Jump to content

Ауди а6 ц5 окачване


Vanko9005

Recommended Posts

Здравейте колеги, понеже не намерих тема за окачване на ауди а6 ц5 и реших да създам... Става въпрос за окачване на седан може ли да се смени изцяло с въздушно от олроад ц5 донор. Някой дали го е правел понеже не намирам никаде информация. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли за какво става въпрос или само лафове да има?Интересува ме амортисьори те стават ли както окачване и така нататък електрониката компресор и глупости са лесни, интересува ме механичната част.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, ако искаш да работи всичко ти трябва:

Инсталация въздушна и ел. (Прокарването е ужас, че трябва и маншончета от урод, да не влиза вода в купето , модул фарове (ксенон с авт.регулиране) и модул ниворегулатор( има даже комуникация с парктроник и модул и рмарке), пулт, с бутони, четири възглавници с амортисьори, компресор и клапанен блок, 4нивомера и стойки за тях. Ако искаш да работи и меко на първа степен...Шенкели и щанги от урод, в комплект с магарета предно/задно. Щото иначе се усеща доста твърдо...дефакто няма окачване.

Жичкаджия, който да се заеме да навърже всичко и обучи колата към модулите.

Съмнявам се да се заемеш...то и аз нямаше да се заема ако знаех кво трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много колега, много изчерпателна и точна информация!!! 

С всичко друго ще се справя само с механичната част се притеснявам но слагам двете коли една до друга и почвам,изпадна ми донор на доста сностна цена и та това е рискувам,правих няколко подобрения по колата си но не не стига, реших и окачване от уроад. Още веднъж благодаря.

Искам пак да подчертая че колата върху която ще се работи е седан не комби

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това няма голямо значение. Инсталацията е проблем... Трябва всичко да се свали грамотно,  реле за компресор също, всичко това комуникира с абс и  табло. Трябва инфо от скорост, модула за фарове дава информация  за левите възглавници, модула за нивото управлява левите и десните обаче... За това е важно да е точния модул ксенон...имаш силова инсталация за компресора, с управляващо реле,  смукател с филтър, трябва да се реже в резервната гума и да се ползва парчето от същото място на урода, иначе не влиза компресора между купето и моста, тоя компресор виси на конзола, която трябва да се хване посредством шпилки  за купето.  трябва бутилка за въздух в левия джоб на багажника, там също има конзола на която лежи тая бутилката..

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според уменията ти най вероятно си завършил с нещата,но не разбрах единствено защо с на олроуд преден и заден мост ще вози по един начин и защо с стандартни ще вози по друг. Най вероятно носачи те са еднакви както полуоски диференциали и всичко останало.На олроуд има издуфки на калниците когато падне въздухът част от гумата се крие вътре при стандарта ги няма да не би носачи те на олроад да са малко по дълги съответно по голям ход от стандартното. Седана е широк отпред 181см. А олроуда е 185см. за тази разлика става въпрос,ако е в магарета та разликата то значе че няма да стане защото моето е 2.8 а това 2.5 или ако стане ще иска размени на петите на тампоните и куп глупости само по магарето

Редактирано от Vanko9005
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Урода е с подложни шайби на магарето към купето 2см повече, отвора на  щангата за която се хваща амортисьора е на различно място, в предните тампони на мотора към магарето към също са по-високи. В комплексно това дава по-голям ход на окачването при урода. И ако сложиш само въздуха...на първо положение почти няма окачване...или най-много 2см федерация

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно поради тази причина  слагам всичко. Опитах само с възглавници,  на първо ниво...е на твърдо окачване. Има компромисен вариант...да се обучи да е висок, ама тогава изглежда комично. Или да се резнат малко  амортисьорите  под самия амортисцор над уохото и да се презаварят, ама трябва много мерене, иначе ще опират на завой в полуоската.... На урода е различен шенкела точно поради тая причина...и не опира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...