Jump to content

Проблем с разход на масло и синкав пушек А4 Б7 2.0ТДИ


pkot

Recommended Posts

Здравейте, 

 

с голямо желание и радост след дълго търсене си взех от Германия, от частно лице Б7 2.0ТДИ преди няколко месеца. Прибрах се с колата на ход като не съм имал никакви проблеми. Известно време след това ми светна лампата, че маслото е под минимума, което съвпадна с пълното обслужване на колата, след което нивото беше на максимум. След около 4000км отново светна лампата, което ме усъмни. И от там се започна. Оказа се, че колата пуши синкав дим при студен старт за около 1км. Проверих турбото - няма никакво омасляване по маркучите. Смених капака с клапана за маслените пари като купих чисто нов - отново ефект няма. На около 4000км се налага доливане на около 0.5л масло. 

 

Някакви идеи какво друго да погледна? След консултация с няколко майстори всички са на мнение, че проблемът е по-сериозен - бутала, клапани, сегменти. 

 

Супер много ме е яд, тъй като след толкова занимавки и главоболия да си взема кола от вън, уж са по-читави, да попадна на явно дефект с двигателя. 

 

Ще се радвам на съвети, дори и препоръки за добър майстор в Бургас и региона. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така както описваш разхода на масло ще дойде 1л на 10 000км, което е абсолютно в норма за дизелов двигател. Ако само това е "проблема" - карай си колата, нищо ѝ няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В определен момент, дори почва и да връща.^_^

То хубаво, ама т'ва да беше литературен форум и темата да беше "Как да напиша най-добрата легенда!". 

Дизеляк, за 10К, 200 мл. масло........:hilezh:.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карайте ги тия коли, горила 500 грама масло.... Ужас. Докарал си кола от Германия - ми тя милионник - какво очакваш? Доливай и карай или ставай абонат на майсторите. Направи избора 😅 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както е написал по-горе колегата VBI, ако разхода ти не надхвърля 1 - 1.5 литра масло на 10 000 км. не се занимавай с глупости! 

Иначе малко ме озадачава написаното от теб...казваш, че нивото на масло е било на максимум......след 4000 км. ти е светнала лампа за ниско ниво и си долял 500 милилитра?! Може и да не съм прав, но ми се струва абсурдно при само 500 мл. под максимума да светва лампа. Ако не съм прав ще е хубаво.....тогава определено нямаш проблем. Обаче, ако това не са 500 мл. а литър и половина или два...... това променя нещата драстично. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, NIKO написа:

В определен момент, дори почва и да връща.^_^

То хубаво, ама т'ва да беше литературен форум и темата да беше "Как да напиша най-добрата легенда!". 

Дизеляк, за 10К, 200 мл. масло........:hilezh:.

 

От пет години карам 2.0 tdi BPW. Първите две карах с Мотул и си бях взел бутилка 1л., която така и не отворих. След много увещания от моя майстор минах на Фукс. Маслото го сменям на 10к. Понеже мотора събира 3,8л.малко се увличам и почти изливам 4л. Нивото отива малко над максимум. При смяна без никакво доливане е на средата, което според мен около 300мл.разход. Пвярвай ми нямам никаква причина да заблуждавам когото и да било.

Редактирано от skorvod
Правописна грешка
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако приемем, че между двата белега на щеката има един литър разстояние, а ти при смяна на масло наливаш с 200 мл. в повече, грубо загубата ти е 700 мл. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От мах. до мин.при мен е 700мл., а и никъде не съм казал, че наливам 4л.(+200мл.). Просто споделих, че  от смяна до смяна не доливам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май стигнахме до извод че 1л на 10000кл е доста ,а това че писах че доливам 0,200гр не значи  че е изхарчила точно толкова ,исках да кажа че 0,200гр на 10000 не пада под средата на щеката   което ме устройва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом на 4к км е светнала лампата харча на масло за 10к км ще е над 2 литра със сигурност...

Sent from my XT1585 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен , разхода на масло е в съотношение на оборотите . Забелязал съм , че когато карам на високи обороти по-дълго време , разхода е по-голям.
В крайна сметка според мен , не се занимавай засега . Купувай си 5 литрова туба , смени маслото от нея и остатъка може да си го доливаш. Ако искаш и пробвай друга марка масло . Лятото даже може да пробваш с 5w40 ( ако нямаш дпф) . Не почвай  на  проба - грешка да сменяш скъпи части ... 
 

Преди 20 часа, NIKO написа:

В определен момент, дори почва и да връща.^_^

То хубаво, ама т'ва да беше литературен форум и темата да беше "Как да напиша най-добрата легенда!". 

Дизеляк, за 10К, 200 мл. масло........:hilezh:.

 

Разхода му на масло , сигурно се допълва от антифриза и разликата долу-горе се покрива :):):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото за споделяне на опит ....  при мен на 2.0 Tdi при смяна наливам около 3,7 литра. Винаги го сменям на около 10 000 км. Като го точа, излизат обикновено 2.9 - 3 литра......и някакво количество остава във филтъра.....да кажем, че е 100-200 грама. Та......едни 0.6 литра приблизително е загубата. Това с уговорката, че колата високи обороти почти не е виждала. Не ми е светвала лампа за ниво а и на щека не е падало под минимума.

Редактирано от Fireblood
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Svetliu90 написа:


 

Разхода му на масло , сигурно се допълва от антифриза и разликата долу-горе се покрива :):):)

Светльо не 200, а дори 100мл. ще превърнат маслото на капучино. Под капачката на маслото на 2.5тди на съсед го правеше на пяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си уточним малката подробност - Няма такъв двигател, който да не харчи масло! Сега колкото и да се самоубеждаваш, грозната реалност е такава. Варианта ти за постоянното ниво, е доста неприятен - гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всички положения харчи масло NIKO. От малко над максимум до средата. Не знам това със сигурност 300,400 или 500мл. Но тезата ми беше, че от смяна до смяна не доливам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не сипвайте масло над максимума , не е хубаво това нещо. Нали за това щеката е разграфена на мин. и макс. маслото да е между тях и най добре да клони към максимума ,но не над него!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, NIKO написа:

Да си уточним малката подробност - Няма такъв двигател, който да не харчи масло! Сега колкото и да се самоубеждаваш, грозната реалност е такава. Варианта ти за постоянното ниво, е доста неприятен - гориво.

NIKO къде прочети някой да е написал че не харчи грам масло,Всеки е писал колко е долял 0,200,0,300,до0,500 и да предположим че гонят средата на щтеката ,Но 0,500гр на 4000хл лично за мен не е нормално

Редактирано от ico1557
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 36 минути, Fireblood написа:

 Ако са 500 мл. на 4000 км. е приемливо.

Неприемливо е. Всяко що годе добро масло издържа на разход до 5-6000км. От там започва по същественния разход т.е. тогава проличава доброто масло. Ако на 4000км. Разхода е 500мл на 10000 ще стане 2 литра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Послушай мнението на колегата audi+ смени марката на маслото виж как ще стоят нещата и тогава ровичкай ,дано да харчи по малко

Редактирано от ico1557
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както много често става, някой задава въпрос и изчезва. Ние както казва NIKO го обръщаме на литературен форум. Надявам се, че като разреши проблема pkot  ще сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...