Jump to content

Добавките в скъпия дизел - има ли ги и вършат ли работа?


Recommended Posts

Мой съсед работи на ОМВ и не зарежда там гориво :D  не знам каква е причината.

Аз също съм пробвал всички горива и евтини и най скъпите никаква разлика ниво във вървежа нито в икономия само малко по тих мотор :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак казвам, че специално с бензина от там не съм имал никакви ядове вече 2+ години, а колата е особено капризна точно в това отношение. На дизеловата са и сравнително малко километрите с горивото от там, но ми стига да не ми прави проблеми, разхода е повече от приличен, а във вървежа не намирам разлика спрямо еко и лукойл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с мърмота не го разбирам, защо все пак да няма разлика в разхода, аз като виждам разликата с очите си (и портфейла си) сега някой да ми обясни, че не е така, като виждам, че е така..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с 1.9tdi 1Z, 2.5tdi AEL и 2.5tdi AFB разлика във вървежа между премиум нафтата и обикновената не съм намирал, за икономия не мога да кажа нищо. Зареждал съм основно на OMV и Ромпетрол.

На 1.9tdi AVF (помпа-дюза) обаче разлика има. Най-осезаемо се усеща в ниските обороти и оттам няма как и да не е по-икономично след като поема по леко. На 2.0tdi BPW е по същият начин и затова сипвах само на OMV MaxxMotion

В момента на 3.0tdi CDYA съм наливал само макс моушън вече 90 000км и засега нямам проблеми нито с дюзи, нито с ДПФ (дай боже и да нямам :D ). При комън рейл двигателите и особено тези с DPF според мен не бива да се пести от гориво за да няма после "защо така стана?" (не че не може да стане проблем и с "премиум" нафтите :D ).

Отделно на Мерцедес Е220cdi 170к.с. 35 000км сипвам пак само Максмоушън и се кара над 90% градско и също не съм имал проблем с ДПФ и дюзи.

В крайна сметка всеки сам си решава... не че ми е много кеф да ме брулят 30 стотинки нагоре, но за собствено успокоение докато не стане проблем ще продължа да сипвам от "премиум" нафтата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В градското виждам разликата, наистина едни 2 литра ги събори в градско - не карам по същите маршрути от вчера, мога да направя разликата и колкото повече пълня екто (просто ми е най-близката) усещам повече разликата. Явно я има, поне при мен.

 

Предполагам от мотор до мотор (дори и да са еднакви) си има разлика и си зависи от състоянието, а и AFB до колкото се сещам е 150 кончета, аз съм със 180-те магарета (на ръчка 6-степенна, рядка комбинация, колкото 180-ки съм видял всичките автомати). Кода не го помня, пък ме мързи да ръчкам из сервизната книжка какъв беше, ама е 180-те де. Като звук от двигателя - винаги ми е бил тих, работи равномерно и бяга еднакво, но като разход premium нафтата си прави разликата - виждам я. Преди ектото първо я видях с Green Force-а (само мислих, че се казва Pro Force, нали уж Pro.. :D).

 

Е, има си разлика ценово, но и след като ми сваля разхода я предпочитам - по-малко разходки до бензиностанция и уж по-качествена, до колкото е така. Но мисля, че поне за разлика от стандартната е по-качествена, за да даде по-нисък разход. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти колко караш, че правиш толкова разходки до бензиностанцията?

Аз зареждам в нормален случай макс 2 пъти месечно 80 литра резервоар до дупка. 

На дърт дизел повече се усеща разлика между добър дизел и лош такъв, поне във вървежа. 2 литра в града да бутне ми изглежда нереално, освен ако преди това не си карал с някакъв абсолютен боклук от туби, крадена нафта от Данчовата, да кажем. Той я е кръщавал, че има проект за душегуба :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами има я разликата, няма да си я измисля, но всеки може да вярва във каквото си иска - не карам насила никой, но да ме убеждава някой в нещо, което го виждам (и чувствам финансово), че не е така и е нереално...ми явно е, щом го виждам, че е така. Ако за някой друг не е - нека не е, никой не е насилен да вярва в нещо, в което....ми просто не вярва.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усещането от по-скъпия дизел за много хора е субективно. 

Мога да разкажа следната случка: ВАГ автомобил с 2.0Д/EUR5 сменя собственика си. Автомобилът е на 100к км, каран само със скъп Шел.

Около продажбата се изгарят два резервоара...да го наречем "друг дизел".

Колата започва често да пали чека с грешка "ЕГР". Следват добавки - не помага. На случаен принцип колата губи мощност и иска рестарт (гасене/палене).

Сипва се един шел vpower и вече над 3к км колата няма проблем.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...