Jump to content

Може ли да се сложат 17-ки джанти?


Toshko

Recommended Posts

Преди 1 час, avtomobilite написа:

 Утре пак ще има нужда от помощ, но уви, ние.....няма да се занимаваме с теб.....

 

На 18.09.2019 г. at 14:38, avtomobilite написа:

И нормално да не схванеш, все пак искаш да си сложиш 17-ки на А8-цата :D

 

Да, голямата "помощ". И с още един от скритите постове също, фотоколаж на синя кола, с абсурдно мънички джанти. 

Човекът най-спокойно ви обясни, че не му харесва возията с тракторните джанти, но нашенеца си има идея за "дизайн" и държи да си я наложи, въпреки всичко и всеки.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, plamenp59 said:

Голяма джанта съчетана с нископрофилна гума увеличава стабилноста на колата . А при спукване на гума, колата има много по- добра стабилност .Говоря от опит.Пукал съм и 16 цолова и 19 цолова при скорост от 180-90 км.ч.

 

А и спирането е различно с по-големите и дебели гуми... Все пак говорим за кола 350 коня.

 

8 minutes ago, NIKO said:

 

Да, голямата "помощ". И с още един от скритите постове също, фотоколаж на синя кола, с абсурдно мънички джанти. 

Човекът най-спокойно ви обясни, че не му харесва возията с тракторните джанти, но нашенеца си има идея за "дизайн" и държи да си я наложи, въпреки всичко и всеки.

 

Пак не си вникнал в нещата... Прочети по-подробно "неНашенецо". Говрим на тема "сигурност".  

Редактирано от avtomobilite
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, ако говорим наистина за сигурност ще се съглася с вас, че с по-голямата джанта гумата се мачка и гъне по-малко, но пак е относително. Докато бях с 20-ките и широките гуми колата дърпаше по всеки коловоз и цепнатина на пътя, отделно при по-рязко спиране отново предницата играеше и се чудеше на къде да хване. Сега с 17-ките просто всичко заспа.

И в крайна сметка всеки има глава на раменете и си преценява с каква кола и с какви гуми как да кара. Аз извънградско карам с 90 км/ч по километраж и куцо, кьораво и съкато ме задминава с доста по-измъчени коли от моята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахам, сега е вече "сигурност", след като "дизайна" отпадна някак гузно^_^.

Има едно социално умение, наречено "да се съобразиш с чуждото мнение". А дотук всички подминава удобно, мнението на автора по въпроса, опитвайки се всячески да го убедят, че видиш ли, 17"-тките джанти са едно грозни, второ и "опасни"! Видиш ли ти!!!:lol:

Човек, карай си джантета и хич да не ти пука, тя държавката отива на провала, какво остава за един форум...

 

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, Toshko said:

Добре де, ако говорим наистина за сигурност ще се съглася с вас, че с по-голямата джанта гумата се мачка и гъне по-малко, но пак е относително. Докато бях с 20-ките и широките гуми колата дърпаше по всеки коловоз и цепнатина на пътя, отделно при по-рязко спиране отново предницата играеше и се чудеше на къде да хване. Сега с 17-ките просто всичко заспа.

И в крайна сметка всеки има глава на раменете и си преценява с каква кола и с какви гуми как да кара. Аз извънградско карам с 90 км/ч по километраж и куцо, кьораво и съкато ме задминава с доста по-измъчени коли от моята.

 

Не се връзвай. Има хора, които не приемат чуждото мнение. Щом колата е предвидена да се кара с такива гуми - няма никакви проблеми. Тия щуротии за сигурността пък въобще няма да ги коментирам.  Безаварийни километри ти желая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...