Jump to content

Избор при покупка на Q7


Recommended Posts

Здравейте, Решил съм да си купя Ку7. Бюджета ми е около 20'000 лв. Едно от нещата което искам като екстри е  да е със 7 места. Също така визията на S-Line  пакета ми харесва. До колкото разбирам от обявите, окачванията са въздушни и на пружини (какъв ви е съвета за окачването при 7 местен вариант?). Живея в Испания и също така бих искал мнения от къде да закупя автомобила. В Бг виждам много добри и изгодни оферти, единствено ме притеснява дали може да се има доверие на историята на автомобила. Какво още бихте ме посъветвали като екстри и мотор. Тук в Испания са много популярни дизелите. Това определено ще е семеен автомобил и ще бъде каран предимно градско и по добри пътища. Всякакви съвети и препоръки ще ми бъдат полезни, за което Ви благодаря предварително. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е за градско това, първо е много голямо и най-вече дпф-а ще издъхне за нула време.

И без това ще го вземеш на 300х сигурно. Ако не е запазена колата ще имаш много проблеми и в испания ще е много зор да ги решаваш.

 

Не знам тия със 7 места дали са N1, не би трябвало, но знам, че тук правят някакви измами да ги регистрират товарни, за да е 10лв данъка (никога няма да се оправим). Ако е такова имай предвид, че се води товарен и екологичните забрани за товарни са много по-сериозни. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеалната комбинация за безкрайни филми... дизел, основно градско и това в купето на Q7 "най-практичния" градски автомобил в цялата гама на Ауди от тези години... 

Относно изгодните оферти в България и дали може да се има доверие на историята... това се надявам да е риторичен въпрос, ако не е една бърза справка на цените в немско много бързо ще изясни нещата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, P_PETKOV написа:

Относно изгодните оферти в България и дали може да се има доверие на историята... това се надявам да е риторичен въпрос, ако не е една бърза справка на цените в немско много бързо ще изясни нещата. 

 

Ами затова никой в България не внася коли от "немско" . Защото са надценени ръждилници. 

Най-честия внос е от Италия, Швейцария и САЩ. Там цените са 20-30 до 50% по-ниски от Германия. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това добре ама с какво променя факта, че в България масово се внасят коли които след това се продават на по 150-160 хил хм а реално са понякога по над 500хил км ...

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко го пропуснах момент с евтните коили от Швейцария  :dance:

Даже там плащаш една и ти дават две, после разбира се мито няма ... и т.н. приказваки от хиляда и една нощ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще имаш много ядове с такава коля, особено, ако я купиш от БГ.

Виж цените в германия, които НЕ са за износ. Ако можеш да си позволиш някоя на 200х, я взимай, ако вдъхва доверие и е запазена.

Ще имаш едни 100х със сравнително малко проблеми, макар да не е ясно.

Обаче след 300х започва всичко подред. Даже ще я вземеш с наболели проблеми.

 

Аз си купих от Германия вече втора кола и съм доволен. И на 2-те бяха верни километрите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

във всяка държава (и в България) се намират запазени и поддържани коли, на съответната цена, разбира се. 

Високата цена не е гаранция.

Поддържана кола не е гаранция, че няма да ти скъса нервите, но все пак е по-малък риск.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 37 минути, mshbul написа:

Аз си купих от Германия вече втора кола и съм доволен. И на 2-те бяха верни километрите.

 

Aз три коли имам купени от България, и на трите са им "верни километрите".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм сигурен и никой не ме е убеждавал, сам се убедих.

За първата не вярвах, но случайно намерих ф-ри за ремонти и то за дълъг период и проверих в сервиза, където са правени. Там си я поддържал собственика.

За втората намерих оферти от официален сервиз и ф-ра за същия ремонт от неофициален на леко по-ниски цени и то за частите, не за работа.

 

Но и там повечето са пипани, особено при турци, руснаци, българи и едни други да не ги споменавам конкретно автокъщи. То други няма де.

 

Освен това е доста важно все пак и сам да си вярваш, т.е. да убедиш себе си!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, quаttro написа:

 

Ами затова никой в България не внася коли от "немско" . Защото са надценени ръждилници. 

Най-честия внос е от Италия, Швейцария и САЩ. Там цените са 20-30 до 50% по-ниски от Германия. 

Да, точно за това не внасят от там. Не е защото българина иска да кара премиум, а няма пари да си зареди хладилника и колата 10 дена преди заплата. За това има само хубави неръждилници от Италия на 160 хил. км всичките. Те нали италианците са глупави хора и като имат една хубава, гледана кола на реални 160к км я продават на нашинките джамбазковци за жълти стотинки. 

 

Иначе колегата да си каже по-добре дохода, защото ако тия 20 хил лева са му всичките спестяванки, много бързо ще се озъби след покупката. Колкото и да е гледана една кола, тя си иска своето.

Редактирано от ЦецоКолев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ всички от Италия са зле.

Имам наблюдения над един мерцедес МЛ 2009 и не създава особени проблеми,

Хубавото е, че наистина оттам не са ръждясали.

 

Моята отдолу е зор с болтовете. Ламарините нямат проблем, но отдолу е страшна ръжда. Сега трябва да се мъчим да мръднем болтовете на носачите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 17.09.2019 г. at 16:56, quаttro написа:

 

Ами затова никой в България не внася коли от "немско" . Защото са надценени ръждилници. 

Най-честия внос е от Италия, Швейцария и САЩ. Там цените са 20-30 до 50% по-ниски от Германия. 

това не е вярно, че цените са по-ниски. Хубавата кола и в Швейцария и в Германия е на една и съща кола. Много хора си мислят, че колите тук са без пари (Швейцария), но колите които са евтини са за експорт само на по 350-400к км. Една кола под 140к км е на същата цена като в България, само че в CHF или EUR.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано Q7 с 3-ка дизел е много мудна колица. Става да се придвижваш прилично, но като цяло малее този мотор в това купе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, 500 коня стават. :lol: Safe чипа е макс 280-285 на купе 2500кг. Колко пък да е бърза. Скоро се засякох на магистрала с такова, е при съвсем нормално каране (еднакви мотори, различни купета) осезаемо го дърпах и при ниска и висока скорост. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорих с Радеф гараж по въпроса и казаха, че около 300 к.с. са постижими, само с чип. Все пак това е джип, не е за състезания и като за такъв 300 коня са супер. Туарезите се намират и във версия с 180 к.с., и въпреки това стават за каране - круизване с 150 км/ч не е проблем. Гледам и V8 и V10, но освен че са доста по-редки, са и доста по-скъпи за обслужване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кубчето с тоя мотор се движи и толкоз. Със 150 всичко може да круизва.

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.09.2019 г. at 14:13, ЦецоКолев написа:

 

Иначе колегата да си каже по-добре дохода

 

Номера на партидата към ЧЕЗ да казва и нея, или не  е нужно? Щом е решил да си купи КУ7 ще си го вземе. 

Just now, petrishki написа:

Сигурно, от тия преди лето 1985-то

Кажи Шкодата колко върви. Разтрака ли се вече?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...