Vladimir_Papazov Публикувано 8 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2019 (Редактирано) Здравейте. Що се отнася до гуми и джанти, съм с крайно ограничени познания. Чуденето ми е следното: Имам добър комплект джанти с нови зимни гуми от 4ф. 7.5j et45 17" Джантите и гумите са точно това като размер, което искам да ползвам и за 4г-то, но централният отвор е различен. Чудя се, дали да търся прехдодни фланци и да ползвам тези джанти, или да смъквам гумите и да търся същия размер джанти за 4g. Притеснението ми за фланците е, надеждност основно, може би има и други съображения с които не съм на ясно. Благодаря, поздрави! Редактирано 8 Септември 2019 от Vladimir_Papazov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 8 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2019 Правилното решение е с оригинални джанти за 4G, но може и с преходни фланци. При фланците ще трябват по-дълги болтове ... и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marro-rajdata Публикувано 8 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2019 Няма да имаш драми с фланци, но мисля, че може и с втулки. Малко ще е грозно 4г с 17- ки и ако това не те притеснява слагай смело. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko77 Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 Не ти трябват фланци а втулки. Втулките са за централния отвор. От 57.1 трябва да вземеш с преход за 66.6. Иначе 17ки стават но изглежда малко тъпичко на 4G но всеки си знае. Не че не съм виждал и 16ки на A6 C7 4G. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 Е добре де господа и дами разбирачи, 'айде дайте пример с такива "втулки" от 57.1 към 66.6? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 Може ли тръба 2 цола да влезе в муфа цол и поЛвина 😁 Сори, ама не се сдържах. Някой път пишете страшни глупости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko77 Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 (Редактирано) Преди 2 часа, KCV написа: Е добре де господа и дами разбирачи, 'айде дайте пример с такива "втулки" от 57.1 към 66.6? Да моя е грешката. Обратно е. Редактирано 9 Септември 2019 от niko77 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marro-rajdata Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 3 hours ago, niko77 said: Не ти трябват фланци а втулки. Втулките са за централния отвор. От 57.1 трябва да вземеш с преход за 66.6. Иначе 17ки стават но изглежда малко тъпичко на 4G но всеки си знае. Не че не съм виждал и 16ки на A6 C7 4G. Всеки има различен вкус и ралзични неща го вълнуват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko77 Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 Така е всеки си знае и си преценява според предпочитанията му вкуса и това какво го кефи. Така че всеки има право на избор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vladimir_Papazov Публикувано 10 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2019 Относно размера, за красиво, не е красиво. Както казахте, въпрос на вкус и приоритети. Зимна джанта изобщо не ме вълнува че ще е грозна и как ще изглежда от страни. Важното е като я вкарам в замръзналите планински пътища и извън тях, да не друса, та зимата- комфорта преди визията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване