doktora76 Публикувано 20 Август 2019 Доклад Share Публикувано 20 Август 2019 Здравейте,Преди два месеца смених маслен охладител, защото ми смесваше масло в антифриза. Направени са две промивки на охладителната система, съответно със смяна на антифриза. Скоро ще правя още една поне, защото има още отлагания в казанчето. Забелязвам обаче, че нивото на антифриза в разширителния съд на студен двигател пада до минимума и дори 2-3 см под него. Като загрее се вдига до средата между мин и макс. Колата се държи нормално, не загрява над 90 градуса, климатроника също работи перфектно, не свети индикатора за ниско ниво. Питането ми е, системата сама ли се обезвъздушава след смяната на антифриза и възможно ли е като долея по вече, ненужното количество да го изхвърля клапана на разширителния съд? Благодаря. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 17 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2019 Да, при този модел охладителната система се обезвъздушава сама. И наистина при наливане на повече от оптималното количество охладителна течност ненужното се изхвърля през клапана на разширителния съд (то няма и откъде другаде...😊). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktora76 Публикувано 17 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2019 (Редактирано) Имам в предвид, че на студен мотор сутрин, нивото в казанчето е под минимум чертата, а като загрее се качва между макс и мин. Индикатора за ниско ниво не ми свети. Дали да търся проблем някъде, защото ако има теч ще капе под кората или нивото ще намалява по осезаемо? Някакви идеи? Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 18 Септември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 17 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2019 Нивото на охладителната течност се мери на студен мотор, ето защо трябва да долееш колкото трябва - до средата между минимум и максимум. При загряване на охладителната течност е нормално нивото й да се повиши малко, защото тя циркулира под налягане в затворена система. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 18 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2019 То-точно антифриза и водата се разширяват като се загреят до работната температура на мотора, затова се вдига нивото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktora76 Публикувано 18 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2019 (Редактирано) Това е ясно колега но при мен колкото и да доливам нивото на антифриза в казанчето пада на 2-3 см под минимума и така си седи. Това като го проверя сутрин на студен мотор, после като загрее си се вдига над чертата. Мисля, че ако има теч от някъде ще пада още и ще ми светне лампата. Затова си мисля, че изхвърля от клапана ненужното но пък защо ми седи на минимума, та даже и под него? Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 18 Септември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 18 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2019 Провери много внимателно дали не е спукан малко по-горе от нивото на течността при студен мотор изравнителния съд. Друга възможност, според мен дори по-вероятната, е повреден клапан на изравнителния съд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване