I-V Публикувано 5 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2019 Здравейте! Имам вибрация на празен ход и то само и единствено, когато оборотите паднат под 800. A4 b7 2.0tfsi ръчка. Колата няма никакви грешки. Сменени неща през последната 1 година: -тампони мотор 3бр -съединител+маховик -PCV -N80 -бобини -свещи -помпа ниско налягане -почистени нагари в смукателните портове -прочистени дюзи -мерене компресия мотор -мерене налягане масло -дросел и дебитомер чистене -follower на помпата за високо налягане Единственото което помага е, когато оборотите се вдигнат до 800 и нагоре. Стрелката на оборотите и тя мърда почти незабележимо. А през ВагКом оборотите са стабилни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 5 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2019 И аз имам леки вибрации на празен ход......нооо така и така не можах да разбера от какво е. Единсвеното, което ми идва на ум вече са инжекторите..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 5 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2019 Аз също имам същите вибрации, който се появиха като единия тампон на мотора ,, сдаде багажа". Сложих е новия на Льомфердер ама си останаха! Нямам грешки по мотора, майстора каза иска си оригинален тампон (около 500лв)и така си карам над година и над 30.000км(вибрациите се увеличават) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2019 Някакъв вариант е да се вдигнат ниските обороти с 50-100 през VCDS, но специално при 1.8Т BFB двигател не приема други стойности (дали не трябва някакъв код да се вкара първо за да се отключи?). Ако някой знае как може да се повдигнат ниските обороти с VCDS нека каже за да се пробва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 5 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2019 Мисля че го правих, но беше много отдавна. Иначе според тези пичове става през 01-Engine и след това в Адапtation: цък! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I-V Публикувано 5 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2019 Инжекторите ги чистих по 40лв на дюза преди седмица - резултат никакъв + всичко описано по-горе. И аз така направих - вдигнах оборотите през ваг ком до 800. Това е единственото решение. Все още виждам как стрелката помръдва почти незабележимо и все пак това не е решение на проблема... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 6 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2019 Аз пък имам леко претракване на студен двигател на празен ход за около 20-30 сек. От какво може да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I-V Публикувано 6 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2019 Верига? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 7 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2019 Не мисля,че е верига. Като загрее не се чува. Друго предположение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I-V Публикувано 8 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2019 Веригата притраква първите няколко секунди докато е студен мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 (Редактирано) При мен работи по-грубо при студен мотор.Загрее ли не се усеща нищо на празен ход ,единствено на D по стетофари. Иначе допълнителните генерирани вибрации описани по-горе може да са и от виещ компресор на климатика ,стари тампони на магарето и тампони,мека връзка на генерацията.Всичко това е от значение за над 10годишен, 4-цилиндров директно впръскаване двигател. Редактирано 9 Септември 2019 от Raziell Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pampo Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 svetliopp аз преди да сменя т.нр. cam follower имах тракане около 45 сек на студен двигател. След това изчезна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 А визуално износен ли изглеждаше стария напръстник? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 Преди 5 часа, pampo написа: svetliopp аз преди да сменя т.нр. cam follower имах тракане около 45 сек на студен двигател. След това изчезна. Сменен е преди 15000км. Преди 19 часа, I-V написа: Веригата притраква първите няколко секунди докато е студен мотора Колко? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pampo Публикувано 10 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2019 Преди 19 часа, CVT написа: А визуално износен ли изглеждаше стария напръстник? Не го видях, защото не си прибрах аз колата от сервиза, но не беше сменян от предишният собственик преди мен тук в БГ, който беше направил към 35к км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 29 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2019 Също при подаване на газ се чува едно притракване ,все едно чукане на аванс . Това от какво може да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 30 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2019 На какви обороти и с какъв бензин караш ?Ако може направи клип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 30 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2019 (Редактирано) От ниски към високи обороти при рязко подаване на газ. Карам я с 100 октана. Клип не мога да направя,защото се чува само в движение. Редактирано 30 Септември 2019 от svetliopp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I-V Публикувано 4 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2019 Проблемът е намерен - балансиращите валове бяха извън синхрон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 4 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2019 Поради каква причина са извън синхрон? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 4 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2019 И бензиновите ли имат балансиращи валове? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I-V Публикувано 4 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2019 Причината не е ясна, защото всичко е здраво вътре по механизма. Има балансиращи валове и на бензиновите мотори. Моите бяха изместени с 90°. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 4 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2019 Много напън,бе!😉 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 5 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2019 Извинете , че ще попитам отново , но данеби да става въпрос за Разпределителни валове? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I-V Публикувано 5 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2019 Не. Става на въпрос за балансиращите валове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване