muspidera Публикувано 14 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2019 Здравейте, днес по време на движение на магистралата, колата ми изписа да не превишавам 2500 оборота и лампата за подгрев на свещите започна да мига. След като изгасих и запалих отново, проблема изчезна и продължих без проблем, като се старах да не превишавам 2000 оборота. За съжаление, кабела и преходника (сменени са ПИН-овете на буксата), са в София и нямам как да я закача, за да видя какъв е проблема.Питането ми е дали някой е имал подобен проблем и какво е било и дали ще е проблем ако се върна до София с колата (100-120 км), да не я мъча? Колата е Audi A4 B8, 3.0 TDI, Allroad, 2010г. Изпратено от моят SM-N950F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 14 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2019 Прилича на Егр или Дпф проблем. Sent from my LYA-L29 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktora76 Публикувано 14 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2019 Здравейте, днес по време на движение на магистралата, колата ми изписа да не превишавам 2500 оборота и лампата за подгрев на свещите започна да мига. След като изгасих и запалих отново, проблема изчезна и продължих без проблем, като се старах да не превишавам 2000 оборота. За съжаление, кабела и преходника (сменени са ПИН-овете на буксата), са в София и нямам как да я закача, за да видя какъв е проблема.Питането ми е дали някой е имал подобен проблем и какво е било и дали ще е проблем ако се върна до София с колата (100-120 км), да не я мъча? Колата е Audi A4 B8, 3.0 TDI, Allroad, 2010г. Изпратено от моят SM-N950F с помощта на Tapatalk Имах подобен проблем преди месец, връщайки се от почивка в Гърция. Заредих авио дизел на едно Еко в Гърция като си тръгнахме и на магистралата след Благоевград започна да ми мига подгрева, както си карах. За обороти нищо не ми изписваше. Загасих мотора, запалих и продължих но след 20-30 км пак започна да мига и така до София. Колата си набираше и вървеше нормално, без забележки. На следващия ден заредих макс моушън дизел на OMV и така до днес, вече месец само там зареждам. Минал съм над 2000 км градско и извън градско и нито веднъж не ми е светнала лампата. Колата е 2.0, 143 к, 2012 г. Смени бензиностанцията колега и излез извън града да я вкараш в обороти малко и виж дали ще имаш проблем. Дано да съм помогнал. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
muspidera Публикувано 15 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2019 (Редактирано) Здравейте, прочетох я с кабела и грешките са: 4807 - EGR System P0401 00 [096] - Insufficient Flow Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 4 Mileage: 177777 km Date: 2019.09.14 Time: 10:10:41 5580 - Oil Pressure Switch P164B 00 [032] - Malfunction Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 177735 km Date: 2019.09.14 Time: 09:40:44 Вчера, след като я изгасих и запалих, грешка нямаше и стигнах без проблем. Днес на няколко пъти я поиздух и нямаше проблем и се прибрах без какъвто и да проблем. Колата си вървеше без проблеми, както обичайно. Изтрих грешките и ще видя дали пак ще излязат. Идеи? Редактирано 15 Септември 2019 от muspidera Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
muspidera Публикувано 26 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2019 Само да дам ъпдейт... грешките не се бяха появявали повече от 1 месец, след като ги изтрих, до миналата седмица, когато ме вкара отново в авариен режим. Загасих, запалих и колата си тръгна както обикновено, без аварийни режими, без нищо. След проверка с кабела, излезе само oil pressure switch. Не я изтрих, защото реших в понеделник да отида в Д-Брос да го оправим. Това се случи миналия петък. В неделя вечер пак я закачих и вече беше излязал и EGR-а.В понеделник сутринта отидох в Д-Брос и се оказа, че двете грешки нямат общо едно с друго.Сменихме датчика за налягане на маслото, а EGR грешката се оказа прекъсване в дебитомера. Почистиха го и започнало да работи по-добре, но аз реших да го сменят и него, за да ми е мирна главата.Ако на някой, някога му излезе тази грешка, дано съм му полезен.Изпратено от моят SM-N950F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване