Malkiq roni Публикувано 31 Август 2019 Доклад Share Публикувано 31 Август 2019 Здравейте на всички! От доста време следя форума,но до сега не съм писал. Мисля че дойде време да се разделя с настоящето audi което карам от около 6 год. Насочил съм се към A6 C7 . Предстой ми оглед на този автомобил и ще съм ви благодарен,ако ми кажете на на какво да наблегна да гледам и слушам.Конкретно за двигателя и кутията за тази модефикация какво ще ми кажете! Спрял съм се на 3л би турбо или 3л бензин. До колкото съм чел из форума бензина е по добра идея при полужение че не правя повече от 15 000км на година. Благодаря ви! https://m.mobile.bg/details/11566300620873259 ето това е обявата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Смърфа Публикувано 31 Август 2019 Доклад Share Публикувано 31 Август 2019 6 годишна кола за близо 50 бона... Иначе е много красива кола, имах удоволствието да покарам чисто ново ауди и определено ми хареса. Бензина винаги е по добре от дизела както и да го погледнеш. Аз съм карал ауди а4 чисто ново на мой роднина 2.0 тди върви доволно. Ако са му истински километрите взимай смело. Гледаш дюзи,турбо,помпа и екстрите дали работят, задължително гледаш маслото на щеката за стружки или да не сивее маслото ако сивее бегай, ако е сериозен продавача накарай го да смениш горивния филтър той е най евтин и виж дали има вътре стружки от помпата. Новите модели на Ауди са известни със стружки във двигателя с тия прословути баланс валове и шибания шестограм който е по тънко от сламка, помпата като тръгне да ражда пуска яко стружки и по филтъра остават и резервоара но там никой няма да ти даде да бръкнеш за това виж филтъра ако ти дадат и ако не са го сменили преди това те . Кутия да не рита или лашка като лодка.Големите мотори вървят много приятно и мазно като са изправни. Диагностика задължително! Успех с огледа и дано колата ти легне на сърце и да я вземеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 1 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2019 Търси си 3.0тфси само, че там за да е с типтроник като 3.0 би турбо дизела ще трябва да търсиш внос от САЩ. Европейските 3.0тфси са с строник, която е по-бързата кутия, държи на засилване, но пък ремонтите са и по-скъпи. При такъв бюджет и двигатели едва ли ако колата се кара 5 години дизела би донесъл значителна икономия, но пък винаги може да изненада с нещо турбо, дюзи, егр и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 1 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2019 (Редактирано) Въпреки, че не е би турбо бих погледнал тази Колегата е с безупречна репутация в конкурентния по задвижване 😀 форум Редактирано 1 Септември 2019 от ivo totev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkiq roni Публикувано 1 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2019 След разговор със собственика на на ябявата за която питах ми кажа че 104000!км. са реални с пълна сервизна история поддържана е в Порше,но след като го попитах кога в сменяно маслото на гутията ми каза,че до сега нее сменяно защото и в Гемания и тук в Порше му казали че на тази кутия масло не се сменяло.До колкото съм чел няма вечно масло и кутия. Трябва ли да се сменя или не? Не разбирам от тези неща за това питам вас.Благодаря ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 1 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2019 Така е, на Типтроника Ауди не препоръчва да се сменя, докато производителя на автоматика ZF препоръчва да се сменя на 8 години или 100 хил. км, което се случи по-напред. Така че всеки си преценява сам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 1 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2019 преди 23 минути, Malkiq roni написа: 104000!км. са реални с пълна сервизна история поддържана е в Порше, и в Гемания и тук в Порше му казали че на тази кутия масло не се сменяло. Дали са реални километрите може да каже човек познаващ добре този модел и след много обстойно тестване и преглед на т.нар. "вторични белези". Обаче въпросният спец не върши това безплатно, както им се иска на някои форумни тарикатчета. Разбира се, че официалният дилър ще ти каже, че не се сменя. Нали той трябва да продава вече отремонтирани кутии на солена цена срещу връщане на старата. Неведнъж съм писал във форума откъде идват парите за скъпите шоурумове, за костюмчетата, за служебните автомобили и т.н. Колко се печели от оригинални горивни филтри произведени в Тунис или Китай и още много примери. Вече колегата CVT ме изпревари и ти писа, че ZF не само препоръчват, но и предлагат готов киткомплект за обслужване на кутията. В момента на склад в България със сигурност го имат ТЕХ-КО и АУТО+. Щом го имат значи се търси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 1 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2019 Факт е, че Ауди го дават lifetime маслото на типтроник кутията. В което има някаква логика. Караш докато е в гаранция колата и после следващия собственик да му мисли. Всичко е добре калкулирано. Отделно самите ауди продават всичко необходимо за смяна на маслото в типтроник кутии, е на едни други пари спрямо ЗФ разбира се. Потърси в нета кит за смяна масло ZF 8HP. Aко решиш да вземаш такава кола е хубаво да се сменят и маслата в раздатката, преден и заден диференциал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване