Jump to content

Проблем гнп


coca_cola

Recommended Posts

Колеги снощи имах следния проблем, както си карах и колата(ауди а6 ц5 2.5 акн) ми светна подгрева, колата загуби мощност и влезе в авариен режим. Тази сутрин проверихме за грешки и излезе:

01318 - Control Module for Injection Pump (J399) 

Сега пали и върви, но има странно тракане от помпата установено със слушалки (как им беше името незнам). 

Ако има някой запознат от какво може да е, ще съм му благодарен. 

Редактирано от coca_cola
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, кво да кажа, след тая грешка има и още инфо.

1.1 01318 - Control Module for Injection Pump (J399): Signal Outside Specifications

1.2 01318 - Control Module for Injection Pump (J399): Implausible Signal

1.3 01318 - Control Module for Injection Pump (J399): Faulty

Ама предполагам, че е прегряла и е влязла в авариен режим. Ако е така...малко и остава докато изгори напълно.

Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Limp Mode & Reduced Power/Output

Emergency/Safety Shut-Off

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Липса на нафта, смуче въздух, мръсен филтър, заяждащ (претоварващ електрониката)клапан за дебит. Може и още нещо да пропускам. Пише, че може да си е наистина токов проблема, да се провери окабеляването на помпата и едц. Да се махне акумулатора и да се изчака няколко мин. и тогава след включването му да се изтрие грешката. Докато я има, колата ще е в авариен режим.

Ама се съмнявам щом един път е влязла в тоя режим...  обикновено си отива накрая.

Проверете да не са нагоряли и с липсваща изолация кабелите към клапаните и да окъсяват взаимно.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напук пък запали, ама тракането остана, значи не е от помпата. 

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АКЕ има пред-впръск. Дюзите са други работят на две налягания. Ама нищо де.:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

На 19.08.2019 г. at 17:43, loshdancho написа:

АКЕ има пред-впръск. Дюзите са други работят на две налягания. Ама нищо де.:hilezh:

Колега може ли малко помощ с центровката (сложих мойта помпа) , че не е добре май. 

Благодаря предварително. 

Редактирано от coca_cola
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На два градуса закъснение се зацепва. ATDC. С вакома се вижда на 4канал в basic setings. Late 0-4градуса ATDC е допуска при 100.6%

Вижте кутията под стъклото да не е счупена и да е влизало вода. Или да е изгоряла изолацията на кабелите за клапаните на помпата.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изолацията на кабелите е възстановена при ремонта на помпата. Процентите постоянно ли се менят. На къде да врътна, по посока или обратно

IMG_20190822_101930.jpg

Компютъра е сух, затваря се добре. 

Направи ми впечатление, че при каране по неравен(с дупки) път ми пресвета чека и колата забива за миг, а по хубав път го няма това, върви си без прекъсвания

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това в дясно трябва да  покаже 100.6% и тогава се гледа трябва и да е загряла над 80градуса. И да постоянно се мени от предварение на закъснение, теб те интересува когато е late и 100.6% колко градуса показва. Трябва да е 0 до 4 ATDC заводското е 2 градуса с допуск +/-2

Имаш някъде проблем сигурно с инсталацията за да присвятка по дупките. 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е. 

Да стига при набиране 700 или 800 (не помня)единици на пълна газ на 3-4 скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапан за дебит може ли да се провери някак си. Отново ми изкара тази грешка 01318 Module for Injection Pump  (37-10 Faulti). 

Когато откача и закача буксата на помпата грешката я няма. Появява се при каране след изминати 30-40 км. 

Имам разминаване в едната дюза, показва 2.25 мг. 

Редактирано от coca_cola
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Показанията на дюзите не са прецизни. Просто показва колко е разликата в  помпата смрямо  умната дюза. А колко  е влязло през дюзата и как е качеството на впръскване...няма как да знаеш.

Въпреки това, допуска е +/-1.5мг. спрямо умната дюза. Карай някъде тая кола да я гледат в сервиз за дизелови помпи, . Кво друго да ти кажа. Може да пробвш с друга работеща помпа(ако се навие някой да си прави такива алтави експерименти) и ако и с другата е така...търси жичкаджия 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...