Jump to content

Скъсано жило на преден капак


TKM

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Тъкмо си викам да видя как са течностите, тъй като ми предстои пътуване и о небеса, чу се едно рязко щракване и дръжката за отваряне остана в една безумна висока позиция без никаква опция да се свали надолу и т.н.. Последваха огледи и пулене и стана ясно, че жилото е скъсано. Това заболяване го е имало и преди на въпросния автомобил. Та бързо ми казаха, че трябвало рязане, изкривяване на капака за да се отвори, което автоматично го прави за изхвърляне. Струва ми се безумна подобна процедура и видях за сваляне на подкалника от страна шофьора и евентуално опит да се отвори от въпросното място. Случайно да има други начини и варианти, защото дори и да изкарам така пътуването ми се иска при първа възможност това да се оправи. 

Благодаря предварително за съветите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важно е и къде е скъсано. При мен се къса 3 пъти все при ръчката в купето. При този вариант хващам жилото с клещи и така отварям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жилото е двойно,тоест има снадка над фара пред шофьора,през подкалника трябва да се бърка. При всички случаи е тегаво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъсало се е точно при снадката. Там, където в нещо като пластмасова шина се застъпва това от дръжката и това към механизма за отваряне. Явно там е по проблемния участък. Ще го борим  като се върна пък дано да не се налага да се отваря капака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правих го тъкмо 2 пъти... най-бързата и безболезнена процедура е да изрежеш куките на капака и да го отвориш, след което да си сложиш нови куки, не са никак скъпи. В доста сервизи го правят и вземат около 200 лева за всичко, в Порше процедурата е около 700-800. Бих ти препоръчал един сервиз, ама след като смениха всичко уж, пак се извади жилото след няколко месеца, та ме вбесиха, теглих им едни майни и май вече не са за препоръчване. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не режи капака. Процедурата не е кой знае какво, може и сам да си го оправиш. Реже се куката, на която е скъсано жилото или и двете направо - 15лв. е бройката оригинална от Порше, жилата и трите бяха около 90лв май, пак от Порше. Процедурата през подкалника е много тегава, ще си потрошиш ръцете. Аз вече го ядох един път и от опит ти казвам, че с рязане на куките е най-бързо и най-лесно. Ето ти темата, описал съм всичко:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат, при затворен капак абсурд да го мушнеш до там това дебело джилязу. При мен 2.5мм електрод не можа да мине между капака и пластмасите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди при някой майстор тенекеджия. Те знаят как стават тия работи, постоянно им се случват...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Б5 с един дълъг роксел на канал успях да си отворя капака. Иначе го правих това в сервиза на едни приятели тенекеджии - те ми казаха да не се занимавам и да режем капака... Та сваляш корите отдолу и бъркаш отдолу самата панта. Един метър и нещо тънка здрава желязна пръчка ти трябва. На мен се беше откачило жилото от самата машинка - нямаше друг начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, kostaIliev написа:

На Б5 с един дълъг роксел

общото между двете коли е единствено емблемата отпред , но благодаря че сподели, Коци :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

И аз имах същия пробме със скъсано жило.. Прочедурата е малко болезнена защото при мен беше скъсано късото жило, трябваше да ми от чупят малко от бронята точно където е скъсано и от там ми го отвориха. Занимавка голяма е г/д цял ден се чудих ме как да го отворим по безбулезненл. Дано да помогна малко със моя случай 🙂

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...