Jump to content

2.0E 16V Проблем с палене


tri4kata

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам следния проблем с Ауди 100 2.0Е 16V quattro. При контактен ключ бензиновата помпа се включва и качва бензин съвсем нормално, при което колата завърта и пали без проблем, но малко след това изгасва. След като изгасне се чува как помпата отново започва да подава бензин, но реално между първоначалното запалване и този момент не работи. С други думи колата качва бензин само за старта и след това нормалното хранене е забавено и колата изгасва междувременно. Ако запали и се задържи след това колата работи и ускорява напълно нормално. Веднъж ако запали и се задържи след това винаги пали, но първите 10-20 секунди гасне на ниски обороти и трябва да подавам допълнително докато се закрепи. Това не се променя независимо дали колата е топла или студена, дори да е напълно загряла след каране. Знам, че този механичен инжекцион е много проклет, но в случая мисля, че не е виновен, температурата също се индикира правилно на уредите. Моля за съвети и се извинявам, ако темата се дублира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблема в помпата, инжекциона иска регулиране - "проклетия инжекцион" си проявява характера, трябва да се вкара в норми. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое точно иска регулиране и как става, дюзата за студено палене отделно ли се регулираше?. Имам спомен, че съм се занимавал с такава инжекция на 1.8 пасат. Иначе благодаря и ще пробвам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети тази тема:

В нея са описани отделните компоненти на инжекциона,какво се мери и как се прави реглажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравей преди година и нещо имах подобен проблем.При мен се оказа запушени тръби на бензинопровода който минава под колата.Просто останаха последни не проверени.Преди да купуваш,миеш,въртиш болче,обезвъздушаваш,вадиш,разглобяваш, откачи тръбата в посока към инжекциона надуй с въздух и като изкараш мазнотиите, затвори винтила на въздуха (ако имаш газ)до край ,върни половин оборот и ще ти запали от първия път!Останалото вече се надявам да не си разместил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...