Jump to content

Лампа за подгрев + да не се надвишават 2500 оборота


muspidera

Recommended Posts

Здравейте, днес по време на движение на магистралата, колата ми изписа да не превишавам 2500 оборота и лампата за подгрев на свещите започна да мига. След като изгасих и запалих отново, проблема изчезна и продължих без проблем, като се старах да не превишавам 2000 оборота. За съжаление, кабела и преходника (сменени са ПИН-овете на буксата), са в София и нямам как да я закача, за да видя какъв е проблема.

Питането ми е дали някой е имал подобен проблем и какво е било и дали ще е проблем ако се върна до София с колата (100-120 км), да не я мъча?

 

Колата е Audi A4 B8, 3.0 TDI, Allroad, 2010г.

 

Изпратено от моят SM-N950F с помощта на Tapatalk

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Здравейте, днес по време на движение на магистралата, колата ми изписа да не превишавам 2500 оборота и лампата за подгрев на свещите започна да мига. След като изгасих и запалих отново, проблема изчезна и продължих без проблем, като се старах да не превишавам 2000 оборота. За съжаление, кабела и преходника (сменени са ПИН-овете на буксата), са в София и нямам как да я закача, за да видя какъв е проблема.
Питането ми е дали някой е имал подобен проблем и какво е било и дали ще е проблем ако се върна до София с колата (100-120 км), да не я мъча?
 
Колата е Audi A4 B8, 3.0 TDI, Allroad, 2010г.
 
Изпратено от моят SM-N950F с помощта на Tapatalk
 
 

Имах подобен проблем преди месец, връщайки се от почивка в Гърция. Заредих авио дизел на едно Еко в Гърция като си тръгнахме и на магистралата след Благоевград започна да ми мига подгрева, както си карах. За обороти нищо не ми изписваше. Загасих мотора, запалих и продължих но след 20-30 км пак започна да мига и така до София. Колата си набираше и вървеше нормално, без забележки. На следващия ден заредих макс моушън дизел на OMV и така до днес, вече месец само там зареждам. Минал съм над 2000 км градско и извън градско и нито веднъж не ми е светнала лампата. Колата е 2.0, 143 к, 2012 г. Смени бензиностанцията колега и излез извън града да я вкараш в обороти малко и виж дали ще имаш проблем. Дано да съм помогнал.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, прочетох я с кабела и грешките са:

4807 - EGR System
          P0401 00 [096] - Insufficient Flow
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Mileage: 177777 km
                    Date: 2019.09.14
                    Time: 10:10:41

5580 - Oil Pressure Switch
          P164B 00 [032] - Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 177735 km
                    Date: 2019.09.14
                    Time: 09:40:44

 

Вчера, след като я изгасих и запалих, грешка нямаше и стигнах без проблем. Днес на няколко пъти я поиздух и нямаше проблем и се прибрах без какъвто и да проблем. Колата си вървеше без проблеми, както обичайно. Изтрих грешките и ще видя дали пак ще излязат.

Идеи?

Редактирано от muspidera
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Само да дам ъпдейт... грешките не се бяха появявали повече от 1 месец, след като ги изтрих, до миналата седмица, когато ме вкара отново в авариен режим. Загасих, запалих и колата си тръгна както обикновено, без аварийни режими, без нищо. След проверка с кабела, излезе само oil pressure switch. Не я изтрих, защото реших в понеделник да отида в Д-Брос да го оправим. Това се случи миналия петък. В неделя вечер пак я закачих и вече беше излязал и EGR-а.
В понеделник сутринта отидох в Д-Брос и се оказа, че двете грешки нямат общо едно с друго.
Сменихме датчика за налягане на маслото, а EGR грешката се оказа прекъсване в дебитомера. Почистиха го и започнало да работи по-добре, но аз реших да го сменят и него, за да ми е мирна главата.

Ако на някой, някога му излезе тази грешка, дано съм му полезен.

Изпратено от моят SM-N950F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...