Jump to content

Диагностика през VCDS - ПОМОЩ


Зайцев

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Днес си взех кабел и реших да вида стария коч записал ли ми е някакви грешки и с какво може да са свързани. Не съм много запознат със софтуера, само диагностика мога да си пускам и затова Ви моля да погледнете следващите редове, които ще споделя с вас какви грешки ми е записала и да ми кажете къде да търся проблеми, за което ще съм ви много благодарен. Колата си върви много добре, не съм усетил да има проблеми с кутията, абе добре е... Само където ми пуши след известно седене на паркинг или неутрална (най-вероятно дюзички), макар преди месец по-запознат със софтуера ми каза, че са си много добре. Ще ви споделя първо снимки на дюзите, а ако решите да погледнете по-надолу ще споделя и целия лог от грешки, които записах. Благодаря Ви предварително!!
(Ще кача лога с текстов документ, че темата ще стане 2 страници) 

 

 

a.jpg

b.jpg

fault codes 17.08.txt

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aми те всички са на  -  с изключение на 5 цилиндър. И губиш комуникация между модулите , сигурно ти светват всичките предавки на дисплея  и върти без да пали ?

Редактирано от ivo.petkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за включването. Върти без да пали силно казано, защото за много малка част от секундата се замисля и така пали. И това явление се случва много рядко, не постоянно. Видях, че един колега има същия проблем, но не знам от какво може да е... Да разбирам ли, че дюзите са далеч от добре щом дават големи разлики?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешките ти са повечето от една дата: 26-ти юли. Най-вероятно тогава имаш падане или откачане на акумулатора. Имаш и няколко за откачени крушки на стоповете от 2-ри август. Изтрий ги всички, покарай един ден и сканирай отново. Няма смисъл да гледаш стари грешки.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CVT Добре, утре ще сканирам пак, но тия дюзи последно време ми набиха много филм и се чудя да си карам ли колата или да предприемам някакви по-сериозни мерки? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами уж са сменяни на 220к км. но не мога да съм сигурен. Много рядко се чува да протракват за стотни..

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Белия дим е недостатъчно време за горене, скороста на горене се вдига с повече чист въздух. Почисти колектора, ако не се оправи спри ЕГР. Ако контри при палене или са рециклирани дюзите може да пуши и от там. Обратната нафта трябва да държи 10 бара. Това са ти вариантите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...