Jump to content

3.0 TDI не пали на топъл мотор - оправено


kainy

Recommended Posts

Вече над 100 000км с 4F си казват своето :) Онзи ден се прибирам, паркирам отпред, че да разтоваря багажа и тръгвам да местя колата в гаража, когато хоп - върти 4-5 пъти и спира. Върти и спира. Всеки път еднакво и без никакъв опит да запали реално.

 

Естествено, първата е реакция е... пф here we go again :). Веднага предположих, че проблема най-вероятно е наличен само при топъл мотор и при палене, понеже явно не беше изгаснала в движение. Т.е. бях спокоен че на следващия ден ще мога да стигна до сервиза без да трябва да я "нося"

 

Междувременно, малко диагностика нямаше да е излишна. За съжаление VCDS не извади абсолютно нищо. Единственото интересно беше, че при въртене налягането на горивото забиваше на 99-100бара а трябва да е 250-300 бара при палене. Замалко се поизпотих, че по горивната система има тук там какво да се развали.

 

Обаче в един от опитите, колата продължи да върти нон-стоп и чак тогава наби Engine Speed Sensor грешка. Махнах я и естествено после не се появи повече.

 

Все пак малко повече "диагностика" трябваше - Гугъл дъ шит аут ъф ит :) 9 от 10 хората се оплакваха от същия сензор. Директно го поръчах (70лв ако някой го интересува актуалната му цена) и днес се бях засилил да го сменям. Сутринта колата запали, супер. По обяд не запали... взех датчика, върнах се, запали. На километър от майстора спря на сфетофара :D Малко теглене и 30 минути по-късно колата пали с новия датчик.

 

За съжаление датчика е на малко тъпо място и само на крик щеше да е мъка да се сменя, но технически можеше и на тротоара да се оправи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с паленето и на мен ми се случи.Хубавото е,че след няколко опита запали,а имаше записана грешка за датчика.После,когато видях колко близо до ауспуха е и разбрах,че даже много е изкарал...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@venko74 Всъщност при мен изкара доста дълго. Реално още като взех колата ей така без видима причина умря докато ми сменяха ръчката с автоматик. Колата не беше работила от месеци и просто си замина. Сложих датчик от мотора на старата ми А6-ца, понеже беше под ръка, което всъщност общо прави над 100000км и към 7 години май. Не знам колко е работи преди да взема миналата ми 4F-ка. Хич не е издържал малко. Сега ще видим бай Румънец, колко добре е сглобил новия :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...