Unbeatable Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 Здравейте! Да започна с колата А8 4.2 тди 2006. Притежавам колата от зимата и след около месец усетих , че започва да създава ядове с паленето (само при загрял двигател). Като я запалвам сутрин няма никакви ядове върти и пали , като загрее и я изгася пали мнооого трудно (все едно не стига ток да превърти стартера). Понякога се случва и да не запали... изчаквам я да изстине няколко часа и си запалва без проблем. Скоро ми се случи на една бензиностанция , след като я изгасих не запали. Добре , че успях да я бутна да не стои на колонката. Преди 1 седмица смених акумулатора с нов и същите ядове... ходих на няколко сервиза , всеки казва различно. Единия вика стартер , другия акумулатор , другия отечка (някъде). Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем нека сподели , преди да предприемам каквото и да е ,че с това сваляне на стартера е доста зор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SergioTacchini Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 Пробвай със смяна на датчика на коляновия вал. Имах същия проблем на 4.2 бензин. Бутах я за да я кача на един фериботSent from my SM-G950F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 Ако проблемът се появява осезаемо след спиране на горещ мотор /и малко изчакване след това/ може да се окажат дюзи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Unbeatable Публикувано 9 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 Ако е датчик на колянов вал , би трябвало въобще да не пали? Нито топла , нито студена. Единия път като не запали , пробвах да и дам ток от друга кола и си запали без никви ядове... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RUM-50 Публикувано 10 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2019 Колега имах същия проблем две години с паленето на загрял мотор . През това време два пъти сваляне на стартер а той като нов . Това лято реших проблема . След проба-закачих допълнителен кабел от акумулатор до стартер и готово . Има отечка по кабелните обувки . Или смяна нов кабел - около 600 лв. или като мен дублираш . Дано да съм бил полезен ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Unbeatable Публикувано 11 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2019 (Редактирано) Най-накрая един изчерпателен отговор , можеш ли да споделиш какъв допълнителен кабел си сложил и от къде го прекара , че до колкото съм запознат е голям ... с тоя кабел. Ще задействам нещата възможно най-бързо , че съм като някой откачалник , спирам да си пазаря на магазина и колата върви по 20 минути на място А като ти правеше проблеми със запалването (когато е загрят мотора) и като се мъчи да запали , вдигаше ли ти оборотите на място (точно след запалването) , защото моята след труден старт държи едни обороти над 1000 и чакам по 2,3 мин да ги нормализира. Редактирано 11 Септември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RUM-50 Публикувано 12 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2019 Unbeatable КОЛЕГА КАБЕЛ 25 КВ. ММ И ПРЕКАРВЕНЕ ПОД КУПЕТО . ОТ ДВЕТЕ СТРАНИ КАБЕЛНИ ОБУВКИ ЗАЛЕПЕНИ С ПОЯЛНИК . ПОД КОЛАТА ИМА ПЛАСТМАСИ НАД КОИТО Е ГОРИВОПРОВОДА И СТАВА ! АКО ТРЯБВА НЕЩО ПИТАЙ - 0899 798 274 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване