настроили геометрията на окачването след смяната на носачите и не е това причината. От сервиза казаха, че трябвало да се разработят новите носачи, ама след цял ден каране по завои си е все така. Дали е нормално това, има ли някой с подобен опит? Поздрави, Стефан Редактирано 17 Август 2019 от stef_nikolaev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 17 Август 2019 Доклад Share Публикувано 17 Август 2019 Здрасти, аз сменях тампони на носачи и няма такова нещо при мен. На други коли съм сменял носачи и за разработване не си спомням.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Август 2019 Доклад Share Публикувано 17 Август 2019 на мен май ми се е случвало. какви са носачите? Ако не се оправи след няколко дни каране, вкарай малко масло със спринцовка през маншоните на шарнирите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 20 Август 2019 Доклад Share Публикувано 20 Август 2019 Предни долни носачи нямат шарнири, аз също ги смених с оригинални, и то целия носач, не само тампоните, и не е имало никакво задържане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stef_nikolaev Публикувано 20 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2019 Благодаря много за отговорите. И на мен ми се виждаше странно да е от смяната на носачи. След 5 дни каране нарочно с доста завои положението си е същото - при определено положение на волана просто залепва и не се изправя сам при движение. При по-малък както и по-голям ъгъл няма проблем - изправя си. Чудя се дали е възможно като са чукали по окачването за смяната на носачите дали е възможно да са повредили рейката, или ябълковидните съединения (от общо 4 долни носачи, сменени са два, май точно тези дето са с ябълки). Утре отивам в сервиза... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 21 Август 2019 Доклад Share Публикувано 21 Август 2019 Всичко е възможно, щом преди да я оставиш в сервиза го е нямало, а се е появило след това е ясно къде е проблема. Отивай и да си оправят мизерията... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stef_nikolaev Публикувано 27 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2019 Полезно инфо за това как работи предното окачване тип мултилинк, нещо подобно май е на Q5 (както и на мн. други B8-ци и т.н.). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 1 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2019 Колега, съжалявам, че виждам сега темата. Макар и малко вероятно допускам, че някой носач е бил монтиран неправилно или на неправилното място. Случва се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване