Jump to content

4.2 FSI на ГАЗ през 2019


Recommended Posts

Така е, но знаем народната психология какво гласи за цените - търси се най-евтиното.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, не ги правят директно на газ. Дали не пропускат нещо или  нарочно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уж FSI ги дават по- икономични, но тоя звяр 350 кс. колко да е икономичен? 

Отделно до колкото знам им горят някакви сонди, които струват прилична сума, и като не работят колата гори значително повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.09.2019 г. at 14:45, Donvankata написа:

 https://speed-gas.de/audi-a8-4-2-fsi-mit-lpg-autogas-umruestung/ виждах и тука в бг едно такова направено на газ

Тия дюзи са бавни и ще гори на умряло бензин,освен това няма следене на налягането,което ще рече мин 30%.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
On 9/24/2019 at 11:13 PM, S8_D3 said:

Уж FSI ги дават по- икономични, но тоя звяр 350 кс. колко да е икономичен? 

Отделно до колкото знам им горят някакви сонди, които струват прилична сума, и като не работят колата гори значително повече.

Ми примерно 10-11.

И разликата между 4.2 и 4.2ФСИ е като 1.8 и 1.8Т.

 

 

Едит: а и да ти кажа този "звяр" не върви повече от едно читаво Б6/Б7 1.8т с чип....но там не всеки може да сложи газ:hilezh:

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

до автора на темата да гледа едно от предаванията на бричка  с филип който за мен е изключително начетен и разбира беше на някакъв събор на ауди и там имаше s8d3на газ да намери човека и да го пита кой му е слагал газовото ето това е решението

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Мисля, че тук въпросът опира до това кой как възприема нещата. Аз като си купувах моята края на 2016 г., след точно 3 дни вече беше газифицирана с качествена уредба за 2000 лв., 2 изпарителя и прочие. По принцип мисля да я карам докато се разпадне... Да не казвам, че се изплати за година и малко.

Авторът просто да си нагласи паричките и най-важното - да си я сложи в проверен сервиз, в който работят кадърни и начетени майстори. Няма срамно да се кара на каквото и да било,  все пак си е лично решение. Ако се кара по 3 000 км. за година и не се планира да бъде използвана повече от година две - да, газта губи всякакъв смисъл.

И мечтаната RS6 да си купя някой ден, пак може би ще я газифицирам с течна фаза. Проблемът ни в БГ е в неграмотни майстори, мързел и нежелание работата да се свърши както трябва!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кой точно ще ти го газира това RS6 с течна фаза ?

За момента поне няма масова система за FSI течна фаза която да е доказано работеща особенно за мотори с повече от 4 цилиндъра или поне такива мнения има по чуждестранните форуми.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това доста време съм го мислил. Аз ако някой ден имам парите за такава бегачка, разходът за гориво ще стои на последно място. Доколкото се познавам обаче, само заради опита, дори и да имам достатъчно финансови средства да не мисля за поддръжка и т.н., пак ще я газифицирам с каквото ми предложи пазара и според възможното. Дали ще е с течна или газообразна фаза, важното е да стане качествено и изпипано, да не светят лампи и прочие. Бъдещето ще покаже. Така или иначе атмосферни с индиректно впръскване почти не останаха, така че следващата кола ще бъде пак близо до А8 като клас и ще бъде с по-щадящо природата гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...