Jump to content

Вибрация на празен ход 2.0 tfsi


I-V

Recommended Posts

Здравейте! Имам вибрация на празен ход и то само и единствено, когато оборотите паднат под 800. A4 b7 2.0tfsi ръчка. Колата няма никакви грешки. Сменени неща през последната 1 година:

-тампони мотор 3бр

-съединител+маховик

-PCV

-N80

-бобини

-свещи

-помпа ниско налягане

-почистени нагари в смукателните портове

-прочистени дюзи

-мерене компресия мотор

-мерене налягане масло

-дросел и дебитомер чистене

-follower на помпата за високо налягане

 

Единственото което помага е, когато оборотите се вдигнат до 800 и нагоре. Стрелката на оборотите и тя мърда почти незабележимо. А през ВагКом оборотите са стабилни.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам леки вибрации на празен ход......нооо така и така не можах да разбера от какво е. Единсвеното, което ми идва на ум вече са инжекторите.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също имам същите вибрации, който се появиха като единия тампон на мотора ,, сдаде багажа". Сложих е новия на Льомфердер ама си останаха! Нямам грешки по мотора, майстора каза иска си оригинален тампон (около 500лв)и така си карам над година и над 30.000км(вибрациите се увеличават) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакъв вариант е да се вдигнат ниските обороти с 50-100 през VCDS, но специално при 1.8Т BFB двигател не приема други стойности (дали не трябва някакъв код да се вкара първо за да се отключи?). Ако някой знае как може да се повдигнат ниските обороти с VCDS нека каже за да се пробва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че го правих, но беше много отдавна. Иначе според тези пичове става през 01-Engine и след това в Адапtation: цък!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инжекторите ги чистих по 40лв на дюза преди седмица - резултат никакъв + всичко описано по-горе. И аз така направих - вдигнах оборотите през ваг ком до 800. Това е единственото решение. Все още виждам как стрелката помръдва почти незабележимо и все пак това не е решение на проблема...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен работи по-грубо при студен мотор.Загрее ли не се усеща нищо на празен ход ,единствено на D по стетофари.

Иначе допълнителните генерирани вибрации описани по-горе може да са и от виещ компресор на климатика ,стари тампони на магарето и тампони,мека връзка на генерацията.Всичко това  е от значение за над 10годишен, 4-цилиндров директно впръскаване двигател.

 

 

 

 

Редактирано от Raziell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, pampo написа:

svetliopp аз преди да сменя т.нр. cam follower имах тракане около 45 сек на студен двигател. След това изчезна.

Сменен е преди 15000км.

Преди 19 часа, I-V написа:

Веригата притраква първите няколко секунди докато е студен мотора

Колко?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, CVT написа:

А визуално износен ли изглеждаше стария напръстник?

Не го видях, защото не си прибрах аз колата от сервиза, но не беше сменян от предишният собственик преди мен тук в БГ, който беше направил към 35к км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

От ниски към високи обороти при рязко подаване на газ.

Карам я с 100 октана.

Клип не мога да направя,защото се чува само в движение.

Редактирано от svetliopp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Причината не е ясна, защото всичко е здраво вътре по механизма. Има балансиращи валове и на бензиновите мотори. Моите бяха изместени с 90°.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...