Jump to content

Добавка РиМЕТ за 2.5 V6 TDI - полезна ли ще е?


Recommended Posts

Имам едно питане относно тази добавка "РиМЕТ Дизел", дали е подходяща за TDI 2.5 V6 (180) и какво се очаква да прави, ще има ли ефект?

 

Не съм се замислял за каквито и да било добавки, но преди 2-3 дни познат, който сложил добавката (само че за бензинова кола) мотора значително утихнал, леко намалило разхода и колата палила по-леко.

 

До колкото знам добавката намалява триенето, а знам, че смазването при 2.5 TDI така или иначе му е болно място, та дали такава добавка ще има положителен ефект? Маслото е на 1000 км. Motul 5w40 VW-Specific. Мотора е на 348К реални км.

Редактирано от Veli_907
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то това важи за всички мотори, особено за 2.5, че му е болна тема.

Именно за това се чудя коя ще е подходящата добавка за намаляне на триенето, до колкото знам създава филм и намаля износването. Просто тая ми я похвалиха, пък за руски добавки никога не съм мислил. 

Искам да намаля износването и да подобря мазането до колкото е възможно, освен с масло ако не с тази добавка или някоя друга, все пак искам да живее поне до 400 и да не се тормозя с кобилици, валове и т.н. В момента мотора е в добро състояние, като за дизел е на реални и прилични километри (не на 500+ нов внос), няма драскано и щети по валовете, уж 180 не е като 150, но не малко са се подлъгали по това и са изгърмяли. И филтър картерни съм сменил по тоя въпрос. 

 

А не искам друга кола и друг мотор - доволен съм от този, харесвам си го и искам да си го запазя за възможно най-дълго време. Е градския разход е неприятен, но V6 за градско на над тон и 600 танк не очаквам да гори колко корса, така, че го преживявам някак си :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А коя е подходяща без оглед на цената, говорим за изпитано качество на добавка за подобряване на смазочните качества и намаляване на триенето, та 2.5 да е по-доволен :D


Иначе и сега е тих и приятен, работи равномерно, пали от четвърт, бяга доволно и е ръчна 6-степенна на предно, което поне ми спестява някой литър извънградско (успява да свали до 8-9 примерно, ха-ха), т.е. проблем в момента нямам, но искам да се застраховам поне частично от такъв, макар, че при 2.5 нещата са непредвидими. 

 

Идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеи няма, повдигачите не са вечни, ако изпуснат или блокират валовете си отиват, каквато и добавка да слагаш...нема ли масло в повдигачите сутрин, трие на сухо докато ги напълни и яде кобилици и валове. Като свалиш капаците(на студен преседял мотор) и ги натиснеш или завъртиш валовете...ще видиш как потъват от това, че са празни.  Точно тогава когато са празни хвърчат кобилиците. Смяна редовно на маслото и  не на 10000км. 7-8к и фърляй. Ако са ролкови си задържат масло в лагера и няма триене, а търкаляне, което ги спасява от тоя момент на "сутрешното износване".

И не се втелясвай на душегуб..."утре" ше ти бамне помпата и ше виеш врат, че само ше ти е до добавки и триене.:hilezh:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VP44 ли? Като има доволно нафта не би ли трябвало да се избегне тоя момент, не паля на резерва, винаги има над 10 литра и нагоре нафта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не я мисли помпата- не е голям дерт.

За около форумната сума се прай и забравяш за нея.

Карай смело.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти колко помпи направи "около форумната сума" за да даваш такова категорично мнение. Щото моите наблюдения са, че тия ремонти около...не стават.

И по-точно знаеш ли колко струва авансаторно бутало, обучение, клапан дебит презапойване на транзистор... Един надран корпус...и кво правиш ???

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наблюденията на последната, на брат ми, щото знам и други са четвърта година и 80хил.

МоНчето няколко годинки е бачкало в сервиз на Бош на Острова, ама писмени гаранциЙ не мой да дава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утайките се събират най-отдолу  в авансаторното бутало.Като му дойде времето  задира и не пали.

