coca_cola Публикувано 18 Август 2019 Доклад Share Публикувано 18 Август 2019 (Редактирано) Колеги снощи имах следния проблем, както си карах и колата(ауди а6 ц5 2.5 акн) ми светна подгрева, колата загуби мощност и влезе в авариен режим. Тази сутрин проверихме за грешки и излезе: 01318 - Control Module for Injection Pump (J399) Сега пали и върви, но има странно тракане от помпата установено със слушалки (как им беше името незнам). Ако има някой запознат от какво може да е, ще съм му благодарен. Редактирано 18 Август 2019 от coca_cola Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 18 Август 2019 Доклад Share Публикувано 18 Август 2019 @loshdancho ще ти разкаже приказка, само да се поЯви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 18 Август 2019 Доклад Share Публикувано 18 Август 2019 До стетоскопа стигне ли се....., лошо....., чакаме @loshdancho.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 18 Август 2019 Доклад Share Публикувано 18 Август 2019 Е, кво да кажа, след тая грешка има и още инфо. 1.1 01318 - Control Module for Injection Pump (J399): Signal Outside Specifications 1.2 01318 - Control Module for Injection Pump (J399): Implausible Signal 1.3 01318 - Control Module for Injection Pump (J399): Faulty Ама предполагам, че е прегряла и е влязла в авариен режим. Ако е така...малко и остава докато изгори напълно. Malfunction Indicator Light (MIL) ON Limp Mode & Reduced Power/Output Emergency/Safety Shut-Off Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coca_cola Публикувано 18 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2019 Утре ще видя с точност какво имаше още като грешка. Каква може да е причината за прегравянето и тракането впоследствие ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 18 Август 2019 Доклад Share Публикувано 18 Август 2019 (Редактирано) Липса на нафта, смуче въздух, мръсен филтър, заяждащ (претоварващ електрониката)клапан за дебит. Може и още нещо да пропускам. Пише, че може да си е наистина токов проблема, да се провери окабеляването на помпата и едц. Да се махне акумулатора и да се изчака няколко мин. и тогава след включването му да се изтрие грешката. Докато я има, колата ще е в авариен режим. Ама се съмнявам щом един път е влязла в тоя режим... обикновено си отива накрая. Проверете да не са нагоряли и с липсваща изолация кабелите към клапаните и да окъсяват взаимно. Редактирано 18 Август 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coca_cola Публикувано 19 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2019 Колеги някой знае ли дали мога да заменя моето гнп с номер: 059130106CX (AKN) с гнп с номер:059130106E (AKE) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 19 Август 2019 Доклад Share Публикувано 19 Август 2019 Не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coca_cola Публикувано 19 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2019 (Редактирано) Напук пък запали, ама тракането остана, значи не е от помпата. VID_20190819_171555.mp4 Редактирано 20 Август 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 19 Август 2019 Доклад Share Публикувано 19 Август 2019 АКЕ има пред-впръск. Дюзите са други работят на две налягания. Ама нищо де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coca_cola Публикувано 20 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2019 Каква може да е причината за тази грешка, а колата си пали без проблем от раз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coca_cola Публикувано 22 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2019 (Редактирано) На 19.08.2019 г. at 17:43, loshdancho написа: АКЕ има пред-впръск. Дюзите са други работят на две налягания. Ама нищо де. Колега може ли малко помощ с центровката (сложих мойта помпа) , че не е добре май. Благодаря предварително. Редактирано 22 Август 2019 от coca_cola Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 22 Август 2019 Доклад Share Публикувано 22 Август 2019 На два градуса закъснение се зацепва. ATDC. С вакома се вижда на 4канал в basic setings. Late 0-4градуса ATDC е допуска при 100.6% Вижте кутията под стъклото да не е счупена и да е влизало вода. Или да е изгоряла изолацията на кабелите за клапаните на помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coca_cola Публикувано 22 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2019 (Редактирано) Изолацията на кабелите е възстановена при ремонта на помпата. Процентите постоянно ли се менят. На къде да врътна, по посока или обратно Компютъра е сух, затваря се добре. Направи ми впечатление, че при каране по неравен(с дупки) път ми пресвета чека и колата забива за миг, а по хубав път го няма това, върви си без прекъсвания Редактирано 23 Август 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 22 Август 2019 Доклад Share Публикувано 22 Август 2019 (Редактирано) Това в дясно трябва да покаже 100.6% и тогава се гледа трябва и да е загряла над 80градуса. И да постоянно се мени от предварение на закъснение, теб те интересува когато е late и 100.6% колко градуса показва. Трябва да е 0 до 4 ATDC заводското е 2 градуса с допуск +/-2 Имаш някъде проблем сигурно с инсталацията за да присвятка по дупките. Редактирано 22 Август 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coca_cola Публикувано 22 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2019 (Редактирано) При мен стига 71.2% late 4.6 ATDC Редактирано 23 Август 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coca_cola Публикувано 22 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2019 (Редактирано) Направих го така добре ли е. Какви трябва да са стойностите на дебитомера. Редактирано 22 Август 2019 от coca_cola Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 22 Август 2019 Доклад Share Публикувано 22 Август 2019 Добре е. Да стига при набиране 700 или 800 (не помня)единици на пълна газ на 3-4 скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coca_cola Публикувано 25 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2019 Нормално ли е така. Гледам че стойностите от долу са други Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coca_cola Публикувано 25 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2019 (Редактирано) Клапан за дебит може ли да се провери някак си. Отново ми изкара тази грешка 01318 Module for Injection Pump (37-10 Faulti). Когато откача и закача буксата на помпата грешката я няма. Появява се при каране след изминати 30-40 км. Имам разминаване в едната дюза, показва 2.25 мг. Редактирано 25 Август 2019 от coca_cola Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 25 Август 2019 Доклад Share Публикувано 25 Август 2019 (Редактирано) Показанията на дюзите не са прецизни. Просто показва колко е разликата в помпата смрямо умната дюза. А колко е влязло през дюзата и как е качеството на впръскване...няма как да знаеш. Въпреки това, допуска е +/-1.5мг. спрямо умната дюза. Карай някъде тая кола да я гледат в сервиз за дизелови помпи, . Кво друго да ти кажа. Може да пробвш с друга работеща помпа(ако се навие някой да си прави такива алтави експерименти) и ако и с другата е така...търси жичкаджия Редактирано 25 Август 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване