Jump to content

Автомобили от Америка


Recommended Posts

Кай честно, то понеже никъде друга няма такива схеми :bia:

Отделно винаги има шанс да се нашиеш дори и с уж проверена кола.

Отделно също така има и ударени нарочно коли с цел да се вземат парите от застраховката поради скъпоструващ ремонт, като цяло варинати много ;)

 

За това всеки трябва си пресметне дали риска си заслужава и те така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 79
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Един приятел се наигра с една Ц класа. Натиснат капак и броня. Идва колата-блокирал мотор.

Редактирано от sweep
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Риск си е като цяло, но цените са доста примамливи понякога. Колите са с подробна история в карфакс и го няма филма със смяна на масло на 30к км както в Европа. Поне проверените от мен няколко коли всичките бяха обслужвани на 15к км.

Аз взех кола, която друг човек вече беше вкарал и пуснал за продажба. Доста от фирмите, които предлагат внос от Щатите, предлагат и услуга техен човек да иде и да огледа колата на място. Това би било доза спокойствие, че примерно освен натиснат капак няма да има и блокирал двигател или скорости, въпреки че пак не е 100% сигурна работата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понеже сме тарикати които и на баламите вода носим , :) заради това се преебаваме почти винаги . По евтино ми излизаше да си продам колата в САЩ и да си купя същата на ххххххх км.  тук ,от колкото контейнери , техно-тестове , светлини и една камара глупости . Втори собственик съм и , и не съм жалил пари там когато съм я купувал . Имаше с по 10к $ по евтини малко по-стари и на почти 200 к мили . Никой не вкарва коли от другия край на света ако няма да изкара добра печалба . Има и крадени коли , които се вкарват , всичко е възможно :) .  Кола там се проверява само и единствено на място и с приятел дето разбира , вижда , кара , проверява с комп - сканира цялата кола / пак няма гаранция на 100% / и тогава се дава $ . Техника е , гаранция няма какво ще се случи , ама хубаво - евтино НЯМА  :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен миналата седмица ми дойде едно 2017-та камаро . Взех го за препродажба и го поръчах през автосалон Чикаго в Пловдив . Има за смяна една броня,фар и една джанта . Излеле ми без ремонта 27000 лв. Тук са по 45-48000 лв. Който може да смята поне малко може да си направи сметка дали си заслужава.

resizer (5).jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам, че и за 35 има, сигурно и за 30 ще го даде като не го продаде още няколко месеца.

Ясно е, че всичко е до мотор, екстри, състояние и т.н., но такива гръмки изказвания :).

Има и много хора, които са се наиграли с кофтори от Америка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наиграли се има отвсякъде, като почнеш от село Труд до официалният сервиз. Всеки си преценява колко пари му се рискуват. Аз примерно няма да си внеса кола независимо дали ударена или не от другият край на света.

Редактирано от MachineSpirit
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При покупка на автомобил втора употреба винаги има риск. Всеки трябва да си прецени риска спрямо конкретната кола и разликата в цените там и тук.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 29.03.2021 г. at 11:13, fifipaldi написа:

Има и много хора, които са се наиграли с кофтори от Америка.

@asenvarbev1  Най-вероятно ти още не си се наиграл, както правилно казва Фифито, но рано или късно ще бъдеш неприятно изненадан.

Още повече го играеш много хазартно с това Камаро, което никак не е популярно в България и такива по моргите едва ли ще намериш. Силно се съмнявам да са само броня фар и джанта. Може да има много по-сериозни поражения отдолу и отпред. 

Въздържам се да ти ги описвам. Дано си късметлия!

От опит ти казвам, че най-безопасно е колите да са от марките Ауди, БМВ, Мерцедес и Фолксваген. Надавам се досещаш се защо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 30.03.2021 г. at 16:08, asenvarbev1 написа:

Това е трето подобно , което внасям . И не съм продавал под 45

Евала, батко! Страшен играч! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колега колеги живея в САЩ и искам да си внеса кола за Бъгария а лично ползване. Като любител на Ауди логично е да искам да е Ауди, но какво да е ? Как мислите кои модели Ауди може и други марки си струват да се внесат от САЩ ? Говоря за кола, която да е мултифункционална и практична в дългосричен план а не за гъзария като тези камарота колегата дето покзва по-горе. 

 

Конкретно мислех за последните две поколиния Ауди А4 Allroad годините Allroad 2014-2016 и 2017-2018 , които в САЩ са само с 2.0 ТФСИ мотори. Или Q5 или Q7 3.0TDI . Незнам доколко обаче си струва предвид, че в Европа има по-голямо разнообразие на модели и мотори примерно има А6 Allroad 3.0 TDI , които изобщо го няма в САЩ като модел и ми харесва повече от Q5 и Q7 . Ако се вземе впредвид не само цената на придобиване, но и поддръжката, надеждността, данъците и застраховките според вас каква кола сис стрива да се внесе от САЩ ? Може и на лични.

 

В момента имам 2008 Audi A4 Avant 2.0TFSI Quattro S Line 6 speed на реални 65 хил.мили и много си го харесвам защото е последното old school ауди с ръчна спирачка с лост, цяла резервна гума, акумулатр отпоред сотъпен, лесно за поддръжка с познати болежки и евтини части. ОБАЧЕ на това Б7 А4 ще му взема $12-13 000 в САЩ докато в България ако реша някой ден да го препродам и половината не мога да му взема.... И понеже имам право да внеса една кола без мито и ДДС си мисля, че е по добре да внеса някаква по-скъпа и нова кола за България. Но каква да е не мога да измисля нищо смислено. Последно време стигам до извода, че по стар, но изпитан и здрав модел кола на реален малък пробег и гаражна ми допада най много защото се знаят проблемите, има майстори и части, по евтино каско и тнт. Обаче точно тея коли на запад пък сега са безбожно скъпи . Примерно моето 2008 А4 2.0 TFSI мога да му взема $13 хил. а за $14 хил. мога да си купя 2017 А4 кутаро 2.0TFSI на подобен пробег. Такъв е парадокса. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 29.03.2021 г. at 10:53, asenvarbev1 написа:

На мен миналата седмица ми дойде едно 2017-та камаро . Взех го за препродажба и го поръчах през автосалон Чикаго в Пловдив . Има за смяна една броня,фар и една джанта . Излеле ми без ремонта 27000 лв. Тук са по 45-48000 лв. Който може да смята поне малко може да си направи сметка дали си заслужава.

resizer (5).jpeg

 

Колко такива сключени сделки имаш и за колко време?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2.04.2021 г. at 13:59, otlichen написа:

 

Това какво значение има ? Ако това беше страшен сигурен и дългосрочен бизнес план едва ли щеше да е споделено в интернет на всеобщо прочит по-скоро колегата е уцелил момент и е направил няколко удара за кеф , рискувал е, което и на мен ми се е случвало в друга марка, но също и съм се набутвал със същата марка и модел коли за 40 хил.лв не се продават лесно зависи много от момента. Прави му чест на колегата , че споделя конкретен опит и модел макар, че аз такава кола не бих си внесъл повече ми харесва Dodge Challanger като ретро визия ако ще внасям безсмислена кола да стои в гаража и да я карам един път в месеца да се изфукам в квартала. Кола внос от САЩ  за печалба е утопия поради няколко причини най вече защото вече са много маймуните на клона цяла Южна Америка и необятния Руски пазар седят и чакат "удара" в момента по търговете ударените коли за с 30% по-скъпи от година назад защото много хора се ориентираха към този "бизнес" . Струва си само ако човек търси конкретен рядък автомобил, който го няма в Европа или е много по-скъпа и е готова да поеме риска да излязат много повече неща, отколкото се виждат на снимките, което е реалността 90 % от случаите. Примерно аз си купих за кеф ударено А4 за $2500 и мога да го продам в САЩ а $12 000 смених му само калника и капака с оригинални същия цвят и колата няма освен брон нищо пребоядисано и е топ като от завода като отида в Ауди на обслужване ме третират като VIP защото колата е капсула на времето и нещо различно, което не се вижда всеки ден тук на фона на новите коли навсякъде, но това го направих като ентусиаст за удовослтвие с Miltek генерация, JHM tune, Osram Xenarc фарове, Alpine 8" headunit ...а не за да искам да спечеля това е разликата .... https://www.copart.com/lot/56751418/salvage-2008-audi-a4-2-0t-avant-quattro-nj-somerville  

viber_image_2020-03-07_13-29-53.jpg

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там / САЩ / маркета е на коли е много шантаво нещо . 9500$ + 8-10% tax  2009 2,0т комби 97000 мили . Ако е с 1 собственик на малко км и обслужвано само в дилър хората дават с по 2-3к отгоре . Аз когато купувах моята кола , имаше S4 b8 2010 на 200к мили за 10к$ с 4 или 5 собственика , а аз платих 22500 за 2011 73к мили с 1 собственик от Аринона / сняг не е виждала колата / Видях я , харесах я и я купих :) .Случвало ми се е да купя кола която се продава спешно за много под пазарна цена . Приятел си продаде Волво ХС 90 на половин цена , само и само да не го вземе жена му при развода . А там хората нямате си идея колко се развеждат , разменят си жените приятели и т.н. Има коли с блокирал мотор на безценица . Да ти сменят мотора ще ти съдерат кожата . Смяна на съединител е минимум 800-900$ за труд , а тук се сменя за 50-100лв за труд :D Цялостно пребоядисване на седан среден клас  2500$ без материали . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, simbat написа:

... Ако това беше страшен сигурен и дългосрочен бизнес план едва ли щеше да е споделено в интернет на всеобщо прочит по-скоро колегата е уцелил момент и е направил няколко удара за кеф , рискувал е, което и на мен ми се е случвало в друга марка, но също и съм се набутвал със същата марка и модел коли за 40 хил.лв не се продават лесно зависи много от момента. Прави му чест на колегата , че споделя конкретен опит и модел макар, че аз такава кола не бих си внесъл повече ми харесва Dodge Challanger като ретро визия ако ще внасям безсмислена кола да стои в гаража и да я карам един път в месеца да се изфукам в квартала. Кола внос от САЩ  за печалба е утопия поради няколко причини най вече защото вече са много маймуните на клона цяла Южна Америка и необятния Руски пазар седят и чакат "удара" в момента по търговете ударените коли за с 30% по-скъпи от година назад защото много хора се ориентираха към този "бизнес" . Струва си само ако човек търси конкретен рядък автомобил, който го няма в Европа или е много по-скъпа и е готова да поеме риска да излязат много повече неща, отколкото се виждат на снимките, което е реалността 90 % от случаите. Примерно аз си купих за кеф ударено А4 за $2500 и мога да го продам в САЩ а $12 000 смених му само калника и капака с оригинални същия цвят и колата няма освен брон нищо пребоядисано и е топ като от завода като отида в Ауди на обслужване ме третират като VIP защото колата е капсула на времето и нещо различно, което не се вижда всеки ден тук на фона на новите коли навсякъде, но това го направих като ентусиаст за удовослтвие с Miltek генерация, JHM tune, Osram Xenarc фарове, Alpine 8" headunit ...а не за да искам да спечеля това е разликата ...

 

Какво му се е случило на Вашия правопис в Америка, колега? 🙂

 

Всъщност...

Преди 2 часа, simbat написа:

...Това какво значение има ?...

 

Иначе по темата относно въпроса "Ако се вземе впредвид не само цената на придобиване, но и поддръжката, надеждността, данъците и застраховките според вас каква кола сис стрива да се внесе от САЩ ?" моят отговор е - аз не бих го направил. Макар, че естествено всеки си преценява сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, vle4ugoto написа:

Смяна на съединител е минимум 800-900$ за труд , а тук се сменя за 50-100лв за труд 

Колега, силно си се объркал, че за смяна на съединител тук взимат 50-100 лв. Даже в дълбоката провинция няма такива тарифи и то много отдавна. :huh:

Извинявам се, че се отклоних от темата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, Krischan said:

За колко каза,че можеш да си продадеш колата, че не разбрах ?!😂

Няма нужда да ме разбираш аз казвам факт стойността на колата ми е около $15 000 тази се продаде за $17,000 с подобен пробег :https://bringatrailer.com/listing/2007-audi-a4-4/

$13 000 са на двойно повече мили ето последните сключени сделки в САЩ цената на един автомобил е сравнително точна наука.

https://bringatrailer.com/listing/2007-audi-a4-avant-s-line-6/

https://bringatrailer.com/listing/2008-audi-a4-avant-s-line4/

https://bringatrailer.com/listing/2007-audi-a4-avant-s-line-6/

Аз знам за колко мога да си продам колата и ще ми отнеме около 2 седмици . Въпроса е после какво ще си купя. Нова кола в САЩ всеки може да си купи на изплащане и нокой не се впечатлява от нови коли..... Много по cool  да караш класика там вече показваш класа, вкус и упоритост да намериш желания автомобил. В средите на елита това е последната мода 20+ годишни коли на паркинга на Харвард или МИТ това ще видите дърти Поршета, БМВта, Мерцедеси, Волва 240, чат пат някое по-ново субару и тесла.

Редактирано от simbat
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро ми сменяха съединител на пежо 207 взе да буксува и я закарах в сервиз . Смениха го , мога да погледна точната сметка в сервиза и да ти я покажа . не е било повече от 100 лв за труд 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изгодно е да купуваш коли от щатите ако знаеш какво купуваш и от кого го купуваш.

Ако си нов или ако си решил да си купиш 1 кола за себе си е тото.

Няколко години внасях контейнери с коли и за мен и за клиенти и за съдружника и т.н и т.д. Сигурно над 100-ина коли, бусове и мотори бяха само моите. На доста неща се нагледах. Истината е че човек трябва да знае какво прави и ако някой е решил да си вземе за себе си, съвет от мен платете си на професионалист 1000-1500 USD комисион за да ви е мирна главата. Не че няма да се оправи някой и сам ако реши, но щатския пазар има специфики и няма нужда да откривате топлата вода. А грешките са доста скъпи там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, simbat написа:

Нова кола в САЩ всеки може да си купи на изплащане и нокой не се впечатлява от нови коли..... Много по cool  да караш класика там вече показваш класа, вкус и упоритост да намериш желания автомобил. В средите на елита това е последната мода 20+ годишни коли на паркинга на Харвард или МИТ това ще видите дърти Поршета, БМВта, Мерцедеси, Волва 240, чат пат някое по-ново субару и тесла.

 

Е внеси си едно пежо 406 купе пининфарина или алфа GT и да те гледат като космонафт. :lol:

Един в ютубър в Канада си беше внесъл 156ца и каза че са само 3 такива в цялата страна. :lol:

Редактирано от quаttro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19 minutes ago, quаttro said:

 

Е внеси си едно пежо 406 купе пининфарина или алфа GT и да те гледат като космонафт. :lol:

Един в ютубър в Канада си беше внесъл 156ца и каза че са само 3 такива в цялата страна. :lol:

Добра идея 🙂 е това е бизнес, но в Канада е по либерално. В САЩ за да се внесе кола трябва да е над 25 годишна. Примерно Б5 RS4 има само няколко внесени полулегално някакси и се продават по $80 хил. реално продадени коли  https://bringatrailer.com/listing/2001-audi-rs4-2/https://bringatrailer.com/listing/2001-audi-rs4-8/

Аз RS2 или М5 E34 комби да докопам ще се изкъртя от кеф https://bringatrailer.com/listing/1995-bmw-m5-2/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...