Jump to content

Странно поведение на кутията след монтиране на газ S4


Recommended Posts

Здравейте колеги.
След монтиране на АГУ на Ауди S4 B7, със 6 степенния автомат, кутията започна да се държи малко по-странно когато закротя колата на която и да е скорост под 2400 оборота, колата през 10-15 секунди си връща предна предавка за по-малко от секунда и пак качва.

Това се появи веднага след като я взех от газаджиите, преди това нямаше такова поведение. 
Ето едно видео за пример на 100км/ч на темпомат на равен път. 

https://streamable.com/0p4q3

 

Ако я карам със 130-140 по магистралата, няма ядове.Тогава е след 2500 оборота.

Иначе колата е настроена добре на газ, не виждам разлика нито във вървеж, нито в разход. Няма прекъсвания.Това е единствената разлика, която виждам в поведението.

Интересното е, че мръдна ли лоста надясно, да се включи типтроника, няма проблем.Държи си 6та. Но мине ли на директна, пак се появява това държание. Да не би колата да получава информация, че и бедна сместа и да се бърка компютъра.

Някой да е срещал подобен проблем?
 

Редактирано от a4kata_pz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото го прави и на бензин. Това се появи след инсталацията на АГУ.Веднага след като я взех от сервиза.

 
 
Редактирано от a4kata_pz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това може да се случи ако ГИ е вързан към OBD шината. Просто когато има проблем с компютъра на ГИ свързването му към OBD шината шашка всичко останало, което е свързано към нея. Закарай я да откачат ГИ от OBD шината (стига да е свързан към нея разбира се) и виж дали ще се оправи поведението на автомата. Какъв модел е ГИ?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно в OBD-то на ГИ е проблема - откачаш го и пробваш, почти на 100% съм сигурен, че проблема ще изчезне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз с моят газов инжекцион със същата електроника Bardolini такива ядове брах ,че накрая ми писна и смених всичко . От старата система остана само бутилката и сондата ... Работеше супер в началото уж след монтажа за малко и после се почна . Газовия компютър почна да бърака бензиновия . Като я запаля студена почва да работи неравномерно ,после и на загрял двигател почна да тресе и на бензин и на газ . След рестарт ,откачане на акумулатора се оправя до следващия път незнайно кога и тъй . Изпарителите ми бяха Гама 01 а инжекторите ,рейките Риал  2 омови мисля. Пълна трагедия. Не те критикувам за избора на газов инжекцион ,а просто споделям какво се получи при мен с избора на неподходяща конфигурация и некомпетентни ,,майстори"...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10.09.2019 г. at 7:29, a4kata_pz написа:

Добро утро. 
Колегата crash77 беше прав.Спряхме активното OBD на ГИ и нещата се оправиха.

Само дето нищо не се е оправило колега, замазали сте проблема и сте отрязали един от основните плюсове на съвременните ГИ. Като цяло си избрал тотално неподходяща газова, вероятно с тотално неподходящи за твоя автомобил компоненти и съм убеден, че това няма да е нито първата нито последната драма. 

Редактирано от cvetan83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах подобни аноналии на две коли с романо. Клъц на обд и няма проблем. Може и да са били несъвместими, но причината не беше в колите. В тази връзка не разбирам за какво замазване на проблем говориш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чрез OBD адаптацията, която променя или прави корекции въз основа на информацията, събрана от OBD  комуникация с бензиновия компютър.Корекции на сместа може да се изчисляват въз основа на краткосрочни тримове STFT или дългосрочни и краткосрочни тримове LTFT. STFT . В този ред на мисли след като кастрираш тази връзка газовият компютър си работи с неговите си настройки които си му задал първоначално без да се влияе от бензиновия . Но по първия начин според мен е по правилно и по икономично  . За това на пазара се предлагат най различни компоненти за газови уредби ,които трябва правилно да се подберат от компетентен чевек ,за да няма в бъдеще неочаквани  проблеми . Проба грешка и клъц орязване, както при теб и колегата с проблема пуснал темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...