Pumpel Публикувано 28 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2019 Привет на всички, пиша за да споделя последите премеждия с моята А4 B9, за статистиката, а и за някой друг ако му се случи нещо подобно... 🙂 Веидях, че скоростната кутия е леко омаслена, при което разбира се отивам в Порше по гаранция и оставям колата за преглед. Обадиха се хората и казаха, че от уплътнението на мехатроника сълзи и че има сервизно TPL предписание, какво да се прави при този проблем. На следващия ден казаха, че са изпълнили TPL-а, но продължава да сълзи и трябва да сменят самото уплътнение. Поръчаха го и след някой друг ден го смениха, като казаха че при смяната се източва маслото, сваля се мехатроника сменя се уплътнението и после обратно. Направиха го и всичко беше точно до около две - три седмици - в един момент колата както е паркирана и при отключване започва да пищи с надпис на дисплея - Shift to P, otherwise vehicle can roll away. doors do not lock if lever is not on P. После като я запаля в първия момент излиза жълто зъбно колело с надпис - Vehicle can roll away! P cannot be selected. Като след 30 секунди всичко изгасва светва си P и колата си работи нормално. Явно колата не разбираше че скоростната кутия е на паркинг P. Изчетох записаната грешка която беше - Transmission Range Sensor 1/2, P2805 00 [040] - Correlation Error. След ровене в нета, това се оказва някакъв селективен датчик, който дава информация на компа на коя скорост е колата или нещо подобно. Отивам отново в Порше - те казват, че и за този проблем има TPL - този път подмяна на софтуера на кутията. Смениха го и след 15 дни пак същия проблем. Отивам отново в Порше и видиш ли се оказа, че за 15-те дни излезнал нов TPL за този проблем и нова версия на софтуера на кутията - смениха софтуера. Този път нямаше и два дни и пак същия проблем. (малко се поизнервих с това разкарване и оставяне/взимане на колата) Отивам пак и ги помолих да не ми връщат колата докато не разберат какъв е проблема. От там пишат на AUDI AG с въпрос какво да правят. Германците им поискаха пълните логове на кутията и след няколко дни се произнесоха - смяна на мехатроника и този датчик за който писах по горе. След известно чакане, направиха ремонта. При въпроса ми дали смениха целия мехатроник, се оказа че са сменили само електрониката и някакви управляващи клапани (може би това е някакъв ремонтен комплект). Дано да са направили подмяната и адаптациите след това както трябва, че като четох не е лесна работа. Сега от вчера си карам колата, всичко работи нормално и се надявам да не изписука по някое време, че и гаранцията и свършва след месец. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 28 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2019 Интересно, добре, че сподели :). Преди 1 час, Pumpel написа: че при смяната се източва маслото, сваля се мехатроника сменя се уплътнението и после обратно След тази процедура знаеш ли дали са сменили маслото или са върнали старото? Малко ми прилича на некадърно свършена работа с това уплътнение, което е довело и до другите проблеми в последствие, но като цяло гадая. На колко километра е колата (ако не искаш не споделяй ест)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pumpel Публикувано 28 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 28 Септември 2019 Честно казано и на мен ми се струва, че след смяната на уплътненитето прецакаха нещо друго и от там почнаха проблемите. За маслото специално питах и казаха, че връщат старото източено. То е сменено преди 15000 км. Иначе колата е на 75000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wildkid Публикувано 4 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2019 Коя година е колата, да знам дали да чакам същото нещо да се случи и при мене? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pumpel Публикувано 4 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2019 От първите B9 - 2016г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wildkid Публикувано 8 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2019 Чудничко, и моята......но е минала километрите, де......трябва да поровя, може вече да е правено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v140 Публикувано 18 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2020 (Редактирано) Абсолютно същия проблем. Кутията сълзи и сменяха уплътненията. Сега като колата е стояла заключена известно време и я отключа, светва жълто зъбно колело и надпис Vehicle can roll away! P cannot be selected и е преминала на N. Чудя се какво да правя. Най-вече колко ще струва ремонтът и дали си заслужава. ПП: До сега ми го беше направила само 1 път преди месец и от тогава няма ядове. Днес го прави 2 пъти. Редактирано 18 Юни 2020 от v140 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 18 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2020 Е така не можеш да я караш дълго, ако се шашка въпросния сензор кутията ще те остави някъде ... Търси Мишо да ти оправи кутията, той кара точно Б9-ка от първите и има опит тия коли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 18 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2020 Не е ли в гаранция все още? Иначе нали са ген3 в б9 тия кутии, би трябвало да са по-здрави ама явно пак са поспестили нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pumpel Публикувано 19 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2020 (Редактирано) Ух, че гадно. В гаранция ли е колата? При мен както съм писал беше мехатроника - ремонтен комплект, ама мина по гаранция. В Порше ли ти смениха уплътненията? Редактирано 19 Юни 2020 от Pumpel Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v140 Публикувано 19 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2020 (Редактирано) Няма гаранция. Тъпото е, че изобщо ги сменяха тези уплътнения.. заради ремонта сега го прави това. Преди това и нямаше нищо. Да, в Порше го правиха. Ще ги питам и така. Предишния път беше около 500 лева. Само монтаж/демонтаж на мехатроника е 360. Иначе колата си работи нормално(за сега). ПП: Не мога да разбера кога излиза този надпис. Май само като отключа и не паля веднага. Често срещан проблем е това сълзене, така ми бяха казаха в Порше. Редактирано 19 Юни 2020 от v140 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pumpel Публикувано 19 Юни 2020 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2020 При мен ситуацията беше едно към едно. Аз ходих 5-6 пъти за този проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v140 Публикувано 21 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2020 Сега не иска да включи изобщо на P. Трябваше да я държа малко запалена, тогава включи и то като загасих. От бутона не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 21 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2020 Този lever position sensor участва при почти всички действия на кутията - ако губи връзка с него на произволен принцип може да очакваш всякакви странични ефекти... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prokopi90 Публикувано 21 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2020 На 19.06.2020 г. at 8:44, v140 написа: Няма гаранция. Тъпото е, че изобщо ги сменяха тези уплътнения.. заради ремонта сега го прави това. Преди това и нямаше нищо. Да, в Порше го правиха. Ако ме чарджат за ремонт в Порше, най малкото ще искам ГАРАНЦИЯ, поне за ремонта.... ако самата кола не е в гаранция... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 21 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2020 В порше си има двегодишна гаранция като ти сменят нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Superunknown Публикувано 5 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2020 Трето поколение тия строници и още не могат да ги оправят. Баси боклуците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 6 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2020 Аз каквото чета до момента явно излиза, че при второто са доста читави, а при първото и последното шит, при това в последното не е проблема, че са чупливи само, по повечето ревюта твърдят, че кутията е скопена, лагава... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Superunknown Публикувано 6 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2020 Това е странно, последната версия не би ли трябвало да е най-бърза? Няма логика да е по-лагава и по-чуплива, освн ако не е играло моливчето и ексела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 6 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2020 И на мен ми се струваше странно преди да го чуя от много и различни места, явно точно моливчето и ексела са играли. Лично аз съм го пробвал новия s tronic на Q3 Sportback и беше трагедия, вярно, че и мотора беше 2.0 дизел 190 коня, но се усещаше, че кутията е куцичка доста. На приятел X3-ката със същия 2.0 мотор и (мисля) ZF върви в пъти по-добре, а реално е по-горен глас и по-тежка от Q3-ката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Superunknown Публикувано 6 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2020 (Редактирано) Това с теча май си е вярно често: https://www.audi-sport.net/xf/threads/dsg-stronic-oil-leak-audi-a4-b9.374095/ https://www.audi-sport.net/xf/threads/s-tronic-oil-leak.308307/ Quote If its any consolation my gearbox failed at 1500 miles, two months into ownership, and a brand new car. Turned out a £20 parking solenoid had failed inside the box, however to prevent any further damage it locked itself and refused to move. So my neighbours had the sight of a brand new Audi being pushed out of the driveway with the emergency park release lever being used to get it onto a low loader, just after Christmas too... Редактирано 6 Юли 2020 от Superunknown Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 6 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2020 100% е вярно, щом дори тук във форума имаме 2 случая вече, а все още дори не са масови B9-тките тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Superunknown Публикувано 6 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2020 И там сагата е същата, сменят болтове тече, сменят гарнитура тече... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Superunknown Публикувано 6 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2020 Изглежда всичко си има обяснение, DL382 се прави в Китай: Audi commences transmission production in China Quote DL382 ISSUES MOST COMMON PROBLEMS Gear shifts at too low rpm Agressive / unsmooth take-off Bump during braking just before standstill Clutch vibrations and slip Gearbox error message on dashboard Vehicle doesn't move at all Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v140 Публикувано 20 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2020 Доста се напрегнах с цялата история. Закарах колата в Порше, направиха диагностика, било познат проблем, който се оправя със софтуерен ъпдейт. Казвам ОК, правят го, услугата струва 120 лева. Още същия ден тъпото съобщения се появява отново. Пак я карам, пак диагностика. Вече не било софтуерен проблем, а датчика се прецакал. Обаче нямало връзка с ремонта, който са правили преди това. Оправянето 1500 лева труд + 400 части. Пуснах писмено оплакване и вдигнах скандал. След разправии поеха част от ремонта. Платих около 800 лв. Колата стоя цяла седмица при тях. Вече съм минал над 2000 км и това не се е появило. Надявам се и да не се появява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване