Jump to content

3.0 Quattro шум от задвижването


pkerezov

Recommended Posts

Здравейте, искам да попитам относно виещ шум, като от лагер на главина се чува. Между 70 и 80км/ч се чува, без значение дали ускорявам или намалявам. Какви може да са вариантите, защото не съм толкова запознат какви тампони, лагери и тем подобни има по кардана и диференциала? Колата е на 190 000км, на 165000 съм сменил масло на скоростната кутия + преден диференциал и сега смених на задния диф. 3.0 TDI Автоматик-Типтроник 2009г.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друго нещо, не знам дали е свързано с този проблем, но от P като задам D и се чува едно леко изклопване. Дори в движение при промяна на силата напред-назад се чува.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Искаш да кажеш при поемане на тягата удря,като все едно тампона под скоростите е за смяна,а всъщност е механичен луфт на кутията и се чува при смяна на място от D на Р и от R на D,не се филмирай и не ходи по сервизи,че ще те изтръскат 4000 5000 лева,караш,докато някой ден изпише gearbox malfunction и после правиш цялата кутия.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагер главина е на 90%. Точно същите симптоми бяха при мен. Виене между 70 и 80 км най силно изразено. Не беше много скъп. Въпроса е да се хване от кое колело е точно ;) Не е препоръчително, но засилваш до 80 и я слагаш на N и слушаш. Ако намаляйвайки скоростта се променя и шума, значи е лагера.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 9/20/2019 at 2:26 PM, kosio85 said:

;) Не е препоръчително, но засилваш до 80 и я слагаш на N и слушаш. 

Даже може да е пагубно за кутията, не случайно я дават при теглене да се вдига скорост до 40км/ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С течение на шофирането се засили този шум, започна да се чува и с 50-60км/ч, смених десния преден лагер, всичко изчезна, само този шум между 75-82км/ч си остана. Може да идва от другия лагер, не знам. Благодаря за отговорите!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено се сменят и двата лагера отпред защото са на еднакъв пробег и е въпрос на време да почне да вие и другия. Дори понякога ако се смени само единия веднага почва да се чува и другия - просто първия е бил по-шумен.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понякога причината за разбит лагер може да е недобре балансирана гума или крива такава. Но да, ултимативното решение е да се сменят и двата.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 


Точно от това ми се получи, от едни проклети Nexen-и, чисто нови 255/35/19, абсолютна дъвка са тия гуми, балансирам през 2 седмици и се чудя къде е проблема. Сега си взех Michelin Pilot Sport 4S, нищо общо просто!


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...