Jump to content

Добавка РиМЕТ за 2.5 V6 TDI - полезна ли ще е?


Recommended Posts

С добавки или без, помпата все ще думне по някое време, така че по-добре тези пари да се пазят за този момент :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да видим кое ще е по-напред...валовете или помпата.... :D То не е смешно де.

 

Иначе съм доволен от вървежа.

 

Нищо ли няма какво да се направи по въпроса с помпата и с мазането на валовете, или да си го карам докато умре? Никакви форми на превенция по двата въпроса ли няма?

 

А ако помпата умре смяна с такава втора употреба не е ли по-добрия вариант, отколкото рециклаж на тази? Или и там не се знае до кога ще е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая втора употреба каква мислиш, че ще е? Да, по-евтино ще е да вземеш такава ама колко ще е изкара не е ясно.

Относно валовете - сменаш редовно масло с качествено такова. При смяна пълниш филтъра да няма "сух" старт след това и караш докато им дойде времето. Какъв е кода на двигателя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти ше земеш и нова помпа....от някоя кочина на 500к... Превенцията е редовна смяна на масло, 5/30 или 5/40  трябва  505 00, 505 01 стандарт ВАГ, аз даже слагам 0/40.  Помпата... редовна смяна филтър поне веднъж годишно или със смяната на маслото. Нафта,  избягва се камионджийска, кръщавана, менте, леко корабно и т.н.

Добавки...зимата против замръзване евентуално. И ако пали трудно да се намери веднага причината защо...иначе  гори транзистор  дори на стартер

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 25 минути, DJANO написа:

Тая втора употреба каква мислиш, че ще е? Да, по-евтино ще е да вземеш такава ама колко ще е изкара не е ясно.

Относно валовете - сменаш редовно масло с качествено такова. При смяна пълниш филтъра да няма "сух" старт след това и караш докато им дойде времето. Какъв е кода на двигателя?

На душегуба не можеш да напълниш филтъра. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, DJANO написа:

При смяна пълниш филтъра да няма "сух" старт след това

Това от къде го знаеш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21 minutes ago, loshdancho said:

На душегуба не можеш да напълниш филтъра. 


Защо да не може? Вече не помня как беше ама имам спомен, че моя го пълних. 🙄

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При успешен опит за напълване на филтърното тяло на душето, обикновено прелива от наливната гърловина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нафтата, която е с добавка не би ли трябвало да не замръзва зимата? И не само тя, ами и "обикновената", нали има изискване за "зимен" дизел...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти ли стана ясно, че добавките са няколко вида???:nixweiss:

Джани, душегуба е куче, в сравнение с 3.0тди.:lol:

И няма смисъл да се мъчиш да пълниш филтър при смяна на масло, единствената верига при 2.5тди е на маслената помпа и обтегача  на нея, е презастрахован с пружина в него.:hilezh: 

Че ми прескочи фуя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де, говорим за добавката, която си е в скъпата нафта - не би ли трябвало нафта за 2.60 да не замръзва? А и нямаше ли закон за "зимен дизел" и, че и принципно трябва да си има добавка против замръзване в самата нафта по безиностанциите говорим, не отделна. 

 

Демек - януари, зима, паля в 3 вечерта на -18 нафта за 2.60 (екто, про форс, макс моушън или каквато там е била) - не би ли трябвало да си запали коректно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силно се съмнявам, че ще имаш проблеми с паленото на 2.5 тди. Може да е всичко друго, но на студено палене е куче (ако е изряден, разбира се).

Ето моя бивш душегуб как палеше на -14:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи зимата да не се притеснявам с паленето. Питам, защото чета различни мнения за замръзнала нафта, пък уж трябва да има добавка в нафтата зимата и да не замръзва. Особено скъпата. Чел съм за замръзнало екто.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и с добавка против замръзване :D :D 

Надявам се да нямам драми с VP44, иначе наистина пали от четвърт, надявам се и зимата да е така и да не ми създава проблеми. Досега бях на бензин/газ и не съм имал проблеми с палене на -19.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

добавка бардал инжектор клинър и хадо също! цена 20-25 лв. слагам я през 5 хил. км. нафта  джи драйв от газпром! от как слагам тая нафта(вече 2 години само нея) колата мърка. помпа vp44 че умре ако нема нафта ! щот я сменях та знам, рециклирана помпа със труд 500 лв. добавки в маслото не съм слагал ама обмислям варианта. както ти казаха по-горе сменяш маслото на 8- макс 10 хил . км. и не се сепаш( маслото ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПЪЛНА СИНТЕТИКА) . 

 мойта е 2.5 тди 150 кс akn , като я купих преди 4 години беше позанемарена,забиваше муцуната, не вървеше... проблема се оказа че оня кретен от дет я купих слагал неква нафта от 1 лв килото. разхода по борд компа беше 11...след кат и сложих 2 пъти добавка и почнах със хубава нафта нещата се оправиха. ся дава по колонка  и на борд 7.5 ( ма карам мъжката,не се влача кат плъжек по пътя) което ше рече че от тия шашми фаида има .след като минах на синтетика масло( 5/40) ма ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ) няма слушаш чичо пешо от гаража че двигатела се износва и треба дебело масло, демек 10/40!  колата  работи перфектно,пали от четвърт оботрот  и то при -15

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
На 2.09.2019 г. at 10:57, KCV написа:

При успешен опит за напълване на филтърното тяло на душето, обикновено прелива от наливната гърловина.

Колега когато ти е удобно можеш ли да ми се обадиш 0898575505 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...