Ново бутало, работа, стендоване ...600кинта  саа може вече и да е по-евтино ама не с много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С наличие на достатъчно нафта мисля, че има все пак някаква застраховка срещу капризите на помпата. Или греша?
Грешиш, умира като циганин когато си иска. Не питай от къде знам.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тези утайки и мръсотия не могат ли до някаква степен да се изчистят с добавка за прочистване на горивната система превантивно, и ако да - с коя добавка? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казва се "Хей ръчички, хей ги две, ремонтират най-добре!" добавката.^_^

Е, има една друга, прави основен ремонт на двигателя, ама е скъпа и трудна за намиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли обяснил, колко плаща габровец за ремонт на VP44.[emoji38]
Ремонта на помпата при мен беше към 700лв, защото беше думнал клапана за дебит. И това е минимума за нормален ремонт, а не извеждане на резистори и други простотии, които съм чел, че се правят. Отделно беше труда на Д-брос. Ама не знам що си се насочил към мен да питаш за пестене на пари? :hilezh:

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е малоумно твърдение на някой пишман тираджия, струва ми се.

Смяташ ли, че въобще щеше да има добавки на пазара, ако нямаше полза от тях?

Разбира се, не че дори качествените от тях са съвсем безвредни, но ползите са повече от вредите.

Аз ползвам Diesel Jet Cleaner на Mannol и определено има положителен ефект - по-равномерна и по-тиха работа на двигателя, икономия на гориво също.

Редактирано от nickgaidarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гайда, земи оди се гръмни!!! Ич не ми е на паламарката кво ползваш,  щото няма място в тая тема, а констатациЙ от обща култура са ти любими бачкала по-тихо...и това кво ще ти помогне като помпата е за гарнитури, авансаторното бутало е вече чао и клапана за дебит е задрал, транзистора е пътник от системно прегряване и корпуса е надран !!!  Тук се коментира VP44, нещо,  което си виждал само на снимка. За устройство, начин на работа, параметри, диагностика, проблеми настройки и т.н.    Кога ги научиш можеш да си кажеш "тежката дума" до тогава си един ляльо, който иска да блесне с знания научени от продавачи.

Като сложи добавката и вдигне всичките боклуци от резервоара и ги набие във филтъра, ефекта ще е....намален дебит и прегряла/изгоряла помпа, отделно ще протече задължително от гарнитурите на помпата. Единствения ефект има добавка за смазване(ама да не се прекалява) и против замръзване. Обаче: Он немецо не е сипвал 300к км., Саа като почнеш да сипваш...да не очакваш да спасиш нещо...тая помпа над 350к км почва да се очаква да гръмне,  квото и да правиш...спасение  няма.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 minutes ago, loshdancho said:

Като сложи добавката и вдигне всичките боклуци от резервоара и ги набие във филтъра, ефекта ще е....намален дебит и прегряла/изгоряла помпа, отделно ще протече задължително от гарнитурите на помпата.

Дапчо, а какво те навежда на мисълта, че без добавка няма да стане същото, дори в по-лош вариант?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добавката за почистване е силно агресивна към уплътненията на помпата, боуклиците са се слепили и станали на черно желе-сопол благодарение на биодзела, стоят си на дъното и си живеят там, знам, щото съм чистил резервоар. В това желе са омесени всички ръжди, боклуци, смоли, утайки. Като сипеш тая добавка това желе се разтваря и почва да плува. Познай къде ще се събере. 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. да не слагам и нафта с добавка , защото до колкото знам (на теория) имат присадки за пречистване на горивната система? Ако е така то плюс и за джоба ми де, ама не от тази гледна точка гледах по-скоро за самите добавки и уж полезното им действие. Значи да избягвам и скъпата нафта, така ли?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, loshdancho said:

Добавката за почистване е силно агресивна към уплътненията на помпата, боуклиците са се слепили и станали на черно желе-сопол благодарение на биодзела, стоят си на дъното и си живеят там, знам, щото съм чистил резервоар. В това желе са омесени всички ръжди, боклуци, смоли, утайки. Като сипеш тая добавка това желе се разтваря и почва да плува. Познай къде ще се събере. 

При добавки-менте това може да се случи, да.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...